Tapahtui tänään ja häpeän varmaan pitkään :(

  • Viestiketjun aloittaja "auts"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jeps";25469712]Samaa mietin, ja puheetkin aikamoista kitinää... :)[/QUOTE]

No keräsin noloimmat 4 suustani päässyttä sammakkoa ja tiedät jo puheeni kitinäksi. Tällä periaatteella totean, että huumorintajuton ainakin olet. :)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mua hävetti yksi päivä, kun yksi tosi rasittava tyyppi yritti soittaa mulle. Luulin että painoin puhelimestani nuolinäppäintä alaspäin, se olisi vaan hiljentänyt soittoäänen. Sensijaan olinkin vastannut puhelimeen ja linja oli auki. Tää tyyppi kuuli kun sanoin miehelleni: En tosiaan jaksa jaaritella ton kanssa, se on taas yrittänyt soitella koko päivän ja soitelkoot vaikka aamuun asti.
 
ex-pph
Olin vähän aikaa pph:na ja hoidin hommani todella hyvin. Kerran PMS-huuruissani pauhasin omille lapsilleni, kun aamupala ei meinannut sujua ja olin todella kiukkuinen ja ärtynyt. Mies yritti viittoa mulle jotain ja hetken päästä huomasin kun hoitolapsen isänsä kanssa katsoi minua eteisestä silmät pyöreinä =D Nyt naurattaa, mutta silloin kyllä oikeasti hävetti, sillä työssäni en huutanut lapsille...
 
hohhoijaa..
"Oli just tilanne päällä lasten kanssa, lapset huusi ja minä huusin. Yht'äkkiä poika tuli sanomaan, että naapurin Pekka-setä on eteisessä... voi apua... häpesin silmät päästäni ja häpeän varmaan pitkään. En edes muista mitä huusin just silloin.. enkä tiedä miten pitkään se oli siellä eteisessä ootellu. Oli pikkunen selittäminen... ja piti esittää oikein aurinkoista."

En kyllä ymmärrä mitä noloa tässä on :eek:
 
mie olen sellainen mokailija, etten osaa hävetä enää mitään :D
paljasteltuakin on tullut vaikka kenelle & missä..

kerran olin suihkussa, kun vesimittarin lukijat pölähtivät sisään & toisen kerran avasin oven mille lie jehovantodistajille yllä pelkästään toppi & pikkarit.. julistin vielä avatessani että "just olin paskalle menossa!!!" . luulin että lähellä asuva ystäväni tulee....
aikoinaan villissä nuoruudessa laitoin baariin lähtiessäni liiveihin sellaiset "kananfileet", eli lisäkkeet jotka suurentavat rintoja & toinen oli sitten lähtenyt pois paikaltaan... bailasin siinä sitten ihan onnessani eripari tisseissä, muhkura kyljessä
 
Viimeksi muokattu:
kaupassa
Ulkomailla kaupassa totesin kananmunien ehjyyttä tarkistaessani opiskelukaverilleni suomeksi: "nyt kelpais muna kuin muna"..samassa miesääni sanoo vieressä suomeksi jotain tyyliin "vai niinkö kelpais".. siitä saatiin hyvät naurut aikaiseksi ja kyllä hävetti.
 
Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu ja eiköhän se naapuri tiedä että huonoja päiviä on kaikilla. tulee sitä itsekin välillä vähän ääntä korotettua...

Tissit paljaana en sentään ole ollut mutta melkein
Olin sopinut lähteväni siskoni kanssa kaupungille shoppailemaan jos hän vain hakee minut. Odotellessa päätin äkkiä piipahtaa suihkussa kun oli niin hikinen olo (tapahtui siis kesällä) niin eikös oveen koputeta kesken suihkun.

