Hakutulokset

  1. jjulia

    Aadalle toinen nimi

    Aada Karoliina tuli mullekkin mieleen:)
  2. jjulia

    Te joiden vauvoilla ollut maitoallergiaa, mitkä on olleet oireina?

    meillä vauvalla kakassa verta ja kakka oli limaista, myös ihottumaa jaloissa.Maitoaltistus meiilä on vasta elokuussa,mutta oireet on hävinny kun itse jätin maidon ruokavaliosta pois. Olen ollut nyt maidottomalla 1,5kk ja vauva on nyt 4kk. Vauva on täysimetyksellä,mutta haettiin apteekista...
  3. jjulia

    G: Millä viikoilla synnyttäneet..

    39+3
  4. jjulia

    maidoton imetysdieetti, kannattaako korvata soijalla?

    Mun pojalla alkoi 1kk iässä olemaan verta kakassa päivittäin ja nyt maidottoman aikana huomattavasti vähentynyt:) Mitä oireita teillä?
  5. jjulia

    maidoton imetysdieetti, kannattaako korvata soijalla?

    Olen itse ollut nyt 3viikkoa maidottomalla, olen käyttänyt sekä kaura ja soijatuotteita. Muista tarkistaa kaikki tuotteet, maitoa on todella monissa tuotteissa(sipsit, makkarat,leivät jne. jne.) Sininen keiju käy levitteeksi. Varmaan lääkäri kertoikin jo että kaseiini, hera ja maitoproteiini...
  6. jjulia

    vuokra-asunnosta löytyi huumeneula

    Joo tietysti asunto siivotaan kunnolla ilman neulojakin. Mutta pääpointti tässä olikin se että tuskin kukaan pitää tollaisista yllätyksistä. Vauva ei konttaa jääkaapin alla,mutta tämä tyttö on ainakin vilkas ja ehtii tunkea kätensä joka paikkaan jos silmä välttää. Ihmettelen myös palstalaisten...
  7. jjulia

    vuokra-asunnosta löytyi huumeneula

    neula kuin neula, sen olisi kuitenkin vauva voinut löytää..
  8. jjulia

    vuokra-asunnosta löytyi huumeneula

    miten niin yksinkertainen?
  9. jjulia

    vuokra-asunnosta löytyi huumeneula

    Ei mene pilalle,mutta hieman ehkä fiilis muutosta. Varsinkin juuri konttaamaan oppineen vauvan kanssa.. tottakai kämppä siivotaan kunnolla mutta ajatus neulasta ällöttää
  10. jjulia

    vuokra-asunnosta löytyi huumeneula

    siskoni meni tänään vahaamaan uuden asunnon lattioita ja pyyhkimään pintoja. Jääkääpin alta löytyi huumeneula :/ Vuokraajan kommentti: te olette asunnon nähneet ja sen hyväksyneet ,voimme lähettää siivoojan ensi viikolla. (Huomenna heillä muutto) Kuka katsoo jääkaapin alle jos menee asuntoa...
  11. jjulia

    Voiko liikkeet tuntua 14+1 viikolla? :0

    voi tuntua.itse tunsin esikoisen liikeet juuri 14viikolla:heart:
  12. jjulia

    lastesi nimet?ja kommentoi edellisen nimiä..

    Adalmiina on nätti nimi. Meidän poika sai tänään kasteessa nimen Masi <3
  13. jjulia

    Nyt on koiralle lopetusaika varattu

    :( voimia.
  14. jjulia

    nimeksi ILONA..toista nimeä kaipailen

    itse ole ilona julia
  15. jjulia

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    La 17.3 19.45 syntyi meidän pieni poika mitoin 2950g ja 48cm, rv 39+4:heart: molemmat voidaan hyvin ja päästiin eilen pois Taysista. Synnytys kesti reilu 12h, laitan myöhemmin synnytys kertomusta. :)
  16. jjulia

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    3 aikaan vessassa käynnin jälkeen,alkoi tulla lapsivettä ja supisteleen. Nyt tulee varmaan 5-15min välein supistuksia,limatulppakin irtosi. Taitaa tänään meidän pikkuprinssi syntyä, synnärille pitäisi mennä 12 mennessä ellei aiemmin tule tosi kipeitä supistuksia :) jjulia ja vauva 39+4
  17. jjulia

    ennen-jälkeen

    hyvin olet laihtunut!:)
  18. jjulia

    Piittaamattomat koiranulkoiluttajat. Kakkoja pitkin kävelyteiden ja lenkkipolkujen varsia. Prkl!

    Mutta yhtä asiaa en kyllä kanssa ymmärrä; nimittäin sitä, että eikö koiran omistajat yhtään ajattele mihin koiransa kusettaa? Meidän taloyhtiössä kusta on ollut toisten(!!!) rappujen lumikinoksista aina autotallin kulman seiniin asti! Oma koira kyllä jaksaa odottaa sen 10sek että päästään tielle...
  19. jjulia

    Piittaamattomat koiranulkoiluttajat. Kakkoja pitkin kävelyteiden ja lenkkipolkujen varsia. Prkl!

    Itse en kerää koirani jätöksiä, on sen verran viisas koira, että menne ojaan / kiipeää lumikinoksien päälle, yleensä mahd. lähelle autotietä tekeen asiansa. Jos nyt sattuu keskelle tietä kakkaan, niin sitten kyllä siivoan. Kyllä myös itseä ärsyttää kun keskellä kävelytietä/lenkkipolkua on...

Yhteistyössä