Hakutulokset

  1. Y

    Annatteko narsistimiehen tavata lapsiaan?

    Annan, koska tapaa lastaan niin vähän, eikä ole ainakaan vielä osoittanut mitään "hullun merkkejään" lasta kohtaan. Ei manipuloi, ei uhkaile tmv. Mä en välittäisi olla missään tekemisissä ikinä, mutta valitettavasti se nyt sattuu lapsen isä olemaan ja sitä lapsen parasta koitan myös ajatella...
  2. Y

    Olikos täällä SATAKUNTALAISIA sisustajia, jotka haaveili vanhoista PULPETEISTA?

    Muistan jonkun niitä kaipailleen... Nyt siihen on mahdollisuus erään koulun huutokaupassa. Laittakaa vaikka y:tä, niin saatte tarkemmat tiedot, kun en tiedä saako täällä julkisesti mainostaa...
  3. Y

    Kumpi pääsee helpommalla, imettävä vai korviketta antava?

    Imettävä? :whistle: Ruoka on aina mukana ja sopivan lämpöistä tarjottavaksi juuri "sillä sekunnilla", kun ensimmäiset kitinät alkaa. :D Eli ei tarvi raahata yhtään ylimääräistä mukana, eikä etsiä huutavan lapsen kanssa lämmityspaikkaa maidolle, koska se nälkä yllättää yleensä kuitenkin juuri...
  4. Y

    Taas takana yks viikonloppu samaa p**kaa

    No, ei tuollaset miksikään muutu, joten turhaa kituutat tuollasessa suhteessa poltaaen itsesi loppuun! Potku persiille vaan! Ja talo ajetaan joko niin, että toinen lunastaa toisen osuuden tai sitten talo myydään ja kauppasumma jaetaan suhteessa omistukseen (eli teillä 50/50?). Jos ei suostu...
  5. Y

    Revetkää.. Niinistön voittolaulu :D

    OMG! :laugh: Tai sitten tässä on niin korkealentoista "inside" sanaleikittelyä, ettei tällanen tavallinen "pulliainen" ymmärrä siitä hölkäsen pöläystä... :whistle:
  6. Y

    Neljän lapsen yh vastaa!

    Eli tää ei ole sit "alkuperäinen" yyhoo , jolla vaan yksi lapsi... ;) :D
  7. Y

    Miten päädyit nimimerkkiisi? Kerro sen tarina.

    Yhden lapsen yh olen ja hieman kettumainenkin luonteeltani, joten ihan piruuttani otin tuon käyttöön, kun huomasin kuinka paljon yh:t tällä palstalla ärsyttää... :kieh: :D
  8. Y

    Mustien esittäytymisketju

    Nimimerkki kertoo jo paljon (yksi lapsi) ja profiilissa loput... :whistle: Satakunnassa asutellaan ja hoitoalalla on "kutsumukseni". *kirjoitusvirhemuoks*
  9. Y

    Minkä pituinen rannekoru 7-vuotiaalle?

    Riippuu ihmisestä ja korun mallista, mutta taitaa olla jopa liian pieni... Mun 5,5v nimittäin käyttää yhtä "lelu"-rannekorua (muovia), joka on sille ihan passeli ja se on 17cm... Eikä ole mikään "tuhti" lapsi kyseessä.
  10. Y

    reiman tehtaanmyymälä kankaanpää

    On, mutta ei siellä tehtaan puolella siinä mittakaavassa, kuin ennen - tai sitten olen missannut jotain todella pahasti... Olen molemmissa viime vuonna käynyt ja ne oli tosiaan siellä myymälän puolella. Oletin ap:n siis tarkoittavan niitä tehtaan puolella olevia "mega-poistomyyntejä". Reimahan...
  11. Y

    reiman tehtaanmyymälä kankaanpää

    Pienempiä tyhjennysmyyntejä on kaksi kertaa vuodessa - keväisin ja syksyisin, mutta niita suurempia kuuluisia poistohärdellejä siellä varaston puolella ei ole. Eli ne "poistopäivät" on supistettuna siinä myymälän puolella. Tarjouksista en osaa sanoa, kun en oo vielä jaksanut lähtee tän vuoden...
  12. Y

    Näin eilen nyxän baarissa

    Ai baariseurustelua? Eli tapattte nyxän kanssa vaan baarissa? :D Vai oliko se nyxä eilen alkuillasta vielä exä? Vai eilinen poka on tänään nyxä vai... Ei teidän jutuissa vanha pysy erässä! :whistle:
  13. Y

    Onko tämä mielestäsi vastuutonta?

    No, todellakin on vastuutonta tehdä abortti "jälkiehkäisynä" sen takia, että ei ole JAKSANUT hakea pillereitä tai kortsu ei TUNNU mukavalta, eli tietoisesti laiminlyönyt ehkäisyn! :mad: Muutenki tuo toisen titeoinen loukkaaminen hänelle kipeässä asiassa on todella syvältä... Mä olisin sopivassa...
  14. Y

    G: Missä telkkariohjelmissa olet ollut mukana?

    Kesäillan valssissa joskus vuonna miekka ja kilpi ja yhdessä paikallistapahtuman mainoksessa - sekin aika kauan sitten. Muualla en tietääkseni. =)
  15. Y

    yksinhuoltajat, miten asutte??

    Oma paritalon puolikas, 3h+k (85m2) ja täällä asustellaan lapsen kanssa kahdestaan. Vois sitä isompikin kämppä olla, että olis tuo työhuone erikseen, mutta kyllä tässäkin mahdutaan -ainakin toistaiseksi. =) *kirjoitusvirhemuoks*
  16. Y

    Muuttaisitko vanhempiesi naapuriin?

    Voisin. Ei meillä nytkään ole kuin reipas kilsa välimatkaa. Kätevää lapsenhoitoavun kannalta ja sitten kun alkavat olla siinä iässä, että tarviivat itse apua. Meillä on mun anhempien kanssa oikein hyvät välit ja erotessa asuinkin hedän "nurkissa" hetken lapsen kanssa, ennen kun sain oman kämpän...
  17. Y

    Kysymys hoitotyössä oleville

    No, ottaahan se välillä nenuun, mutta kaikkeen tottuu / turtuu, kun ottaa sen oikealla asenteella. Tosin mullekin edelleenkin oksennuksen siivoaminen tekee välillä tiukkaa, vaikka hoitsuna ollut jo yli 10 vuotta, mutta pakko sekin on siivota ja sitten vaan käydään yökällä itse, jos sellanen olo...
  18. Y

    Millanes paikka Eura tai Rauma on asua?

    En tiedä, kait mä ite onnistuin sen sitten poistamaan. :D Mutta eipä ole meikäläiselle mitään uutta tällaset... :whistle:
  19. Y

    Millanes paikka Eura tai Rauma on asua?

    Minäkö vonkuisin... Kyllä unen näitte! :D No, mihin se mun "lainaus" sitten hävis...? :O Piti siis sanomani, että en ole käynyt Osamassa yli 10 vuoteen... :ashamed: Mutta veikkaan, että jos menis taas, niin ainakin TUNTUIS, että vois tulla sellanen "dejavu" - olo, you know... :whistle: :D
  20. Y

    Millanes paikka Eura tai Rauma on asua?

    No voi helkkari, tuliko se päätön sulle nyt jotenkin yksärinä, kun piti vaan lainata tuota sun kommenttia... :D Voi elämä - taidan kohta mennä maate, kun painelee vääriä nappuloita... :ashamed:

Yhteistyössä