Olin aivan varma että se on siskoni, kuka muukaan se voisi olla? Sieppasin ekan pyyheliinan mikä käteen osui ja lähdin avaamaan ovea, no tietenkin tuli pieni pyyheliina siis semmoinen käsipyyhe >< Laitoin sen eteeni ja avasin oven että sisko pääsee sisälle ja minä viimeistelemään suihkun.

No joo, varmaan arvasittekin ettei siellä mitään siskoa ollut vaan joku aivan vieras nuori mies!
Häkellyttiin molemmat varmaan yhtä paljon. Minä yritän pidellä pyyhettä niin ettei mikään vilku ja toinen takeltelee missäköhän on lähin kaupunki tai huoltoasema häneltä ku loppui moottoripyörästä bensa kesken matkan. Neuvoin sitten että 12km tuohon suuntaan kiitos ja näkemiin.

Vedettyäni oven kiinni tajusin että onhan mulla bensaa autotallissa ruohonleikkuria varten että turhaan toinen lähtee kävelemään noin pitkää matkaa. Äkkiä sitten kuistille huutamaan toisen perään että hei älä menekään vielä.
Varmaan luuli että koitan iskeä kun säntäsin pikkupyyhkeessäni kuistille huutelemaan. Sillä välin kun hän kaateli bensaa niin minä kävin äkkiä huuhtelemassa hiukset ja laittamassa vaatteet päälle.

Menin kuistille katsomaan että löytyikö kanisteri jne. Oli löytynyt ja posket punottaen kiitteli vielä lähtiessään.

Tämän jälkeen en ole enää olettanut tietäväni kuka on ovella vaan aina pukenut ensin päälle :D
 
  • Tykkää
Reactions: teisu
sh
Olin nukkumassa yövuron jälkeen, alasti kuten yleensäkin nukun. Huoltomiehet olivat aikansa soittaneet kelloa ja käyneet sitten korjaamassa lukosta sovitun vian. Jättäneet sit lapun käynnistään. Luoja, Siellä mä olen nakuna reuhottanut makkarin ovi auki....
 
"hmm"
"Oli just tilanne päällä lasten kanssa, lapset huusi ja minä huusin. Yht'äkkiä poika tuli sanomaan, että naapurin Pekka-setä on eteisessä... voi apua... häpesin silmät päästäni ja häpeän varmaan pitkään. En edes muista mitä huusin just silloin.. enkä tiedä miten pitkään se oli siellä eteisessä ootellu. Oli pikkunen selittäminen... ja piti esittää oikein aurinkoista."

En kyllä ymmärrä mitä noloa tässä on :eek:
No sitten ei ollu sulle tarkoitettu tää juttu. ;)
 
alasti..
me asumme kerrostalossa ja monesti iltaisin en muista laittaa verhoja kiinni kun riisun vaatteet :D noh, naapurin miehellä kivaa kateltavaa kun näkee suoraan sen ikkunasta meille:)... kerran meille tuli miehen kaveri ja minä olin suihkussa ,vetäsin sellasen äitiyspakkaus vauvan pyyhkeen ympärille ja menin aukaseen sille kaverille oven,empähän hoksannu vasta kun suihkussa että mulla ei ollu perse peittynyt ollenkaan:D eli miehen kaveri näki mun perseen..nolo:/
 
Mä olin kerran nuorempana aloittelemassa just hiustenvärjäystä ja odottelin kaveria kylään. Ovikello soi just kun olin kerennyt tuutata tukkaan ekan töräyksen punaista väriä. Kääriydyin sitten nopeasti pyyhkeeseen ja menin avaamaan oven ja siellä olikin inttipoika veteraanikeräyksen asialla. Ajattelin kerrankin olla antelias ja kaivoin pari kolikkoa jossa hötäkässä se pyyhekin vähän repsahti ja tissi vilahti. Sitten kun se poikaparka lähti ja menin takaisin peilin eteen niin huomasin, että se hiusväri valuu mun naamalla niinkuin verta tulis isompikin määrä.

Raukkaparkaa, ajatteli varmaan, että mikäs verinen lumppu tuossakin asuu.
 
