hohoh
Aamulla heräsin.... portsarin vierestä hänen asunnollaan .... ja ensimmäinen joka iski silmiini oli ne saamarin kalsarit keskellä lattiaa. Arvatkaa lähdinkö vikkelästi....
Aamulla heräsin.... portsarin vierestä hänen asunnollaan .... ja ensimmäinen joka iski silmiini oli ne saamarin kalsarit keskellä lattiaa. Arvatkaa lähdinkö vikkelästi....
Jännä juttu ettei mulla oo käyny mielessäkään pitää ovea lukossa päivisin... Enkä varmaan tule pitämäänkään. Kuusi lasta tosiaan niin eihän siinä muuta ehtis ku ovea aukoa.Alkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;25472239:En ole lukenut koko ketjua, mutta täytyy nyt kyllä todeta, että meillä kyllä pidetään ulko-ovet lukossa oli sitten yö tai päivä. Tämä ihan jo oman turvallisuuden tunteen vuoksi - ja samalla senkin puolesta, ettei meidän koti tosiaan ole mikään markkinapaikka.
Asuitpa ap sitten maalla tai kaupungissa, niin nykyaikana ei taida olla kovin hyvä idea pitää ovia tuolla tavalla auki niin että kuka tahansa voi halutessaan pistäytyä pirttiin. Ehkä tuollainen ovien auki pitäminen sitten on helpottava tekijä (jos lapset kulkevat edestakaisin, ei jatkuvasti tarvitse olla erikseen availemassa lukittua ovea) mutta kyllä minusta tuollainen tuntuisi aika turvattomalta. Ja tympeältä myös, mä en ainakaan haluaisi havahtua huomaamaan että porstuassani pönöttää joku (vaikka kuinkakin tuttu ihminen) ellen nyt sitten erikseen olisi ilmoittanut, että meillä kun nyt tosiaan on nuo ovet auki niin voi kävellä sisälle ilman ovikellon soittoja tai koputteluita.
Voi tätä repeilyn määrää. Ja vielä keskellä yötä.Ai niin..
Jos haluat saada elämäsi miehen niin laita mahdollisimman kamalat vaatteet päälle ja lähde..
Olin katsellut erään baarin portsaria piiiitkään ( nuorena likkana tämäkin ) ja aina oli pientä kipinää kun nähtiin. Ikinä välit ei lämmennyt tarpeeksi että olisi päästy lähempään tuttavuuteen. Sit kerran lähdin ystäväni kanssa "yhdelle"; oli paukkupakkaset ja mulla oli housujen alla 'kalsarit' joissa punaisella pohjalla mustia kukkia ja haarovälissä pitsan kokoinen reikä.
ei saastaAi niin..
Jos haluat saada elämäsi miehen niin laita mahdollisimman kamalat vaatteet päälle ja lähde..
Olin katsellut erään baarin portsaria piiiitkään ( nuorena likkana tämäkin ) ja aina oli pientä kipinää kun nähtiin. Ikinä välit ei lämmennyt tarpeeksi että olisi päästy lähempään tuttavuuteen. Sit kerran lähdin ystäväni kanssa "yhdelle"; oli paukkupakkaset ja mulla oli housujen alla 'kalsarit' joissa punaisella pohjalla mustia kukkia ja haarovälissä pitsan kokoinen reikä.
Aika hauska. Itsekin aina tuudittaudun reissuilla liikaa tuohon "ei kukaan ymmärrä kuitenkaan, joten voin puhua mitä vain" -tunteeseen.Ulkomailla kaupassa totesin kananmunien ehjyyttä tarkistaessani opiskelukaverilleni suomeksi: "nyt kelpais muna kuin muna"..samassa miesääni sanoo vieressä suomeksi jotain tyyliin "vai niinkö kelpais".. siitä saatiin hyvät naurut aikaiseksi ja kyllä hävetti.
hihii... ihana poika!!Alkuperäinen kirjoittaja Äipykkä;25473512:Meillä on poika ilmoittanu kerran ovella naapurille et äiti ei nyt pääse kun se on kakalla. Selitti vielä kovaan ääneen et sillä saattaa mennä siellä kyllä tosi kauan. Kuulin kaiken oven läpi ja yritin huudella, et olehan nyt kulta hiljaa..
Samainen poika rakas vastasi puhelimeeni ja selitti samat jutut puhelinmyyjälle..
Mä kysyin kerran reippaasti kaupan mies myyjältä "missäs teidän munat on?". Ihmettelin kun kaveri meni jotenkin punaseksi. Myöhemmin vasta tajusin...Ulkomailla kaupassa totesin kananmunien ehjyyttä tarkistaessani opiskelukaverilleni suomeksi: "nyt kelpais muna kuin muna"..samassa miesääni sanoo vieressä suomeksi jotain tyyliin "vai niinkö kelpais".. siitä saatiin hyvät naurut aikaiseksi ja kyllä hävetti.
Heh. Eipä ole ihan niin lähellä naapureita että huuto kuuluis. Ja huutaminen on mulle suht harvinaista ja sehän on ihan normaalia. =)Kyllä se huuto kuuluu naapuriin saakka, ei niiden tarvii tulla sun eteiseen sitä kuulemaan... tietävät varmaan millanen sumutorvi olet.
Onhan noita nähty. Pihalla hymyillään ja ollaan niin .... ja sit kotoo kuuluu hirvee marttahirmun kajatus ja karjunta.
No joo, rakas poikani sai hepuli kohtauksen ja huusi kaupassa kovaan ääneen "eppää, me ei taaskaan päästä uimaan kun sulla on taas juoksut!"Meillä muksu selitti joskus srk:n perhekerhossa, että äiti käyttää vaippoja. Terveyssiteistä ei tietenkään vajaa 2v ymmärtänyt...