vuokra-asunnosta löytyi huumeneula

Lex
Ei se ole välinpitämättömyyttä eikä vähättelyä, jos ei ole hysteerinen.

Oli neula mikä hyvänsä, nyt ei auta muu kuin siivota ja tarkistaa asunto huolellisesti ja käydä taloksi.

Vaikka sitä kuinka kauhistelisi, ei asia muuksi muutu, ellei sitten vaihda koko asuntoa.
Jos koti muuten miellyttää, niin minusta se on vähän liioiteltua.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
[QUOTE="tytteli";26333689]Varsinkin tommosessa tapauksessa ja muutenkin pitäisin erittäin tärkeänä, että asunnon lukot on "vaihdettu" uusiin, ettei edellisen naapurin kaverit yritä tulle kaveeraamaan jälkeenpäin. Ja laita joku vauva-aiheinen "kimmeli" tai tarra oveen, jotta huomaavat, että vuokralainen vaihtui. Vaikka: "minä nukun, älkää häiritkö"-tarra.
Meillä tuli kerran makkaranpätkää postiluukusta, sellasta valmiiksijärsittyä, joten pidäppä väliovi suljettuna, ettei konttaava lapsi saa mitään semmosta suuhunsa.[/QUOTE]

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Enemmän pelottaisi ne mahdolliset vieraat, jotka ei vielä tiedäkään että edellinen vuokralainen on muuttanut pois. Ja kyllä ällöttäisi nuo neulatkin, etenkin jos niitä on piiloteltu, kun ei ehkä itse edes hoksaa joka paikkaa tutkia missä niitä voi olla lisää.. Voiko muuten vanhoista neuloista tarttua tauteja? Jos ne on siis jo pitkään ollut jossain piilossa ja sitten sattuisi pistämään ihon rikki? Kai niissäkin joku aika on että ei ole enää vaaraa?
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
dgmldg
No ihan ylihysteerisyyttä. Ja ei taudit ei elä kauan siinä neulassa eli jos se on maannut siellä kauan niin ei siinä enää mitään ole, muutenkin vaikka pistäisi tuoreeltaan saastuneella neulalla niin on tosi pieni tsägä että jotain tarttuisi.
 

Yhteistyössä