Piittaamattomat koiranulkoiluttajat. Kakkoja pitkin kävelyteiden ja lenkkipolkujen varsia. Prkl!

  • Viestiketjun aloittaja Angry bird
  • Ensimmäinen viesti
Angry bird
Kyllä taas niin sapettaa välinpitämättömät koiranulkoiluttajat. Eilen sanoin pari vallittua sanaakin jo äidille, joka ulkoilutti tyttärensä kanssa koiraa ja lasten leikkipaikan kohdalla vain potkaisi koiran jätökset sinne kinoksen puolelle. En jaksa kokea hirveästi sympatiaa ihmisiä kohtaan, jotka eivät huolehdi jätöksistä asianmukaisesti ja vielä opastavat jälkikasvunkin toimimaan samoin.

Kaipa nämä puudelintaluttajat ajattelee, että heidän pikku fifin kakkahan on ilo kaikille tai että eihän kukaan huomaa jos jätän ne tonne tienposkeen. Kaikki muutkin koiriensa ulkoiluttajat ajattelee samoin ja sittenpä onkin lenkkipolut ja jalkäkäytävät keltaruskeina koirien jätöksistä. Tosi kuvottavaa niistä, jotka haluaa liikkua siistissä ympäristössä eikä missää koiranjätereiteillä. Pitää vissin alkaa opettaa omat lapset paskantamaan naapurien pihoille ja ajoteille kiitoksena eräillekin niistä kerroista kun olen kotona pessyt koiran paskoja lasten kenkien pohjasta vaikkei meillä itsellä ole koiraa.

Ja kyllä, musta ei saa eläinvihaajaa, pidän kyllä eläimistä. Mutta kuohahtaa noiden välinpitämättömien ihmisten toiminta ja ympäristön likaaminen.
 
Meilläpäin aika monen äidin lapset ajattelee että on ok heittää koulumatkalla syötyjen karkkien paperit ja mehutölkit ynnä muut sinne tien poskeen. Samoin on ok aukoa ne roskikset mihin niitä paskoja vois heittää, siellä ne paskapussit oli tänäänkin leviteltynä pitkin polkua. En mäkään kyllä sitä ymmärrä että koirien annetaan ihan mihin vaan paskoa. Itse kerään ne paskat vaan jos ne on semmosessa paikkaa, missä ne mun mielestä haittaa. Esim just keskellä tietä, onneks tuo koirakin on oppinut menemään sen verran syrjään.
 
"nana"
Tälleen talvella pitää kävellä keskellä tietä, jotta ei tarvi paskaan astua. Lunta sen verran kinoksena, ettei se koira pääse/mene sinne syrjempään, vaan se paskaläjä komeilee siinä tien reunassa. Hyi helvetti ja sit tulee toinen hauva joka levittää sen pitkin tietä. Koiranomistajalle sakko aina kun ei vie jätöksiä roskiin. Kolme sakkoa ja koira pois häneltä.
 
[QUOTE="nana";25844310]Tälleen talvella pitää kävellä keskellä tietä, jotta ei tarvi paskaan astua. Lunta sen verran kinoksena, ettei se koira pääse/mene sinne syrjempään, vaan se paskaläjä komeilee siinä tien reunassa. Hyi helvetti ja sit tulee toinen hauva joka levittää sen pitkin tietä. Koiranomistajalle sakko aina kun ei vie jätöksiä roskiin. Kolme sakkoa ja koira pois häneltä.[/QUOTE] Haluatko todella käyttää yhteiskunnan varoja tällaiseen?
 
pistepiste
tiedän tunteen! oon monesti kironnu koiranomistajat alimpaan helvettiin, kun ärsyttää niin paljon ne jätökset KESKELLÄ KÄVELYTIETÄ! siitä on sitten kiva rullata vaunujen kans, ku ei niitä läjiä pysty ees kiertämään, kun niitä on 30cm välein. Sit ku pääsee kotiin, on eteinen paskassa >:s mikä siinä on niin vaikeeta ohjata ne pirun rakit johonkin syrjään paskalle, tai sitten poimia ne läjät pussiin, ja tiputtaa lähimpään roskikseen.
 
