oisko vihdoinkin plussaa? *kuva*

mä kattelin ihan vääriä viivoja :LOL:
isommaksi klikatessa näin vasta ne viivat mitä tarkoitit :)

kyllä siinä ihan hailukka viiva on, kuuluuko olla noin kaukana tuosta toisesta? haalea se on mutta viiva kuiteskin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
voi,ihanaa kun tekin näitte jonku hailukan viivan siinä.

tänään se oli jo hiukka vahvempi mut edelleen hailu,tosin mulla kp:t vasta 27 kun viime kierrossa oli 33 (keskimäärin toi 30)
Ihana kuulla,mä joskus seurailin suakin,kun olin itse täällä kuumeilemassa =)

Nyt on menossa 18+2 :heart:
 
Voi Millukka toivotaan, että vahvistuu :hug:

Teitkö testiajan puitteissa? Itse täällä pähkäilen samantapaisen asian parissa :kieh:
Tosin haalea tuskin näkyvä viiva tulee testiajan jälkeen joten ehkä se on kuitenkin nega :/
Menkat ei oo edes vielä myöhässä, mutta kokeilin huvikseen testata :LOL:

Fi0na
 
Millukalla ei oireita mutta ihan testiajan puitteissa viiva näkyi jo..... tarttee varmaan lähtee testikauppaan kun noi on jotain kiinalaisii testejä joitten vashvuudestakaan ei ole mitään hajuu ku paketissa kaikki lukee kiinaksi :LOL: :LOL:
viiva vielä hailumpi ku kontrolli...pelottaa ett kemiallinen :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
voi,ihanaa kun tekin näitte jonku hailukan viivan siinä.

tänään se oli jo hiukka vahvempi mut edelleen hailu,tosin mulla kp:t vasta 27 kun viime kierrossa oli 33 (keskimäärin toi 30)
Ihana kuulla,mä joskus seurailin suakin,kun olin itse täällä kuumeilemassa =)

Nyt on menossa 18+2 :heart:
muistan nimimerkkisi.... =) on täällä sen verran ahkeraan oltu.sulla onkin jo ihanasti noita viikkoja :)

 
tässä tän päivän saldo



ja tänään alkoi järkky huono olo :eek: :x olipa kiva olla töissä....joko mulle on tulossa oksennus/paskannustauti tai sit tää on jo raskauspahoinvointia.
mulla ollu kyllä kaikista 4 raskaudesta ja kestänyt tonne vkoille 17. ei ehkä ihan näin alussa alkanut kuitenkaan
 

Yhteistyössä