Tasatilanteen tullessa on äänestystä jatkettu sen verran, että tulee se eroava ääni, näin käynyt ainakin pari kertaa. Tarkoitatko juuri sitä?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25903532:Ei se ihan aina toiminut. Ainakin kerran on vielä äänestyksen päättymisen jälkeen tullut ääni, joka muutti lopputuloksen.
Samaa mieltäTasatilanteen tullessa on äänestystä jatkettu sen verran, että tulee se eroava ääni, näin käynyt ainakin pari kertaa. Tarkoitatko juuri sitä?
Se tunnin äänestys kyllä toimii jos sen laittaa toimimaan . Monesti itse seuraan tarkkaan tilannetta jos peli on tasaista. Ja het onnittelen voittajaa, kun aika umpeutuu . Mutta jos nyt äänestys kestää päivän, nii voittajan olisi hyvä heti voiton varmistuttua valita uusi aihe, ettei se sitten mene jo tiistaille. Eli jos kaikki vaan jo kivasti valmiiksi miettisi sen aiheen, nii soi sitten heti pykätä uuden ketjun, Vai? Kun tuossa tunnin äänestyksessä ei niin haitannu jos vasta maanataina selvis uusi aihe. Päivät vaan vähenee
Mulla on huomenna vapaapäivä, että koitan nostella tätä vähän väliä.Nii ja nostelkaas tätä sitten huomennakin tiuhaan, nii muistaa kaikki halukkaat äänestää
En tarkoittanut tasapelitilannetta, mutta ei siitä sen enempää. Minusta kans porukka voisi valmiiksi miettiä seuraavan aiheen siltä varalta, että voittaa. Ja ilmoittaa sen mahdollisimman pian äänestyksen päätyttyä. Mä tykkäisin perinteisestä tunnin äänestyksestä, koska silloin pääsisi jo sunnuntaina miettimään uutta ruokaa.Mä kun en välttämättä pääse kaikkina päivinä kuin korkeintaan lähi-Siwaan ja siellä valikoima on aika suppea, niin olisi aika kiva, jos ei jäisi raaka-aineen hankkiminen seuraavaan viikonloppuun. Tiedän olevani ongelmatapaus, kun mun pitää julkisilla suhata kauppoihinTasatilanteen tullessa on äänestystä jatkettu sen verran, että tulee se eroava ääni, näin käynyt ainakin pari kertaa. Tarkoitatko juuri sitä?
Se tunnin äänestys kyllä toimii jos sen laittaa toimimaan . Monesti itse seuraan tarkkaan tilannetta jos peli on tasaista. Ja het onnittelen voittajaa, kun aika umpeutuu . Mutta jos nyt äänestys kestää päivän, nii voittajan olisi hyvä heti voiton varmistuttua valita uusi aihe, ettei se sitten mene jo tiistaille. Eli jos kaikki vaan jo kivasti valmiiksi miettisi sen aiheen, nii soi sitten heti pykätä uuden ketjun, Vai? Kun tuossa tunnin äänestyksessä ei niin haitannu jos vasta maanataina selvis uusi aihe. Päivät vaan vähenee
Jos minulta kysyt, niin kiinni vaan ja uutta aihetta kehiin Mutta mitäs mieltä muut ovat?Ens viikon äänestys jatkukoon sitten vaikka 1.5h! Mites tämä? Meneekö nyt huomiseen vai pannahanko kiinni jo? (kiinni,kiinni,kiinni) On hyvinkin selvä voittaja ehdokas tuolla jo.
Mun puolesta saa laittaa kiinni vaikka heti.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25903973:Jos minulta kysyt, niin kiinni vaan ja uutta aihetta kehiin Mutta mitäs mieltä muut ovat?
Sitä voidaan joutua odottamaan vuosi. Palstan äänestysaika ei liene top 10 joukossa korjattavien asioiden kohdallaMun puolesta saa laittaa kiinni vaikka heti.
Mutta onhan tämä hassua muutella koko aika tuota äänestysaikaa. Auttaaskohan laittaa ylläpidolle viestiä, että saataas äänestyksiin vaihtoehdoksi tunti? Ja vaikka 6 tuntia, 12 tuntia ettei tulisi liikaa vaihtoehtoja.
Sovitaan lopullinen äänestysaika seuraavassa haasteketjussa vaikka?Olisko se sitten vaikka kaksi tuntia se äänestys sitten jatkossa? Eli kasilta äänestyksen teko ja kymppiin asti aikaa äänestää.
Soppii hyvinSovitaan lopullinen äänestysaika seuraavassa haasteketjussa vaikka?
Mulle sopii myös kaksi tuntia. Kuhan saman päivän puolella pysytään..
Nimenomaan. Kunhan saa uuden aiheen sunnuntai-iltanaSovitaan lopullinen äänestysaika seuraavassa haasteketjussa vaikka?
Mulle sopii myös kaksi tuntia. Kuhan saman päivän puolella pysytään..