Itsekin koiranulkoiluttaja
koiranulkoiluttajat, jotka ei kerää jätöksiä kulkureiteiltä. Siten kaikki meidät koiraaihmiset leimataan saamanlaisiksi idiooteiksi! Itse kerään, kaupunkilaisjärkeä käyttäen, eli jossain metsänsiimeksessä koiran hakeuduttua kauemmas polulta en korjaa mutta muuten kyllä. Omia huomioita ihmisryhmistä, jotka eivät kerää jätöksiä: vanhukset ja miehet!!
 
nyt mäkin valitan! :kieh: joku oli paskottanut koiransa mun auton viereen- no huomasin sen vasta kun olin astunut siihen läjään- kiitti vaan niin P*rkeleesti! Mua raivostuttaa ne ihmiset kun ei vaan kertakaikkiaan viitti kattoa mihin sen koiransa paskottaa! Ja vielä kaikenkukkuraksi ei viitti kerätä niitä sontia!
 
Saraldo
Meillä päin näyttää siltä, että mitä isompi koira, sitä vähemmän sen paskoja kerätään. Sen verran isot läjät on jätetty noukkimatta. Turhauttaa kerätä meidän sylikoiran pikkusikarin kokoisia patukoita, kun vieressä on lehmänläjän kokoinen läntti paskaa. Ja vaikka ne kuinka paskoisi pientareelle, lumien on tapana sulaa siihen jalkakäytävälle, joten sieltä ne paskat sitten tulee vellinä alas. Omat kengät paskassa, koiran tassut paskassa... ihan jättekivaa!
 
hohhhhoo
en tiedä asunko siistillä alueella, vai eikö mun lapset möyri kuraojissa keväisin, kun en koskaan ole paskaa joutunut niiden vaatteista keräämään.
itsellä on kaksi koiraa, paskatan ne useimmiten metsään (huom ihan oikea metsä! ei mikään pieni läntti kaupungin keskellä) mutta silloin tällöin tuolla kaupungissa liikkuessa ne saattaa töräyttää paskat siihen tien reunaan, useimmiten on kakkapussit taskussa ja ne siitä kerään kiltisti niinkuin kuuluukin, täälläpäin on vaan sen paskapussin kanssa kuljettava kotiin asti, koska roskiksia ei ole ollenkaan. en ymmärrä miten 6km kävelytien varrella ei ole yhtä ainutta roskapönttöä, vaikka ei pienestä kaupungista ja sen osasta ole kysymys. ymmärrän siis varsin hyvin ihmisiä, jotka eivät koiransa jätöksiä kerää, moni kun ei halua sen paskapussin kanssa kulkea kaupungilla.
 
Kumpulassa ulkoilija
... viime kesänä näin Kumpulassa pultsarin, joska paskansi seisaaltaan Kumpulan kenttien vieressä hiekkapolulla, siis ihan yleisellä lenkkipolulla. Siistiä. Entäs se sitten, että kuka maksaa koirani eläinlääkärireissut (tai lapsen lääkärissäkäynnit), jotka aiheutuvat paiskotuista pulloista? Sirpaleet ei maadu koskaan. Eiköhän tuo koiranpaska ole tässä maailmassa aika pieni paha. Tietysti se, että jos oma maailma kaatuu nähdessä sitä koiranpaskaa, voi olla, että ei ole liiaksi sitä sisältöä omaan elämässä vielä ehtinyt karttua. Kaikki on suhteellista.
 
Puudelin taluttaja
Kyllä minuakin sapettaa ihan todella, kun paskat tarttuu vaunujen renkaisiin ja kengänpohjiin! Ja ei ne todellakaan ole mitään kaunistuksia tienvarressa! Meillä on puudeli, jonka kikkareet kerätään huolellisesti talteen ja roskikseen. Ei se niin kamalan vaikeaa ole.
 
Saraldo
Kyllä muakin ärsyttää muutkin maahan jätetyt asiat kuten roskat ja pullot ja tupakannatsat ja räkäklimpit ja ja ja.... Mut tässä ketjussa nyt oli kyse koiranpaskasta. Mä en halua koirani tassuihin paskaa, lasia enkä mitään muutakaan sinne kuulumatonta. Ymmärrän, miksi ihmiset ovat kiukkuisia korjaamattomista paskoista. Sitä en ymmärrä, että se viha kohdistetaan koiriin, kun se pitäisi kohdistaa niihin omistajiin.
 
Saraldo
[QUOTE="...";25844598]no jos mä meen vaiks kytikseen tonne tienposkeen ja joka kerta ku nään et jonkun piski paskoo keskelle jalkakäytävää, käyn läppäseen omistajaa takaraivoon :D[/QUOTE]

Mut läppäse vasta jos se ei korjaa niitä pois :D. Meidän pikkukoira paskoo usein keskelle jalkakäytävää, kun se ei pääse lumivallin yli pientareen puolelle. Mut ne kasat kyllä korjataan joka kerta pois.
 

Yhteistyössä