lastesi nimet?ja kommentoi edellisen nimiä..

  • Viestiketjun aloittaja mie..
  • Ensimmäinen viesti
hhhh
Meilläkin on Otso :) Toisen lapsen (tyttö) nimi on mietinnässä, tuikitavallisen sukunimen vuoksi haluttais joku ei-niin tavallinen nimi, jotta kauhean montaa kokonimen kaimaa ei olisi. Ehdotuksiakin otetaan vastaan.

Inari on IHANA nimi <3
 
"vieras"
[QUOTE="tiipii";26255224]Adanna on vähä erilainen, nätti nimi. Täällä Aaro ja Alma.[/QUOTE]

Kivoja nimiä. :) Meillä Sara. Haluttiin antaa kansainvälinen nimi. Mieheni on suomalainen, minä olen ulkomaalaissyntyinen. :)
 
[QUOTE="vieras";26255221]Aika kiva. En ole ennen kuullut. Tykkään erikoisistakin nimistä, vaikka omilla lapsilla melko tavalliset. Pidän Adanna-nimeä harvinaisena. Tulee mieleen, että on johdettu nimestä Ada?

Meillä Aaro, Reetta ja Anette[/QUOTE]

Ei ole, Adanna on nigerialainen nimi, mutta sopii hyvin suomalaiseenkin suuhun. :)
On tosiaan harvinainen, taitaa olla 23 kappaletta Suomessa.
Toisena ja kolmantena nimenä on sitten Hilma Sylvia, eli ei ole koko nimi erikoinen. :D

Täällä on kaikilla sieviä nimiä! Toi Aaro on varsinkin söpö.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26255253]Kivoja nimiä. :) Meillä Sara. Haluttiin antaa kansainvälinen nimi. Mieheni on suomalainen, minä olen ulkomaalaissyntyinen. :)[/QUOTE]

Sara on nätti perusnimi. Turvallinen valinta...
 
Fffff
[QUOTE="vieras";26255253]Kivoja nimiä. :) Meillä Sara. Haluttiin antaa kansainvälinen nimi. Mieheni on suomalainen, minä olen ulkomaalaissyntyinen. :)[/QUOTE]

Sara on kaunis nimi :) Teininä ajattelin, että jos joskus saan tytön niin hänestä tulee Sara. Tulikin Alissa :)
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate

Yhteistyössä