Hakutulokset

  1. M

    Riihimäkeläiset äipät ja odottajat , onko teitä :D

    heippa! olen uusi riksulainen ja kaipailisin äippäseuraa. Olen 31v. ja suurperheen mude. Loppusuoralla raskaana myös :) ilmoitelkaa itsestänne jos kahvi/lenkki/jutusteluseura kiinnostaapi :D
  2. M

    ~~~~ hyvinkään & lähi alueen mammat ~~~~

    :wave::wave: ajattelin perustaa hyvinkään ja lähialueiden odottavien mammojen pinon jos meitä löytyypi :xmas: onko meitä? jos löytyypi tarpeeksi ja innostusta löytyy niin perustetaampa meijän pikku pinonen :popcorn:
  3. M

    ~~~~~~ viikon 40 piinapäivät ~~~~~~

    heips :) näitä piinaviikko pinoja ei näy enää olleskaan täällä :O:O minä olen ollut tämmöisissä piinapinoissa kahden nuorimmaisen odotuksen aikana ja minusta nää oli kivoja kun sai muiden samassa tilanteessa olevien kanssa piinailla ja jakaa tuntemuksia =) mutta liittykääs messiin jos joku...
  4. M

    ~~~~~HYVINKÄÄN & LÄHIALUEEN MUDET~~~~

    aloitin uuden pinon kun entinen alkoi olla jo niin pitkä joten tänne siis kaikki uudet ja vanhat hyvinkään ja lähialueiden mutsit :D B) linkki entiseen pinoon tässä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1454621
  5. M

    KUMMAT TIPAT: RELA VAI CUPLATON???

    heippis! :wave: kummat tipat ovat parempia ilmavaivoihin pienellä vauvalla (3viikkoa) Cuplaton vai Rela-tipat ja mitä eroa niillä on?? entä miten noi D-vitamiinitipat: kummat oli niitä jotka mahdollisesti aiheuttavat ilmavaivoja: Devitol-tipat vai Jekovit???' kiitoksia vastauksista...
  6. M

    LINKKI ERILAISIIN MASUIHIN SYNNYTYKSEN JÄLKEEN :)

    Myö täällä paljon laitellaan masukuvia raskaana ollessamme mutta hirveästi ei ole näkynyt synnytyksen jalkeen otettuja kuvia..... oon joskus löytäny kivan ulkomaalaisen linkin missä tavalliset ihmiset ovat laittaneet masuistaan kuvia SYNNYTYKSEN jälkeen. täältä löytyypi...
  7. M

    TERVAKOSKI HOI! uusia kavereita vailla :)

    heippa! löytyykö ketään tervakoskelta. Olemme juuri muuttaneet tänne toiselta paikkakunnalta ja kaverit olisi tervetulleita :) itse olen 29vuotias äippä. =)
  8. M

    oisko vihdoinkin plussaa? *kuva*

    oisko vihdoinkin sitä itseään vaikkakin niin laimean haamun merkeissä kuin olla voi :xmas: nyt nousi toiveet vaikka oireita ei ookkaan. näättekö siinä hailakkaa haamua? kp tänään 26 vasta :o
  9. M

    oonko luikku jos 163/51kg?? ;) **KUVA**

    oonko liian luikkis 4 mukelon äitiksi jos pituus n.163-164cm ja painoa just ja just 51kg?? :D pakko laittaa kun täällä aina noita paino juttui... :saint:
  10. M

    ~~~~VKOLTA 45&49 VUODEN ENSIMMÄISTEN PLUSSIEN METSÄSTYKSEEN~~~~

    ja näinhän siinä sitten taas kävi :snotty: :snotty: kyllä harmittaa mutta ei auta..... elikkäs nyt suunnataan viikolle 45 jänskäilemään sitten vahvoja plussia :saint:
  11. M

    Miten aikaisin VERITESTI voi näyttää plussaa??

