Hakutulokset

1. M

Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

Meille syntyi tyttö perjantaina 14.12 49 cm ja 3,3 kg Synnytys oli erittäin nopea, ja sairaalasta kotiuduttiin tänään. Jäi kaikesta hyvät muistot, ja laittelen lisää kun kotiudun paremmin. Mame
  2. M

tulin vaa nostaa pinoo, ei mitään uutta täälläkään, ehkä pahaolo vaan- mut johtuu roskaruuasta, et oli liikaa rasvaa ja nyt närästää ja suola turvottaa.. mut mitäpä sitä ei laskisi synnytysoireeksi :D
  3. M

Täällä ei mitään uutta :( Sellanen tosi miellyttävä infottava että suoraan sanottuna: paskalla saa juosta , muttei mitään muuhun lähtöön viittaavaa:laugh: mulla ei tätä ulostusjuttua ollu ekassa raskaudessa- joten en nytkään pidä sitä minään merkkinä- koska vaihdoin myös...
  4. M

Onnea taas uusille vauvoille ja äideille ja tsempit starttaajille :) Täällä odotuksen tuskaa lievensi käynti äitipolilla, ihan kontrolli käynti, sain sitte kokorahan edestä tutkimuksia ;) otettiin sydänkäyrää, valmiiksi veren vasta-aineet, ultrattiin pitkään ja tuli koko-arviot ja istukan sekä...
  5. M

pepsimaxin kanssa mennäänkin melkosen samoilla viikoilla, :) tosin itse jo aika kärsimätön, ja mua ahdistaa myös se, ettei vauva liiku samoin kuin ennen, eli liikkuu mut on huomattavasti rauhallisempi. On ultrattu ja huomen taasultraan ton klexanen takia, eli sillee ei tarvi oikeesti panikoida...
  6. M

Tulin aikani kuluksi valittamaan hitaasti, tai toisaalta nopeesti kuluvaa aikaa..Oisin jo niin synnyttämässä- mutta nyt on alkanu pelko kasvaa että jos meneekin yliaikaiseksi. Tietysti se on naurettavaa kun laskettuun päivään on 12 pvää jälellä mutta mulla taustalla se, että esikko tuli jo...
  7. M

Streptokokin hoidosta soitin eilen synnärille, kun mun piti aikaa varata muutenkin, ja kätilöltä kysyin tästä että kun on positiivinen testitulos, ni mite vaikuttaa synnytykseen. Meillä ohje oli. jos vedet menee niin heti sairaalaan ja tippaan- täällä laitetaan penisiliinitippa kuulemma aina...
  8. M

Baby on board kiitos kommentoinnista, huojensi mieltä tuo nkl:n tapa. Täällä taas luottavat testailuun- koska jos minulla vaikka menis yliaikaseksi, ni testitulos oli voimassa vaan 4 vkoa, ni testaisivat ylimennessä viel uudelleen.. Tuskin antibioottiannoksesta sit mitään haittaa mihinkään...
  9. M

Onnea vauvautuneille ja tervetuloa markelat3! Luen kyllä kaikkien viestit, mutta antakaa anteeks kun en jaksa kommentoida aina ;).. Joulu Kotona ollaan, uudessa kodissa ekaa joulua, joten ruuat , kuuset ja koristeet kaikki hommataan. Tosin, jos oisin laitoksella just aaton, ni eiköhän tuo...
  10. M

Kiitos joulukuun pinosta! Minäkin vaan korkkaan, tuli se lumikin sitten maahan ja nyt tuntuu jo siltä- että pitää ihanlistaa tehdä jouluasioista, että muistaa ja kerkeää- kun vissiin viikko sitten ajatteli, ettei marraskuussa nyt ainakaan vielä voi tehdä :) mame37+2
  11. M

Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

Rödluvan, kyselit noista tekemisistä ennen lapsen syntymää: meillä taitaa olla vaan ravintolassa käynti miehen kaa, itsenäisyyspäivän aattona, kun esikko menee hoitoon. Onnea sinulle käynnistyspäivästä, sinullapa sitten on nyytti kainalossa itsenäisyyspäivän juhlia katsoessa :) Ehkä ollaan...
  12. M

kiitos malttamaton sukkapuikkotiedoista, voikohan vauva jurnuttaa siellä edes taas, kun tuntuu niitä päiviä että on helppo hengittää, eikä liitoskip./eikä sukkapuikkoja tunnu, mut sit vieläkin tulee niitä päiviä kun tuntuu et kaikki hermot ottaa osumaa :) Itseäkin hirvittää nuo vauvan tauot...
  13. M

kysymys sukkapuikko vihlonnoista: kauan ne on teillä kestäneet, paljonko niitä on ollut ennen h-hetkeä- nyt tuntuu että ollu laajemmalla aikajanalla, mutta pirun kipeitä-- jotenkin ikävämpiä kun supparit.. Mut tosiaan kai ne avaa paikkoja, vai mitä ne on?? mame 36+6
  14. M

Mukavia neuvolauutisia monella! Malttamaton kyseli maitohappobakteereista: Kylläniitä kannattaa antaa ja apua on, ja kannattaa muistaa että ite nautitut maitohappobakteerit raskauden lopussa suojaa syntyvää lasta, ja lapsi saa synnytyskanavasta äidin hyvät bakteerit, ja imettäessä auttaa...
  15. M

Onnea Violarose, Kultasiipi ja tervetuloa uudet mukaan! Kurre mahtavaa kun perjantai lähenee, tsemppiä ja lepää :) Mulla ei mitään tuntemuksia :( ruokaa meinaan tehdä nyt seuraavat päivät pakkaseen,ihan perus- nakkikeittoa,lihamureketta ja karjalanpaisti jouluks, ja jos tekis...
  16. M

Onnea Madicken, Kaapo ja tervemenoa Weralle :) !!! Täällä ei mitään muuta ku klexanet alotettu, äippäpolilla käyty, vauva on rt ja painaa n. 2,6 kg, lapsivedet ja kaikki normaalisti- ja sitte se lääkäri masensi mua heittämällä- ettei tää tuu viel pitkään aikaan :( oli vissii kohdunkaulaa...
  17. M

Ceecee: kolmessa päivässä labra oli laittanu tulokset täällä, mutta ei niitä itse tarvi kysellä- neuvolakorttiin merkitsee terkka sit ensi käynnillä. Madicken: Tsemppiä!! :) mame poks 36+0
  18. M

nyt supistaa toista iltaa..eilen illalla tuli ihantasaiseen tahtiin makuultaan kestettäviä- jotka piti mennä lopettamaan kuumaan suihkuun, nyt ne jatkuu taas --mite näist nyt sit tietää, millo pitää olla huolissaan ja ottaa yhteyttä johonkin..? No huomen pääsen polille ultraan, ni eiköhän...
  19. M

Vierailijoista Täällä tuli uudet säännöt ihan nyt viime kesänä, eli huoneisiin vain isät, ja lapset saa käydä vain klo 17-19 , ei muita. Ja jotenkin ymmärsin, ettei sinne käytävillekään nyt oteta niitä isovanhempia. Tosiaan samaa mieltä Nuuskun kanssa, että ajatus hyvä, mut toteutus hakusessa...
  20. M

P.s. Mua on alkanu jännittää esikoisen reaktio:O... Täytti 3v, on normisti reipas ja itsenäinen, ollu uhmaa jo viime vuoden, että se on jo tuttua. Nyt pussailee ja halailee mahaa, auttaa vauvan tavaroiden kanssa ja suhtautuu hyvin, mutta samaan aikaan on ilmaantunu sit sellasta toisenlaista...

Yhteistyössä