Hakutulokset

1. M

Joulukuun toivevauvat 2012 *Lokakuussa*

Pihla mua ahdistaa sairaala-aika. Esikoisen kanssa jouduttiin olemaan ma illasta pe aamuun vaan siksi, että sairaalalla oli niin kiire: eli synnytin (3h) ma iltana klo 19. ti olinki tikeistä kipeä ja vauvasta huumassa, eli meni ihan helposti, ke rupesivat kyttään ku maitoa ei tuu- lupasivat et...
  2. M

neuvolassa kaikki ok, rt, ja muutkin asiat ok. Synttäreistä Mulla 2 omaa siskoa syntyny ihan joulun alla, ja toinen 27.12 eli kokemusta on, ja omat juhlat on ollu , ei oo sukulaisia tai kavereita mitenkään vähentäny. Lahjat on saanu. Isompina sitten saivat jo päättää joskus, että haluavatko...
  3. M

Täälläkin suuntana neuvola, poksun samalla 32+0 Onko teitä ketään alkanu ärsyttää sukulaisten kyselyt et millos se LA oli, ja onpa hankalaa kun syntyy jouluna--(en tiiä mitä sillä tarkottavat) ja jotain sellasta muka kivaa keskustelua, et mitenhän nyt teidän joulu sit menee, (eli kukaan ei...
  4. M

Pihla ja kyllä sieltä sairaalasta saa pyytää pari megasidettä vaikka ekaks ylks, jos näyttää et on paljon vuotoo, mulla varattu ihan perus jotkuu superplussa allwayssit yösiteet, ja sit vähä normaaleja päiväks. Malttamaton mulla kans on ilokaasusta hyvä kokemus. Rödluvan olet oikeassa, ihan...
  5. M

Mun vastaukset ois toista odottaessa: Avent rintapumppu ostin nyt sellasen käsikäyttösen ergon- viimeeks yritin laitoksen ohjeiden mukaan pumpata ,lypsää käsin- mut olin tyhmä- ja saattoi jopa vaikuttaa imetyksen käyntiin lähtöön.. Manduca: saa hyvin jälleen myytyä, uusissa mandukoissa saa...
  6. M

Huomenta! Mukavaa lukea teidän kuulumisia ja hankintoja, kun ei mullakaan oo tuttuja samassa tilanteessa, ni ei oo oikein ketään, jolle potkupukujen määrästähihkua, ehkä mun oma äiti ja sit yksi kaveri sai just vauvan. Lähen heittää näillänäkymin viimesen työpäivän ennen äippälomaa. Mulla se...
  7. M

Vaavimasun muistutukseen liivinsuojista, meillä oli valmiina sairaalan yöpöydällä liivinsuojusnäytteitä, eri merkkisiä, jotka sai sitten loput mukaansa. Oisinkin nyt kysyny, et mitä teiltä on sairaalasta saanu, eli tarkotan niitä "mainoskasseja" mistä kaikki ei ees tykkää, kun kaikkien...
  8. M

jen_nille osanotot, jaksamisia. valmistelut: mun piti kans pestä ja laittaa viikonloppuna, mut eilen pörräsin kaupungilla yksin ja tänään käytiin syömässä ja mun vanhemmilla, ja tehtiin pihahommia, ni en vaa jaksanu. Meillähän varmisteltiin toistamiseen viime maanantain ultrassa, että kyllä...
  9. M

Madicken: kadehdittavaa tuo että miehesi jä 2 kk kotiin :):flower: Meillä mies saa jäädä heti isyyslomalle (3vkoa tarjolla) kun käsky käy laitokselle, ja sitten on vielä 3 pvä säästös tämän vuoden lomia ja uudelta vuodelta saa sitten jo käyttää ensi vuoden lomia, jos haluaa/tarvii. Miten...
  10. M

Lapsiluvusta ollaan onnellisia esikoisesta ja tulevasta , ja jos kolmas on joskus tullakseen, niin tervetuloa. Nyt tiedän, että mun kohdalla 8-10 vkon oksentaminen, sairaalahoito ja tiputus on siinä edessä, mutta jotenkin sekin kauhu jää kaiken varjoon.Ei jännitä enää nimittäin synnytyksen, kun...

Yhteistyössä