Ei niin hyvää huomenta!
Täällä yks varsinainen rutisija. Tuntuu päivä alkavan entistä synkempänä. Mä haluan jo nyytin syliin. Piste.
Tuli eilen pelästyttyä ensimmäistä kertaa
liikelaskennan vuoksi, käytiin sitten synnärillä illalla käyrillä päivystyksenä, sydänääniä vähän katselemassa ja kuuntelemassa. Samalla ultrattiin ja tehtiin sisätutkimus. Oli pieni ollut koko päivän hiljaa. Ei intoutunut potkimaan vaikka heräättelin, söin makeaa, join kylmää.. tönisin jne. parin tunnin ajana. Liikelaskennoissa jäätiin koko ajan nollille, tai ainakin hyvin vaisuiksi. Soitin sitten sairaalalle ja käskivät käydä näytillä.
Sydänkäyrillä ensin tosi unelias kätilöidenkin mielestä. ONNEKSI heräsi lopulta ja intoutui liikkumaan. Lääkäri katsoi käyrää ja sanoi olevan hyvä. HUH! Supistuksia piirtyi käyrille (harkkareita), mulla siis on niitä! En vain itse huomaa :O Oli jotenkin nolo tilanne.. " Ei mua ole ikinä supistellut, ei edes niitä harkkareita.. ai katos taitaapa sittenkin" ;D
Lääkäri teki rajumman
sisätutkimuksen, jotta saisi jotain aikaiseksi. Kohdunkaula vielä takana, ja ihan kiinni. Eli ei "hetkeen ole syntymässä". Miten niin hetkeen syntymässä, mulla on LA neljän päivän päästä
Ultrassa kaikki hyvin <3. Vettä oli kyllä kuulemma vähän, mutta riittävästi lääkärin mielestä. Kätilö ja lääkäri olivat aivan ihania! <3 Hyvilä mielin siis menen sinne vielä synnyttämään, tai tarvittaessa uudelleen.
Mielenterveys alkaa mulla todentotta kohta pettää. Tai tämä positiivisuus asian suhteen. Mielestäni vauvan olisi jo aika tulla ulos, sen olisi täällä turvallisempaa! On täysin "kypsä" tukemaan jo maailmaan, mutta mun paikat ovat vaan kiinni, ja tiukasti. Nyt mun on entistä tarkemmin seurattava vointia, että vauvalla on varmasti kaikki hyvin. Mut en mä voi koko ajan ennustaa ja asiaa miettiä ja märehtiä, multa lähtee järki :/
Anteeksi tämä pelkkä valitus
Eipä sitä osaa tähän hätään muuallekkaan purkaa
Noh, päivällä neuvola. Jos siellä antaisi vähän tulla - josko osaisivat lohdutella ja löytää oikeita sanoja. Ja miksi mun on oltava nyt jo näin kypsä tilanteeseen, vaikkei raskaus ole vielä edes yli
Tosin synnytysajatukset lääkäri tyrmäävät kerta kerralta - aina on synnytys heidän/mun paikkojen mukaan kaukana
plääh.