Tapahtui tänään ja häpeän varmaan pitkään :(

• Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Sattuuhan näitä :D

Opiskeluaikoina asuin kimppakämpässä kerrostalossa ja tilattiin pitsaa. Kuski toi pitsan ja kuvittelin hänen sanovan, että "hyvää kevättä" tai päivänjatkoa tai muuta vastaavaa. Mutta sanoikin, että "hyvää ruokahalua", johon minä: "kiitos samoin". Ja äkkiä ovi kiinni.

Meillä on aina ovet auki, asutaan nyt maalla, mut niin oli edellisessä talossakin. Katselin päivällä telkkaria, kun kuulin et ovi aukes. Menin kohti eteistä ja siellä joku nainen riisu kenkiänsä kyyryssä ja sanoi, et ihan hirvee paskahätä. Olin ihan hoomoilasena ensin ja sit sanoin et no mene hyvä ihminen vessaan. Nainen katteli pitkään mua ja sanoi, et taidanki olla väärässä talossa :D Oli menossa vastapäiselle naapurillemme. Paskahätäkin vissiin hävis, ku ei menny vessaan :D

"vieras"
[QUOTE="vieras";25473789]
Meillä on aina ovet auki, asutaan nyt maalla, mut niin oli edellisessä talossakin. Katselin päivällä telkkaria, kun kuulin et ovi aukes. Menin kohti eteistä ja siellä joku nainen riisu kenkiänsä kyyryssä ja sanoi, et ihan hirvee paskahätä. Olin ihan hoomoilasena ensin ja sit sanoin et no mene hyvä ihminen vessaan. Nainen katteli pitkään mua ja sanoi, et taidanki olla väärässä talossa :D Oli menossa vastapäiselle naapurillemme. Paskahätäkin vissiin hävis, ku ei menny vessaan :D[/QUOTE]

:LOL: :LOL: :LOL:

heheheheh
Mulla oli sellainen korkea ilmapatja, säilytin dildoani sen alla. Noh, kerran kun oli sossuntäti käymässä niin istahdin kumipatjan päälle ja tämä vehje alkoi siellä sitten surisemaan.. Äkkiä menin vääntelemään patjan täyttönappia sanoen; mites se nyt tuolleen meni päälle (toisella kädellä sammutin vehkeen joka surisi patjan alla)

Oli kyllä NIIIIIIIIIIIN noloa, en tiennyt että miten päin olisin ollut

"yks"
Alkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;25472239:
En ole lukenut koko ketjua, mutta täytyy nyt kyllä todeta, että meillä kyllä pidetään ulko-ovet lukossa oli sitten yö tai päivä. Tämä ihan jo oman turvallisuuden tunteen vuoksi - ja samalla senkin puolesta, ettei meidän koti tosiaan ole mikään markkinapaikka.

Asuitpa ap sitten maalla tai kaupungissa, niin nykyaikana ei taida olla kovin hyvä idea pitää ovia tuolla tavalla auki niin että kuka tahansa voi halutessaan pistäytyä pirttiin. Ehkä tuollainen ovien auki pitäminen sitten on helpottava tekijä (jos lapset kulkevat edestakaisin, ei jatkuvasti tarvitse olla erikseen availemassa lukittua ovea) mutta kyllä minusta tuollainen tuntuisi aika turvattomalta. Ja tympeältä myös, mä en ainakaan haluaisi havahtua huomaamaan että porstuassani pönöttää joku (vaikka kuinkakin tuttu ihminen) ellen nyt sitten erikseen olisi ilmoittanut, että meillä kun nyt tosiaan on nuo ovet auki niin voi kävellä sisälle ilman ovikellon soittoja tai koputteluita.
Onneks ei tule asuttua sellasella seudulla, että tarvis omassa kodissa pelätä jos ovi on auki!

Meillä saattaa olla yötki ovet auki. Ei meillä oo ovikellookaan, jos joku tulee niin saattaa ehkä sisälle kuulua autonääni (tai valot näkyä tieltä, jos osaa just oikeeseen aikaan kattoo ikkunasta), jos kukaan ei metelöi. Koputin löytyy ovesta, mutta eipä sekään kuulu, kun on ulkoeteinen välissä.
Tuntemattomat koputtelee oveen ja sitten tulee ulkoeteiseen ja koputtelee ja avaa. Ovi menee kyllä heti kiinni, jos koirat on sisällä :D (rottis ja saku).

Kaveripiiri asuu suurimmaksi osaksi omakotitaloissa. Suurimmalle osalle mennään vaan pölähtämällä sisälle ja huudellaan eteisestä, joillekin pimputellaan, mutta kukaan ei pidä päivällä ovea lukossa.

