Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu ja eiköhän se naapuri tiedä että huonoja päiviä on kaikilla. tulee sitä itsekin välillä vähän ääntä korotettua...
Tissit paljaana en sentään ole ollut mutta melkein
Olin sopinut lähteväni siskoni kanssa kaupungille shoppailemaan jos hän vain hakee minut. Odotellessa päätin äkkiä piipahtaa suihkussa kun oli niin hikinen olo (tapahtui siis kesällä) niin eikös oveen koputeta kesken suihkun.
Olin aivan varma että se on siskoni, kuka muukaan se voisi olla? Sieppasin ekan pyyheliinan mikä käteen osui ja lähdin avaamaan ovea, no tietenkin tuli pieni pyyheliina siis semmoinen käsipyyhe >< Laitoin sen eteeni ja avasin oven että sisko pääsee sisälle ja minä viimeistelemään suihkun.
No joo, varmaan arvasittekin ettei siellä mitään siskoa ollut vaan joku aivan vieras nuori mies!
Häkellyttiin molemmat varmaan yhtä paljon. Minä yritän pidellä pyyhettä niin ettei mikään vilku ja toinen takeltelee missäköhän on lähin kaupunki tai huoltoasema häneltä ku loppui moottoripyörästä bensa kesken matkan. Neuvoin sitten että 12km tuohon suuntaan kiitos ja näkemiin.
Vedettyäni oven kiinni tajusin että onhan mulla bensaa autotallissa ruohonleikkuria varten että turhaan toinen lähtee kävelemään noin pitkää matkaa. Äkkiä sitten kuistille huutamaan toisen perään että hei älä menekään vielä.
Varmaan luuli että koitan iskeä kun säntäsin pikkupyyhkeessäni kuistille huutelemaan. Sillä välin kun hän kaateli bensaa niin minä kävin äkkiä huuhtelemassa hiukset ja laittamassa vaatteet päälle.
Menin kuistille katsomaan että löytyikö kanisteri jne. Oli löytynyt ja posket punottaen kiitteli vielä lähtiessään.
Tämän jälkeen en ole enää olettanut tietäväni kuka on ovella vaan aina pukenut ensin päälle