  • Tykkää
Reactions: SyysYö
Mä olin kerran nuorempana aloittelemassa just hiustenvärjäystä ja odottelin kaveria kylään. Ovikello soi just kun olin kerennyt tuutata tukkaan ekan töräyksen punaista väriä. Kääriydyin sitten nopeasti pyyhkeeseen ja menin avaamaan oven ja siellä olikin inttipoika veteraanikeräyksen asialla. Ajattelin kerrankin olla antelias ja kaivoin pari kolikkoa jossa hötäkässä se pyyhekin vähän repsahti ja tissi vilahti. Sitten kun se poikaparka lähti ja menin takaisin peilin eteen niin huomasin, että se hiusväri valuu mun naamalla niinkuin verta tulis isompikin määrä.

Raukkaparkaa, ajatteli varmaan, että mikäs verinen lumppu tuossakin asuu.
... verinen lumppu. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Calm in the storm
Jotain....

Oli aamu ja mies lähti töihin. Itse jäin vielä makoilemaan sänkyyn; päälläni rintaliivit ja alushousut. Hetken päästä ovikello soi ja kuvittelin että miehellä jäi avaimet. Läväytin oven auki ja edessäni seisoi keski-ikäinen putkimies. ( olin unohtanut että suihkua tullaan korjaamaan. ) En edes ehtinyt ajatella kun jo paukautin oven miehen nenän edestä kiinni jolloin toinen sitten avuttoman huuteli postiluukusta että: Anteeksi rouva, kun minä tuota.. ihan vaan sitä suihkua.. tuota anteeksi.. en minä millään.. :LOL:

Toinen tapaus; nuorena likkana oltiin kavereiden kanssa eräässä laskettelukeskuksessa. Edessänki kulki nuorinmies jolla oli ihan timmi takapuoli. :saint: Kuljin sitten hänen perässään ja näytin kavereilleni käsilläni liikettä että puristan pakaroista. Pahaksi onnekseni mies pysähtyi juuri kun käännyin katsomaan kavereitani ja sain käteni ihan oikeastikin kiinni miehen kankkuihin. :whistle:

Samaisessa laskettelukeskuksessa oli kerran junioreiden mm-lautailukisat. Saatiin kaverin kanssa keploteltua hlökunta-kortit itsellemme joilla pääsi ilmaiseksi sisään baariin ym. Noh, sitten sellainen iso pamppu bongasi mut ( olin unohtanut sen kortin roikkumaan kaulaan ) ja hoputti että nyt äkkiä, kisat alkaa. Jouduin listaamaan pikalaskujen aikoja tauluun. Arvatkaa osasinko - arvatkaa tuliko sanktioita - arvatkaa jouduttiinko muutamat laskut uusimaan.... :ashamed:

Mitäs vielä..

Eräänä kesäisenä yönä olin menossa vessaan ja huomasin että ihan kuin varjo olisi häivähtänyt olohuoneen ikkunan takana. Katsoin tarkemmin ja huomasin että siellä hiippaili mies. Oma mieheni ei ollut kotona joten olin saada halvauksen siinä. Hiippailin puolialastomana olohuoneen ikkunan luokse ja kurkkasin ulos; samaan aikaan vaan kyseinen "hiippari" kurkkasi samasta kohtaa sisälle. Siinä me möllötettiin keskellä yötä toisiamme ikkunasta nenät vastakkain.. kumpi säikähti enemmän, en tiedä. Mulla ainakin meinasi mennä pissat housuun. :D Miehen kaveri oli nähnyt olkkarissa valon ja aatellut tulla pikkupienissään moikkamaan..
 
