Piittaamattomat koiranulkoiluttajat. Kakkoja pitkin kävelyteiden ja lenkkipolkujen varsia. Prkl!

  • Viestiketjun aloittaja Angry bird
  • Ensimmäinen viesti
kakkapussit mukaan
Minulla kolme koiraa ja aina kakkapussit mukana. Vastuuttomat koiran omistajat voi syyttää vain itseään näistä joka keväisistä kakkakeskusteluista. Se kakan pussiin kerääminen ei ole hankalaa. Jos pelkäät sottaavasi kädet, osta kaupasta ohuita kumihanskoja, sellaisia mahtuu useampi taskuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Keväinen riesa on taas alkanut. Lapsilla ei oo kivaa kun lumikasoissa kiipeillessä tai metsäpolkuja hankeen tallatessa törmääkin haiseviin kakkakasoihin. Joka kevät olisin valmis ampumaan jokaisen koiran jonka jätökset luonnosta löytyy.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25844986:
Keväinen riesa on taas alkanut. Lapsilla ei oo kivaa kun lumikasoissa kiipeillessä tai metsäpolkuja hankeen tallatessa törmääkin haiseviin kakkakasoihin. Joka kevät olisin valmis ampumaan jokaisen koiran jonka jätökset luonnosta löytyy.
Ammu mieluummin se omistaja, kasojen korjaamatta jättäminen ei edelleenkään ole sen koiran vika.

Mä en oikein ymmärrä tuotakaan, että siitä kakkapussista tehdään niin suuri ongelma. Se on huono juttu, ettei roskiksia tosiaan ole tarpeeksi. Ja siihen pitäisi ilman muuta saada muutosta aikaiseksi. Mutta ei se kakkapussi oikeasti mitään paina. Ja kun se on pussissa, siihen voi laittaa vaikka toisen pussin päälle ja tunkea vaikka taskuun, jos ei jaksa kädessä heiluttaa. Tai ottaa vaikka repun jossa sitä kuljettaa. Jotkut sitovat sen pussin hihnaan kiinni, käytettynäkin siis.
 
"nora"
silloin kun meillä oli koira niin opetin sen tekemään tarpeensa sellaisiin paikkoihin,jossa ihmiset ei kulje,eli ojaan tai jonnekkin puselikkoon.En kyllä siivonnut niitä kakkoja sieltä pois.
 
Itse en kerää koirani jätöksiä, on sen verran viisas koira, että menne ojaan / kiipeää lumikinoksien päälle, yleensä mahd. lähelle autotietä tekeen asiansa. Jos nyt sattuu keskelle tietä kakkaan, niin sitten kyllä siivoan. Kyllä myös itseä ärsyttää kun keskellä kävelytietä/lenkkipolkua on jätökset! Ojasta en kuitenkaan näe tarpeelliseksi lähteä keräileen.. :)
 
"Lollo"
[QUOTE="tiu";25845034]jaa, kyllä minä mielummin astun tupakantumpin, kuin paskaläjän päälle, vaikka myös niitä tumppeja vihaan.[/QUOTE]

Ootko lapsi vai etkö osaa väistää paskaa? Onko sulla päässä vikaa?
 
Kumpi pahempi
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25844986:
Keväinen riesa on taas alkanut. Lapsilla ei oo kivaa kun lumikasoissa kiipeillessä tai metsäpolkuja hankeen tallatessa törmääkin haiseviin kakkakasoihin. Joka kevät olisin valmis ampumaan jokaisen koiran jonka jätökset luonnosta löytyy.
Joo, on se hirveää astua kakkaan kun se lähtee pesussa pois. Entäs asfalttiin särjetty pullo?
 
Mutta yhtä asiaa en kyllä kanssa ymmärrä; nimittäin sitä, että eikö koiran omistajat yhtään ajattele mihin koiransa kusettaa? Meidän taloyhtiössä kusta on ollut toisten(!!!) rappujen lumikinoksista aina autotallin kulman seiniin asti! Oma koira kyllä jaksaa odottaa sen 10sek että päästään tielle ja pääseen sitten pissalle. Ärsyttävää..
 
