Millanes paikka Eura tai Rauma on asua?

  • Viestiketjun aloittaja "tÖttÖrÖÖ"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tÖttÖrÖÖ";25382450]Mite eurassa nyt niin? onko sulla omaa kokemusta sieltä?[/QUOTE]
sen verran että olen monta kertaa käyny siellä. mutta mikäs siinä jos tykkää semmosista uneliaista pikkukylistä.
 
"tÖttÖrÖÖ"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25382470:
sen verran että olen monta kertaa käyny siellä. mutta mikäs siinä jos tykkää semmosista uneliaista pikkukylistä.
No en mä nyt niin hinkua uneliaaseen paikkaan,sen verran ite siellä käyny et S-Marketissa käyny ja jossain kirpparilla.Tässä ei muita paikkoja olekaan kun tylsiä pikku paikkoja siks mietinnässä myös Rauma.
 
[QUOTE="tÖttÖrÖÖ";25382501]No en mä nyt niin hinkua uneliaaseen paikkaan,sen verran ite siellä käyny et S-Marketissa käyny ja jossain kirpparilla.Tässä ei muita paikkoja olekaan kun tylsiä pikku paikkoja siks mietinnässä myös Rauma.[/QUOTE]

Siinä tapauksessa Rauma. Enemmän sinkulle säpinää ja myös töitä. Ellet sitten ole hoitoalan ihmisiä, sillä hoitsuja kaivataa joka kylässä, myös Eurassa.
 
"tÖttÖrÖÖ"
Siinä tapauksessa Rauma. Enemmän sinkulle säpinää ja myös töitä. Ellet sitten ole hoitoalan ihmisiä, sillä hoitsuja kaivataa joka kylässä, myös Eurassa.
En ole hoitoalalla.Pelottaa vaan tuo Rauma,yksin sinne sit pitäs ja ketään en tunne sieltä ja olen huono tutustumaan.Ja sieltä kyllä mun työmatka pidentyis jos jatkan nykysessä paikassa.
 
[QUOTE="tÖttÖrÖÖ";25382549]En ole hoitoalalla.Pelottaa vaan tuo Rauma,yksin sinne sit pitäs ja ketään en tunne sieltä ja olen huono tutustumaan.Ja sieltä kyllä mun työmatka pidentyis jos jatkan nykysessä paikassa.[/QUOTE]

No, missä kaupungissa sä olet sitten töissä? Ja onko sulla sitten Eurassa tuttuja?
 
[QUOTE="tÖttÖrÖÖ";25382634]Ei oo Eurassa tuttuja mut ihan siinä lähellä on perhettä ja töissä olen sit ihan eri suunnalla et työmatka pidentyis melkeen 20 km kun tarkotus olis et se lyhenis ainakin ton 20 km.[/QUOTE]

Eli eikös se ole stten aika selvä, että Euraan siis... :D Paikkana Eura siis pieni ja omat hullunsa ja erikoisuutensa siinäkin kylässä, mutta käy siellä "Osmassa" (paikallinen "räkälä") sentään joskus jotain ulkopaikkakuntalaisiakn, kun on vetäviä esiintyjiä ja peruspalvelut löytyy.
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";25382729]no ei tää eura kovin hääppönen paikka ole,rauma ennemmin[/QUOTE]

No, mutta ap on tainnut tehdä päätöksensä jo ennen kun edes kysyi, jos rivien välistä on lukeminen... ;)
 
Eli eikös se ole stten aika selvä, että Euraan siis... :D Paikkana Eura siis pieni ja omat hullunsa ja erikoisuutensa siinäkin kylässä, mutta käy siellä "Osmassa" (paikallinen "räkälä") sentään joskus jotain ulkopaikkakuntalaisiakn, kun on vetäviä esiintyjiä ja peruspalvelut löytyy.
kyllä tuolla voi välillä käydä. kunhan ei niin usein ettei huomaa että siellä on aina samat ihmiset asiakkaina. :D
 
  • Tykkää
Reactions: yyhoo
"tÖttÖrÖÖ"
Eli eikös se ole stten aika selvä, että Euraan siis... :D Paikkana Eura siis pieni ja omat hullunsa ja erikoisuutensa siinäkin kylässä, mutta käy siellä "Osmassa" (paikallinen "räkälä") sentään joskus jotain ulkopaikkakuntalaisiakn, kun on vetäviä esiintyjiä ja peruspalvelut löytyy.
Joo oon kuullut juttuja Osmantuvasta,ikinä en ole käynyt siellä mutta mielenkiinnosta vois joskus käydä.
Tää on niin vaikeeta kun olis jo työpaikka mutta täällä mis nyt asun on niin ankeeta ja ahdistavaa et johonkin päästävä mut muuttaais sit kumpaan vaan ni työmatka pidentyis kun sen pitäs lyhentyä.
Mä haluan uuden alun ja uusia tuttuja,kavereita ja ehkä jopa ystäviä enkä laittais pahitteeks jos joku kíva mieskin löytyis vaikkakaan se ei ole nyt se ensimmäinen ja tärkein asia tällähetkellä.
 