Nolous
Tapasin nykyisen mieheni baarissa, oli portsarina silloin ja koko illan kävin jutulla ja hän salia kierrellessään taas mun. No hieman oli rohkasua tullu otettua ja mies tarjos kyytiä kotiin. Sanoin että meille ei voi menoa kun mun lapsi ja lapsenvahti on siellä, mentiin miehelle ja aamulla herään kauheeseen puheensorinaan ja kömmin meikit poskilla koko yön nussineena vessaan, mihin pääsi vaan keittiön kautta. Meinasin saada slaagin kun tää uus tuttavuus ja mun nuoruudenrakkaus istuu saman pöydän ääressä kahvilla. Mua hävetti niin paljon. :D No lopulta tää kaveri lähti ja täys tohina taas päällä nii eikös miehen ÄITI tule omilla avaimilla tuomaan miehen koiraa hoidosta :D ja taas hävetti :D oli raukka sit unohtanu sen vallan :p
 
Ai niin..

Jos haluat saada elämäsi miehen niin laita mahdollisimman kamalat vaatteet päälle ja lähde..

Olin katsellut erään baarin portsaria piiiitkään ( nuorena likkana tämäkin ) ja aina oli pientä kipinää kun nähtiin. Ikinä välit ei lämmennyt tarpeeksi että olisi päästy lähempään tuttavuuteen. Sit kerran lähdin ystäväni kanssa "yhdelle"; oli paukkupakkaset ja mulla oli housujen alla 'kalsarit' joissa punaisella pohjalla mustia kukkia ja haarovälissä pitsan kokoinen reikä.

Aamulla heräsin.... portsarin vierestä hänen asunnollaan .... ja ensimmäinen joka iski silmiini oli ne saamarin kalsarit keskellä lattiaa. Arvatkaa lähdinkö vikkelästi....
 
"vieras"
Olin joskus nuorempana erään aika tuoreen poikaystävän luona ekan kerran yökylässä. Yöllä heräsin siihen, kun multa pääsi siis ihan valtava pieru. Mies nukkui mussa ihan kiinni ja luonnollisesti heräsi myös pelästyen kaameaa ääntä. Kyllä nolotti!
 
En ole lukenut koko ketjua, mutta täytyy nyt kyllä todeta, että meillä kyllä pidetään ulko-ovet lukossa oli sitten yö tai päivä. Tämä ihan jo oman turvallisuuden tunteen vuoksi - ja samalla senkin puolesta, ettei meidän koti tosiaan ole mikään markkinapaikka.

Asuitpa ap sitten maalla tai kaupungissa, niin nykyaikana ei taida olla kovin hyvä idea pitää ovia tuolla tavalla auki niin että kuka tahansa voi halutessaan pistäytyä pirttiin. Ehkä tuollainen ovien auki pitäminen sitten on helpottava tekijä (jos lapset kulkevat edestakaisin, ei jatkuvasti tarvitse olla erikseen availemassa lukittua ovea) mutta kyllä minusta tuollainen tuntuisi aika turvattomalta. Ja tympeältä myös, mä en ainakaan haluaisi havahtua huomaamaan että porstuassani pönöttää joku (vaikka kuinkakin tuttu ihminen) ellen nyt sitten erikseen olisi ilmoittanut, että meillä kun nyt tosiaan on nuo ovet auki niin voi kävellä sisälle ilman ovikellon soittoja tai koputteluita.
 
Oltiin kesällä mökkeilemässä meidän perhe ja miehen siskon perhe. Me emännät sitten mentiin kaupungin puolelle täydentämään varastoja. Mie sitten minimanissa suureen ääneen selitin veljen siskolle "Muuten Eki pyys sitten tuomaan siiman koukun ja kupan". Viereistä hyllyä tutkinut mies suorastaan räjähti nauramaan, ja mie vielä ensin hetken mietin mitä mie nyt sanoin. Kohoa tietenkin tarkoitin.

Käytiin vielä ruokakaupassa, eikös tämä samainen mies eksynyt sinnekkin. Edelleen virnuili meille.
 
  • Tykkää
Reactions: männinkäinen

Yhteistyössä