"tiu"
[QUOTE="Lollo";25845343]Ootko lapsi vai etkö osaa väistää paskaa? Onko sulla päässä vikaa?[/QUOTE]

Osaan toki väistellä, eikä päässäni ole mitään vikaan. Niitä paskoja kun on niin paljon, niin kiva olla koko ajan kattomassa mihin astuu. Ja lapseni ei vielä niin seuraa, niin pitää häntä koko ajan olla varoittamassa.
 
yök
Ja se kuvottava koiranpaskan haju taas keväällä, kun lumet sulavat ja paljastavat ne koirankakkaläjät tien pientareilla. "Kiitos" vaan kovasti teille laiskoille koiranomistajille!
 
"ninni"
Enemmän mua ärsyttää ihmisten jättämät roskat ja jätökset teillä ja teidenvarsilla ym. kuin koirien kakat. Ja huom: itse en ole koiranomistaja.
Ketä haittaa koiranpaska jossain ojassa? Ehkä se haittaa jonkun kauneutta ihailevan herkän ihmisen silmää, mutta harva kai pitkin ojanpohjia kävelee.
 
Ja meilläpäin ei ole ongelmana ne paskat pitkin tantereita, vaan se, että roskikset ovat täynnä ja niiden päällä on puolenmetrin korkuinen kasa niitä koiran kakkapusseja. No minä kerään jälleen paskat pois, kun ne roskikset on asianmukaisessa kunnossa.
 
koirx2
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;25844998:
Täällä muista välittävät koiranomistajat tuovat ne kakkapussit kotipihan roskikiseen. Ei mahdoton vaiva, oletan.
No ei se mahdoton vaiva ole, mutta kyllä ne näin kahden koiran kanssa liikkuvan olisi mukavampi jonnekin matkalla olevaan roskikseen jättää, kuin kuljettaa kakkapusseja kilometrikaupalla...
 
Joo, on se hirveää astua kakkaan kun se lähtee pesussa pois. Entäs asfalttiin särjetty pullo?
Särjetyt pullot on tietenkin vaarallisia, mutta turha niitä on verrata paskalla miinotettuihin katuihin. Paska on ongelma, pullot harvemmin. Harva riemulla pesee niitä haisevia paskoja jatkuvasti kengistä tai vaatteista pois. Kyllä välillä on lahkeet olleet paskassa ja se haju ei esim. kuriksista lähde niin vaan pois. Itse olen aikanani sotkenut muutaman kerran kaupan lattiat paskalla, kun vaunujen pyöriin on kauppamatkalla tarttunut kunnon liiskakasat. Varmaan on kaupassa tykätty : / Pidän isompana ongelmana koiranpaskaa, kun tupakantumppeja tai särjettyjä pulloja. Lasinsirpaleet lapsetkin helposti väistää, mutta niitä paskamiinoja ei niin vain vältellä. varsinkaan tähän aikaan, kun jokainen tienpätkä on niillä vuorattu. mikään ei oo niin ärsyttävää kun sulavista kinoksista lumenmukana valuva kakka. Ihminen on järjeltään köyhä jos antaa rakkinsa sontia paikkohin missä paskan päälle syystä tai toisesta joku saattaa kävellä.
Näyttää olevan joillekin vaikeaa ymmärtää että se koiranpaska ei ilahduta ihmisiä. Jos itse siitä diggaa, niin antakoon elukoitten kakata kotiinsa. Mutta turha sitä fetissiä on muille kaupata.
 
koirx2
Missä ihmeessä te ihmiset asutte, jos lahkeita myöten koiranpaskassa tarvotte? Olen 40 vuotta täällä pallolla talsinut landella, taajamassa, kaupungissa ja metsässäkin ja kertaakaan en ole kenenkään paskaan astunut.
 
Missä ihmeessä te ihmiset asutte, jos lahkeita myöten koiranpaskassa tarvotte? Olen 40 vuotta täällä pallolla talsinut landella, taajamassa, kaupungissa ja metsässäkin ja kertaakaan en ole kenenkään paskaan astunut.
Sehän on vaan merkki siitä, että niillä kulmilla on fiksuja koiranulkoiluttajia =)

Asiat ei ole täällä yhtä hyvin. Ehkä tässä kaupungissa asuu niin välinpitämättömiä ihmisiä, tai tyhmiä, että väkisinkin joutuu astumaan liian usein paskaan. Ja todellakin ihan julkisilla kuluväylillä. Mulle on ihan sama, kakattaako koiransa jonnekin pusikon tai ojan pohjalle, minne kukaan ei vahingossakaan mene kävelemään. Mutta jos ne kakat on sillä väylällä missä ihmiset kulkee, niin ei voi kun ihmetellä.
 

Yhteistyössä