~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

HEIPPA KAIKILLE! :wave: JIPII ...KERRANKIN VOIN OLLA TYYTYVÄINEN TÄDIN TULOON SILLÄ ENSIMMÄISET MENKAT TULIVAT KESKENMENON JÄLKEEN. TUHRUILU ALKOI PERJANTAINA JONKA LAITAN KYLLÄ JO KP1:KSI MUTTA TÄNÄÄN ALKOI VIELÄ ENEMPI :$ KIERTO PYSYI SUHT NORMISSA,40 PÄIVÄÄ MENI KESKENMENOSTA. NORMISTI OLI SITÄ ENNEN 30-34 ELI EI VENYNY HIRVEESTI. NYT SITTEN SAA RUVETA YRITTÄMÄÄN TODEN TEOLLA UUDESTAASN :) ELI PIINAVIIKOT OSUU VIIKOLLE 32....NYT KAIKKI MUKAAN PIINAILEMAAN MUN KANS.NYT PLUSSATAAN KAIKKI,EIKÖS JEE!
 

***KESKIVIIKKO 16.7***

Millukka...kp 13/30-35...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides
miracle.....kp 12/27-32....yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen
josema....kp 10/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen
Selis........kp 8/32.........yk.3................haaveissa pikkukakkonen
DeviLiah...kp 9/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen
Kuumeilija..kp 7/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen
Käärme......kp 2/27......yk.6.............haaveissa kolmas

 
Jospa mie kampeen itteni tänne ko tykkään viikkopinoista enempi, eli tämmösist mis ei oo nii montaa vkoo.. Ko mulle se kakskin on iha riittävästi... Voi olla et testailen jo vkon 31 puolella, riippuen iha siittä, millo ovikseni bongailen :) Plussatuulia kaikille tähän pinoon tuleville!!+++++++ :whistle:

miracle.......KP 2/27-32.......yk7 (km 04/08)... esikoinen haaveissa [color]
 
voi ei...huomasinkin että viikoille 31 ja 32 onkin jo pino avattu mutta en hoksannut sitä kun rustasin tämän pinon :snotty: toivottavasti porukkaamme löytää ja tahtoo paljon muitakin kuitenkin :D :D :D nimittäin me plussataan tässä pinossa kaikki sit ... nyt tässä sitten odotellaan että josko se ovulaatio tulisi bongattua tästä kierrosta :saint: kyllä meinaan tikutella ja täkytellä että löytäisin sen. mutta nyt öitä ja palaillaan taas :wave:
 
Unohdinpa sanoa et meillä yk 4 menossa. Tähän aikaan kuusta ei paljon asiaa ole muutenkaan..ovista odotellessa ja siihen on viel kaks viikkoa..odottavan aika on pitkä! :(

Ehkäpä juon taas hiukan greippimehua, jos tunnistaisin oviksen paremmin, tikkuja minulla ei tässä kuussa ole..ainakaan vielä. Menkkamaisista jomotuksista oisin viime kierros tunnistanu ilman tikkujakin, mut osasinpa varautua päivää aiemmin ku viivoja alkas tikkuihin pikkuhiljaa tulemaan. Kunpa ovis ois nyt yhtä selkeä ja kierto samanpituinen..onneksi ollaan lomalla et sänkyyn on enempi aikaa kaatua.
 
heippa Selis ja tervetuloa mukaan :wave:

).( minä meinaan tikutella ovista kunhan toi &¤%&/Y& |O vuoto loppuis.... mut ekat menkat km jälkeen joten voi olla pitkässäkin puussa |O |O greippimehuu en oo juonu.... pitäsköhän kokeilla???millon sen litkutus pitikään aloittaa ja mihin asti sitä juodaan?
 
VIIKKO ALKAA TAAS LÄHENNELLÄ VIIKONLOPPUA :saint: ois poriin meno viikonloppuna matkailu-autolla. :kieh: saas nähä mitä siitäkin tulee koko konkkaronkan kanssa. ja tietty vettä sataa ku esterin p*rsiestä :snotty:
).( mulla noita limoja ei hirveemmin tule joten mulla varmaankin huomaiskin ton greippimehun seuraukset jos siitä limat mukamas lisääntyy...hmm.... täytyykin harkita... viel tiputtelee hentin mut eiköhän toi ferrari jo perävalojaan kohta vilkuttele :LOL:
 
Mul o täti lähtenä ja sai pelkän menolipun :) Takas ei oo tulemista!! :kieh: Ja flunssas oon, mut sekin jo menos vähä ehk poies.. ihanaa kyl olla ny flunssas, ko tietää et sitä parempi mahis olla terveenä sit syyskuun alussa, häissä!! :heart: :heart:
 

Yhteistyössä