Hakutulokset

1. M

Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

Hieno maha Rödluvan! Ihanaa et sait vauvakutsut Kurre ja huisia että muutama jo tietää millon pääsee vauvaansa näkemään!! :) Täällä menny yöt niin, et nukahdan 03-jälkeen, ja miehen ansiosta nukuin tänään ysiin..ei kehumista.. Madicken , vähä samat ajatuksen jouluvalojen suhteen.. ja...
  2. M

Minttu joo kyllä vaikuttaa että raha ja sen kohdistaminen määrää näissä hoidoissa- terkka sanokin, et se kot testi on kalliimpi ku moni rokotus- eli iso investointi. palaan taas- kun oon nykyään tääl aina, ku äippälomalainen ;)
  3. M

Unohdin eilen poksua että Äippäloma alkoi- ja sori, se ehkä näkyy täällä lorvailuna:ashamed:
  4. M

streptokokista , voihan olla, että meillä useimmilla se vasta nyt tulee eteen, kun tosiaan mulle painotti terkka, ettei kannata liian aikasin ottaa, eli mieluummin vaikka 38 vkosta- ni voihan olla että osalle se tullaan tekemään tulevina viikkoina. Osalla suomessa tehdään se sillon kun mennään...
  5. M

streptokokki: itse asun ison terveyspiirin alueella, ja terkka sano, että tullu kaikille pakolliseksi (en tiedä millon) ei ollu puhettakaan 2009. Nyt siirrytty vuoden alusta siihen että raskaana oleva ottaa näytteen itse kotona ja vie labraan. Ite otan ja vien sen vasta ensi viikolla kun on...
  6. M

malttamaton Mulla pieneni ympärysmitta ekassa eli viimeraskaudessa, eli kun vauva kääntyi lähtökuoppiin pääalaspäin, maha ikäänkuin "lösähti " alas ja meni matalammaks, ja tuo pehmeys oli ihan käsin kosketeltava, siitä sitten synnyttämään n. 5 pvän päästä. Sillo terkka selitti, et sillä on...
  7. M

Sairaalakassiin: Eipä sinne muuta noiden puhelimen/laturi , neuvolakortin ja lompakon lisäksi kun kamera, joku lehti--jos vauva nukkuu ja ite ei saa hormooneissaan nukuttua, villasukat, imetysteetä otan mukaan, jos joudun vaik olee vaik sen kolmeki päivää ja vitamiinit ja pakkaan omat ja vauvan...
  8. M

Nukkumisesta periaatteessa molemmilla kyljillä nukun. Saunominen, istualtaan kun jaksaa saunoa, ettei mene makaamaan, ni jaksaa vielä hyvin saunoa. valmistelut: minä sitten repäsin tänään--sain nukuttua aamupäivällä extraunet-kun mies meni omille vanhemmileen esikoisen kanssa viemään...
  9. M

Kiitos ihanaiset! arvasin, että täältä irtoaa vastaus kaikkeen :):heart: Taisi terkka sanoa, että on vuodenalusta tullut täällä pakolliseksi kaikilla, ja vuoden alusta myös alkanut se kotona testin otto. Mukavaa Lauantaipäivää ja isienpäivää huomiselle!!
  10. M

streptokokkinäytteen otosta kysymys kun joku meistä taisi olla terveydenhoitoalalla, tai jos joku sen on iteltään ottanu?? Eli koti testissä se pumpulipuikko+ geelituubi-johon se näytepumpulipuikko sitten laitetaan.. Pitääkö siitä geelituubista avata joku korkki, ennenkun näytteenottopuikon...
  11. M

Täällä käyty neuvolassa vko 34 menossa ja äitipolille ultraan ja lääkärin kokoarvioon sitte viikonpäästä maanantaina. Oisin kysyny kuka joutuu ottaa sen streptokokkinäytteen???:O tuli ihan puskista, sanoivat että täällä kaikki seulotaan, koska 30 % kaikista synnyttäjistä kantaa bakteeria...
  12. M

34 Poks Poks 4 viikkoa siihen kun esikko syntyi :D aaargh, meneeköhän yli vai ali, alkaa jännittää! Huomenna neuvolaan, ens ma äitipolille ultraan. pitäis kyllä sairaala laukkua laitella, ihan siis sen takia, et vaihtasin tärkeet kamat(neuvolakortin, rahat..) toiseen olkalaukkuun, ja sitte...
  13. M

Vauvan myssy: Minä ostin Po.P:in sellasen pipon missä villaa, ja sisällä pehmeä vuori, pinnassa tuulensuojabloggaus, ei järin paksu, ei siis vastaa mitään äippäpakkauksen toppahattua, mutta ite ajattelin, et alussa kypärä kuitenkin tuon alla, ja pipon päällä vielä toppapuvun huppu.. ohjeistusta...
  14. M

vauva veikkaukseen arvaan 4
  15. M

Bob täällä kanssa nenä "tukossa" mietin auttasko joku suolaliuos apteekista yhtää-? Rödluvanille onneks sua tutkitaa ja seurataa, jaksamisia! Vogue kyseli 56 cm vaatteista: meilläkään ei ole bodeja varmaan ku 4+ pari paitaa ja sitte 50cm pari kotiin tulo bodia--kuulisin mielelläni kans...
  16. M

Poks 33 !!! :)
  17. M

Tervetuloa Mameliini :) T: mame31
  18. M

Rödluvanille kiitos uudesta pinosta, ja tsemppiä polille! ON: mulla olikin ollut yksi päivämäärä virhe äippärahahakemuksissa, ja nyt jouduin hirveeseen selittely- muutoksen haku rumbaan- en ois enää jaksanut :( ahdistaa kun en saa vauvan kamoja järjesteltyä, onneksi potkut kylkiluissa tuovat...
  19. M

Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

:flower:Jabadaba kukkakimppu karjalanpiirakoiden leipomisesta, miten reipas.. ite oon ihan saamaton nyt ollu, ja hormoonit täälläkin; aiheuttaa itkuisuutta ja sellasta ahistusta, että en kerkee laittaa vauvan juttuja kuntoon. Täällä vaatteet pesemättä- huonekalut järjestämättä ja...
  20. M

Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

Moikka kaikille ja kiitos uudesta pinosta! Olen lueskellut juttuja,vaikka itse enempi tullukirjoteltua tuonne joulukuisiin. Elovena, en tarkkaa muista, mut oisko meillä ollu nii, et papa koetta ei tehdä raskaana, kun raskaus itsessään aiheuttaa solumuutoksia limakalvoilla (vai oliko se...

Yhteistyössä