Nelilapsinen perhe meillä, lapset ramppaavat ulkona, samoiten koirat ja kolme kissaa. En koe tätä elämää niin turvattomaksi, että ovet pitäisi lukita päivällä kun ollaan kotona.

russia
Opiskeluaikana mentiin muutaman kaverin kanssa taloyhtiön kerhotilaan pelaamaan biljardia. No siellä oli jo kaksi opiskelija miestä pelaamassa ja hyvännäköisiä vielä. Puhuivat keskenään venäjää joten me kavereiden kesken suomeksi sitten puhuttiin kuinka hyvännäköisiä nämä tyypit ovat.
Ja sitten tämä toinen kääntyy kohti ja kysyy s u o m e k s i haluaisimmeko pelata heidän kanssaan-> kerrankin menimme hiljaisiksi ja todella noloiksi.
Aloimme pelaamaan heidän kanssaan biljardia ja nämä kaverukset puhuivat sitten keskenään edelleen venäjää, tällä kertaa hymähdellen. Tällä kertaa "kosto" oli suloinen ja sanoin miehille venäjäksi että toimii tämä toisinkin päin :D Naureskelivat meidän aiempaa nolostumista siinä toisilleen venäjäksi mutta eivät raukat tieneet että kolme meistä kaveruksista olimme monta vuotta opiskelleet venäjää.
Loppu ajan puhuimme kaikki sovinnolla suomea.

"vieras"
Joskus teininä tuli pussikalja höyryissä kauhee tarve päästä pissille bensikselle mut ei voinut sisälle mennä vaan piti jäädä sinne parkkipaikalle pensasaidan suojiin josta oli jo lehdetkin pudonneet ja kaikenkukkuraksi oli vielä menkat. Ei sit muuta ku narusta kii, rivakka pyöritys ja heitto taaksepäin-----takana sattu olee auto jossa ikkuna auki, lähti aika ripeesti (ja niin lähti tämä tyttö).

[QUOTE="vieras";25476086]Joskus teininä tuli pussikalja höyryissä kauhee tarve päästä pissille bensikselle mut ei voinut sisälle mennä vaan piti jäädä sinne parkkipaikalle pensasaidan suojiin josta oli jo lehdetkin pudonneet ja kaikenkukkuraksi oli vielä menkat. Ei sit muuta ku narusta kii, rivakka pyöritys ja heitto taaksepäin-----takana sattu olee auto jossa ikkuna auki, lähti aika ripeesti (ja niin lähti tämä tyttö).[/QUOTE]

Olen kai tylsä, mutta teinix-pissis juttusi ei naurata, vaikka myötähäpeää aiheuttaakin...

Karjuin jotain ukolle. En ees muista mitä, mutta liikaa ja liian kovaa. :ashamed:

Sitten huomasin, että ulko-ovi on auki ja naapurin mies aidan takana kastelemassa kasveja. Siis lähellä. Ja meiltä kuuluu hyvin portille asti, vaikka ovet ois säpissä (testattu, kun tyttö huutaa ja kiukkuaa eteisessä).

(niin ja toki meillä ovi mieluusti kiinni pidetään, mutta tuohon aikaan oli semmonen vipusysteemi ovessa ylhäällä, jonka PITÄISI vetää ovi itsestään kiinni. Mutta se ei koskaan vetänyt kokonaan ja ovi jäi sen vuoksi helpost rakoselleen. Lähti hyvin pian tuo vipstaaki pois ovesta. =))

Viimeksi muokattu:
"hupsista"
Poikani 5 v tarjosi serkkutytölle pillimehua ja kysy vieläpä ilkikurisesti: Haluatko PILLUMEHUA, maista tuosta? :D Aikuisia nauratti ja mua on naurattanu monesti jälkeenpäinkin tuo muisto :D

"hehee"
[QUOTE="hupsista";25545848]Poikani 5 v tarjosi serkkutytölle pillimehua ja kysy vieläpä ilkikurisesti: Haluatko PILLUMEHUA, maista tuosta? :D Aikuisia nauratti ja mua on naurattanu monesti jälkeenpäinkin tuo muisto :D[/QUOTE]

:D

"hmm"
Mulla oli sellainen korkea ilmapatja, säilytin dildoani sen alla. Noh, kerran kun oli sossuntäti käymässä niin istahdin kumipatjan päälle ja tämä vehje alkoi siellä sitten surisemaan.. Äkkiä menin vääntelemään patjan täyttönappia sanoen; mites se nyt tuolleen meni päälle (toisella kädellä sammutin vehkeen joka surisi patjan alla)

Oli kyllä NIIIIIIIIIIIN noloa, en tiennyt että miten päin olisin ollut
:D :D :D

"vieras"
rakas esikkoni oli varmaan n 4v kun oltiin perhekahvilassa jossa oli myös pappi paikalla. Äitini, joka on siellä kerhossa lasten ohjaajana kysyi lapseltani että, onko isi joutunut töihin kun on ollut myrskyä. Lapsi istuu papin vieressä kädet puuskassa ja vastaa hyvin kuuluvalla äänellä että, meijän isi päästää paskapieruja.... Tuli niin äitille kun mummolle kiire tarjota lapselle pullaa, posket punottaen.

Yhteistyössä