vuokra-asunnosta löytyi huumeneula

siskoni meni tänään vahaamaan uuden asunnon lattioita ja pyyhkimään pintoja. Jääkääpin alta löytyi huumeneula :/ Vuokraajan kommentti: te olette asunnon nähneet ja sen hyväksyneet
,voimme lähettää siivoojan ensi viikolla. (Huomenna heillä muutto) Kuka katsoo jääkaapin alle jos menee asuntoa vilkaisemaan? pöyristyttäväää!
 
..
No nyt en ihan ymmärrä ongelmaa. Ei kai ne narkit siellä jääkaapin alla piileskele? Jos siis paikat siivotaan hyvin jne niin ei kai se mitään haittaa ketä siellä on asunut?
 
täh
Lukiko siinä neulassa että huumeneula? Saattoihan se olla joku muukin neula. Mullakin neuloja kotona, joilla piikitän koiralle lääkkeen. Helpostihan tuollainen jääkaapin alle unohtuu, jos sieltä ei ole huomannut siivota. Ihme ongelmia ihmisillä. Mitä sen vuokraisännän olis pitänyt sanoa?
 
Lex
Alkuperäinen kirjoittaja täh;26333371:
Lukiko siinä neulassa että huumeneula? Saattoihan se olla joku muukin neula. Mullakin neuloja kotona, joilla piikitän koiralle lääkkeen. Helpostihan tuollainen jääkaapin alle unohtuu, jos sieltä ei ole huomannut siivota. Ihme ongelmia ihmisillä. Mitä sen vuokraisännän olis pitänyt sanoa?
Näinpä. Meilläkin on mitä erilaisimpia neuloja kaapit täynnä, täytyykin tarkistaa jääkaapian alunen kotiin mennessä...
 
"vieras"
No minäpå muutin sellaiseen vuokrakämppään, jossa oli asunut narkkiäiti lapsensa kanssa... Siinä kämpässä oli paska syövyttänyt parketit ja sitä paskaa löytyi sienistä, patterin välistä ... Oli kuulemma kolme päivää asuntoa siivottu. Mulle ei annettu mahdollistuutta nähdä asuntoa ennen päätöstä. Olin nuori, typerä ja raskaana ja luulin, että mun on otettava eka asunto, mitä tarjotaan. Kamala tappelu tuli tuosta kämpästä, koska se oli Nuorisoasuntoliiton mielestä ihan asumiskelpoinen ja minä olen ihan idiootti kun alan asiasta mitään kysellä. Kyllä he sitten myönsivät, että se on ihan ihmisulostetta, mitä siinä parketissakin on. Lakkapinta oli siis syöpynyt ja rapsuttamalla sellaista ruskeaa lähti pois. Sitä paskaa siivosin itsekin sieltä patterien takaa vielä viikkojen jälkeen. En halunnut mun vauvaani niille lattioille konttaamaan, joten onneksi löysin toisen luukun.

Kuulemma pari kuukautta oli se narkkari ehtinyt siellä asua. Mukava pilven tuoksukin oli jämähtänyt sinne seiniin ja vaatehuone oli ollu selkeästi kasvatuspaikka... :/
 
"vieras"
käytte vaan läpi koko asunnon mm. pattereiden välit, kaapit,kaikkien kaappien alta päältä ja sisältä ja väleistä ja muutenkin milli milliltä koko kämpän ja kaikista paikoista johon saa jotakin tungettua..
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja täh;26333371:
Lukiko siinä neulassa että huumeneula? Saattoihan se olla joku muukin neula. Mullakin neuloja kotona, joilla piikitän koiralle lääkkeen. Helpostihan tuollainen jääkaapin alle unohtuu, jos sieltä ei ole huomannut siivota. Ihme ongelmia ihmisillä. Mitä sen vuokraisännän olis pitänyt sanoa?
Totta. Se voisi yhtä hyvin olla myös insuliinineula tai metotreksaattineula. Mistä tulikin mieleeni, että pitää pistää metotreksaatti.
 
---
Aluksi mietin itsekin että so what, mutta kun aloin miettimään entä jos itse muuttaisin tuollaiseen asuntoon lapseni kanssa!
Olisin varmaan kokoajan varpaillani että vaikka olisin siivonnut joka nurkan kuinka tarkasti niin entä jos sieltä joku nappi vielä lapsen suuhun löytyisi. Aika kauheaa kyllä kieltämättä :(
 
Lex
juuh onha tuo iha hirveetä, ja mitä tossa toiset käy sitä vähättelemään D: oikeesti tommoset käytetytki huumeneulat voi olla vauvoille tappavan vaarallisia :(
En vähättele neulan vaarallisuutta lapselle.

Jos asunto on muuten siisti, niin yksi neula jääkaapin alla on todennäköisesti pudonnut sinne aivan vahingossa ja tuskin enempää ikäviä yllätyksiä löytyy.
Eikä esim. diabeetikon entisessä asunnossa ole muutenkaan mitään ällöä tai epäilyttävää.
 
Joo tietysti asunto siivotaan kunnolla ilman neulojakin. Mutta pääpointti tässä olikin se että tuskin kukaan pitää tollaisista yllätyksistä. Vauva ei konttaa jääkaapin alla,mutta tämä tyttö on ainakin vilkas ja ehtii tunkea kätensä joka paikkaan jos silmä välttää. Ihmettelen myös palstalaisten vähättelyä tälläisessä asiassa, vaikka olisikin vain ollut insuliinineula. Mainittakoon nyt vielä,että neula oli "piilotettu" jääkaapin alle, sellaiseen reunaan,eli ei ollut lattialla, eikä se olisi mitenkään voinut sinne tippua.
 
  • Tykkää
Reactions: KuutioTasku
"tytteli"
Varsinkin tommosessa tapauksessa ja muutenkin pitäisin erittäin tärkeänä, että asunnon lukot on "vaihdettu" uusiin, ettei edellisen naapurin kaverit yritä tulle kaveeraamaan jälkeenpäin. Ja laita joku vauva-aiheinen "kimmeli" tai tarra oveen, jotta huomaavat, että vuokralainen vaihtui. Vaikka: "minä nukun, älkää häiritkö"-tarra.
Meillä tuli kerran makkaranpätkää postiluukusta, sellasta valmiiksijärsittyä, joten pidäppä väliovi suljettuna, ettei konttaava lapsi saa mitään semmosta suuhunsa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26333584:
Totta. Se voisi yhtä hyvin olla myös insuliinineula tai metotreksaattineula. Mistä tulikin mieleeni, että pitää pistää metotreksaatti.
Insuliinineulat ovat nykypäivänä ihan erillaisia. Ei niitä ruiskulla enään pistetä. Ole pitstetty aikoihin.
Ja kyllä minuakin asia kammoksuttais olis se neula sitten mikä tahasa. Ni nostais niskakarvat pystyyn.
Ja ihmeen välinpitämättömästi te tässä ketjussa suhtaudutta jos se olis se huumenula :eek:
 
Lex
Insuliinineulat ovat nykypäivänä ihan erillaisia. Ei niitä ruiskulla enään pistetä. Ole pitstetty aikoihin.
Ja kyllä minuakin asia kammoksuttais olis se neula sitten mikä tahasa. Ni nostais niskakarvat pystyyn.
Ja ihmeen välinpitämättömästi te tässä ketjussa suhtaudutta jos se olis se huumenula :eek:
Meillä on insuliiniruiskuja, ihan tänä vuonna haettuja. Viimeksi toissapäivänä käytin.

Enpä silti haluaisi sellaistakaan vauvan käsiin.
 

Yhteistyössä