[QUOTE="tÖttÖrÖÖ";25382810]Joo oon kuullut juttuja Osmantuvasta,ikinä en ole käynyt siellä mutta mielenkiinnosta vois joskus käydä.
Tää on niin vaikeeta kun olis jo työpaikka mutta täällä mis nyt asun on niin ankeeta ja ahdistavaa et johonkin päästävä mut muuttaais sit kumpaan vaan ni työmatka pidentyis kun sen pitäs lyhentyä.
Mä haluan uuden alun ja uusia tuttuja,kavereita ja ehkä jopa ystäviä enkä laittais pahitteeks jos joku kíva mieskin löytyis vaikkakaan se ei ole nyt se ensimmäinen ja tärkein asia tällähetkellä.[/QUOTE]

No etkö sä voi sanoa, missä kaupungissa se työpaikka on, niin jos vois suositella jotain muuta? :D Vaikka sama ahtaanpaikankammo se joka pikkukylässä saattaa tulla...
 
"tÖttÖrÖÖ"
No etkö sä voi sanoa, missä kaupungissa se työpaikka on, niin jos vois suositella jotain muuta? :D Vaikka sama ahtaanpaikankammo se joka pikkukylässä saattaa tulla...
No voin mä sanoa mutta ei sillä ole merkitystä kun en sinne päin aio muuttaa enkä siitä kauemmas eli eteenpäin.Mä tykkään pienistä paikoista mutta tässä elämän tilanteessa en tiedä onko kovin kivaa,asun kyllä nytkin pienellä paikalla.
 
No voi helkkari, tuliko se päätön sulle nyt jotenkin yksärinä, kun piti vaan lainata tuota sun kommenttia... :D Voi elämä - taidan kohta mennä maate, kun painelee vääriä nappuloita... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25382932:
joo, kauheen vonkuviestin laitoit. :LOL:

no ei oikeesti mitään yyveetä ole tullu. :D
Minäkö vonkuisin... Kyllä unen näitte! :D No, mihin se mun "lainaus" sitten hävis...? :O

Piti siis sanomani, että en ole käynyt Osamassa yli 10 vuoteen... :ashamed: Mutta veikkaan, että jos menis taas, niin ainakin TUNTUIS, että vois tulla sellanen "dejavu" - olo, you know... :whistle: :D
 
"silppu"
Siis Eurassa en oo ikinä asunut, enkä aio asuakaan, pikku pikku kyläpahanen, sopii henkilöille, jotka haluavat asua minipaikassa. Raumalla EI ole ainakaan mitään yöelämää yli 25-vuotiaille. Samat naamat joka puolella. Raumalla asuu eläkeläisiä, lapsiperheitä, perusraumalaisia sekä näitä olkiluodon työntekijöitä (ulkolaisia). Mutta Rauma-Turku seudulla voi olla vaikea saada kavereita, koska paikat ovat erittäin sisäänpäinlämpiäviä. Muilla paikkakunnilla Suomessa kyllä tutustuu paremmin ihmisiin!!

Itse en kyllä muuttaisi enää Raumalle, asuin siellä yli 20 vuotta elämästäni. Piti päästä pois koska oli perheetön sinkku ja kaipasin elämää!!!!
 
Minäkö vonkuisin... Kyllä unen näitte! :D No, mihin se mun "lainaus" sitten hävis...? :O

Piti siis sanomani, että en ole käynyt Osamassa yli 10 vuoteen... :ashamed: Mutta veikkaan, että jos menis taas, niin ainakin TUNTUIS, että vois tulla sellanen "dejavu" - olo, you know... :whistle: :D
kyllä tuo viesti täällä oli vielä äsken mutta missä se nyt on ??
 
"tÖttÖrÖÖ"
[QUOTE="silppu";25382959]Siis Eurassa en oo ikinä asunut, enkä aio asuakaan, pikku pikku kyläpahanen, sopii henkilöille, jotka haluavat asua minipaikassa. Raumalla EI ole ainakaan mitään yöelämää yli 25-vuotiaille. Samat naamat joka puolella. Raumalla asuu eläkeläisiä, lapsiperheitä, perusraumalaisia sekä näitä olkiluodon työntekijöitä (ulkolaisia). Mutta Rauma-Turku seudulla voi olla vaikea saada kavereita, koska paikat ovat erittäin sisäänpäinlämpiäviä. Muilla paikkakunnilla Suomessa kyllä tutustuu paremmin ihmisiin!!

Itse en kyllä muuttaisi enää Raumalle, asuin siellä yli 20 vuotta elämästäni. Piti päästä pois koska oli perheetön sinkku ja kaipasin elämää!!!![/QUOTE]

No missä asut nyt? ite en muuta turkuun mutta jonnekkin nyt kuitenkin.Kyllä se paikka sit on joko rauma eura tai laitila.Mä olen kans perheetön sinkku mutta en ole valmis muuttamaan kauas perheestäni ja ystävistäni joita ei kyllä montaa ole joten niitäkin pitäs saada lisää.Olen kyllä jo liian "vanha" pyörimään jatkuvasti yökerhoissa,olen yli 3kymmenen.
 

Yhteistyössä