    siinäpä se kysymys tulikin? elikkäs ovisplussan bongasin toissa sunnuntaina ja äkillisen sairaalaan joutumisen vuoksi minusta otettiin useita kokeita ja samalla otettiin myös veritesti että olenko raskaana nyt viime lauantai-iltana elikkäs olikohan se sit dpo 6 tai dpo7 . negaa oli testi...
  12. M

    rättifirma meni konkkaan ja laitan lapun luukulle ja hipsin rätit kainalossa tonne 40&41vkolle

    elikkäs kuten huomaatte uuteen kiertoon taas lähti meikäläinen :headwall: nyt kyl sapettaa mutta eiköhän tää taas tästä kunhan päivät menee eteenpäin. mun seuraava testaaminen menisi vkon 41 loppupuolelle (mutta itseni tuntien testailen taas aikaisemmin ;) )...
  13. M

    #####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

    |O |O elikkäs uuteen kiertoon lähti meikä jälleen kerran ja yk.12 pyörähti käyntiin :'( seuraavan kerran osuu mahdollinen testaus vkolle 37 joten nyt kaikki mukaan ketkä jänskäilee silloin!! jos nyt vihdoin ja viimein saadaan plussapuhuri tuulemaan ja plussat plakkariin :saint:
  14. M

    ~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

    HEIPPA KAIKILLE! :wave: JIPII ...KERRANKIN VOIN OLLA TYYTYVÄINEN TÄDIN TULOON SILLÄ ENSIMMÄISET MENKAT TULIVAT KESKENMENON JÄLKEEN. TUHRUILU ALKOI PERJANTAINA JONKA LAITAN KYLLÄ JO KP1:KSI MUTTA TÄNÄÄN ALKOI VIELÄ ENEMPI :$ KIERTO PYSYI SUHT NORMISSA,40 PÄIVÄÄ MENI KESKENMENOSTA. NORMISTI...
  15. M

    TAMPERE&KÄMMENNIEMI :) LÖYTYYKÖ KETÄÄN :)

    HEIPPA! ollaan muuttamassa tampereelle heti kesäkuun alussa ja uusia kavereita kaipailisin kun ketään en tunne. ennen kaikkea jos löytyis kämmenniemeltä ketään mutta tuskimpa sieltä :ashamed: :snotty: olisi kiva saada muitakin odottajia & pikku lasten vanhempia kavereiksi,lenkille,kahville...
  16. M

    tamperelaiset hoi :)

    tamperelaiset hoi :) kertokaapa mulle että pääseekö tampereella ilmaseksi bussilla lastenvaunujen kanssa?? =)
  17. M

    ~~MUNA rikkaasta pääsiäisestä-->tulokset vkolla 16~~JÄNSKÄÄMÄÄN VKOLLE 16

    NYT SITTEN VIETETÄÄN OIKEIN MUNARIKAS PÄÄSIÄISEN AIKA NIIN PÄÄSTÄÄN JÄNNÄÄMÄÄN TULOKSIA VIIKOLLE 16 :laugh: KARVAS PUDOTUS OLI TAAS MUTTA EI KAIT SE AUTA KUIN UUTTA KIERTOA ALOITTAA :)
  18. M

    onks täällä kuumeilijoita tampereelta ;)

    :wave: :wave: meillä muutto kesällä tampereelle , vähä kyl jänskättää ja pelottaa :$ *muoks* itäpuoliskolle olisi tarkoitus mielellään muuttaa,missäs lie ees semmoinen ja mimmosta aluetta :whistle: kämppää ei olla vielä saatu lukkoon lyödyksi....
  19. M

    ¤¤¤¤PLUSSA/MUNARIKAS PÄÄSIÄINEN VIIKOLLA 12¤¤¤¤riviin järjestys¤¤¤¤

    :wave: UUSI PINO JA UUDET TOIVEET :saint: JÄLLEEN LÄHTI UUSI KIERTO JA LASKESKELIN ETTÄ PÄÄSIÄISEN AIKOIHIN VIIKOLLE 12 OASUU PIINAVIIKKO ELI TERVETULOA KAIKKI JOTKA HALUAA PLUSSATA PÄÄSIÄISENÄ ;)
  20. M

    miten mä en oo päässy koko päivänä TÄDIN POTKU-SIVUN VIIMISELLE SIVULLE!!!!!ärsyttää!!!!

    onks muilla ollu samaa ongelmaa??? :headwall: :headwall: :headwall: siis mä en kässää....mä en ole päässy koko päivänä tonne meijän tädin potku pinoon, tai siis olen päässyt mutta en ole päässy viimiselle sivulle :headwall: :headwall: :headwall: se sivu jää vaan valkoseksi,muut sivut...

Yhteistyössä