~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:

äiti 07
high5
Selis
Millukka
Kuumeilija
josema
DeviLiah
MAM2
Käärme

JA ONNEA KOVASTI MIRACLELLE, SULLE PÄRÄHTI PINON AINOO PLUSSA :saint: me tullaan kyllä ens kierrosta perässä sit kaikki joten varautukaa plussa-ruuhkaan :kieh: onnea sulle ja tarrasukkii mukkaan hirveesti. toivottavasti nähdään pian odotuspuolella

PLUSSANNEET:

miracle

Tätiä ei näy ei kuulu. testin tein silloin 10pv eli kun ois pitäny tätin tulla ja negaa näytti. Ei tässä voi kuin odotella tai tehdä taas testi.
Oireita on että välillä tosi kylmä ja välillä hiki virtaa ja ahistaa. Alapää jotenkin pehmeä. Olisiko nämä kumpaa?

Ei pääse testi kauppaan niin ei. Täti ei onneksi ole tullut vieläkään. Näin pitkää kiertoa ei sitten ole ollutkaan moneen vuoteen, että todella jänniä aikoja eleillään! En tiedä välillä että mitenkäpäin olisin

Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
Ei pääse testi kauppaan niin ei. Täti ei onneksi ole tullut vieläkään. Näin pitkää kiertoa ei sitten ole ollutkaan moneen vuoteen, että todella jänniä aikoja eleillään! En tiedä välillä että mitenkäpäin olisin
voi ku sulle pärähtäis plussa

Putoan...huomenna on sitten kp1/35 (ja siks 35 ku sain tänää tietää, et kierto vaihtuu sit, ku tulee siteeseen asti jotain ;D) eli viime kierrossa mulla oli vain tiputtelua kaks päivää, ku silloin ei tullu ko vessassa. No kiva oppia uutta ;D

No niin täällä mennään jo kp3, en ole vaan kerennyt koneelle päivittelemään...Sitten vaan uuteen kiertoon toiveet korkeella..tämän kierron aion olla ilman clomeja tai teroja, vyöhyketerapia vain apuna. Plussaillaan sitten ensi kuussa!!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja MAM2:
No niin täällä mennään jo kp3, en ole vaan kerennyt koneelle päivittelemään...Sitten vaan uuteen kiertoon toiveet korkeella..tämän kierron aion olla ilman clomeja tai teroja, vyöhyketerapia vain apuna. Plussaillaan sitten ensi kuussa!!! :D
voi :| mutta kampee mukaan uuteen pinoon sit vaan :) mä oon päättänyt plussata ainaski nyt tästä kierrosta. täti pakkas kamppeensa pari päivää sit ja nyt ovista metsästämään :D

Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
Käärme taitaa viel mukana keikkua :saint: plussapuhurit :whistle:
Täällähän minä vielä keikun. Tunnen jo itseni täällä aika yksinäiseksi, mut eikös sanonta kuulukkin, että hiljaa hyvä tulee :D En vieläkään ole päässyt testin ostoon. Tipun kyllä aika korkealta, jos sattuu täti yllättämään |O Niin vahvasti rupeaa tuntumaan siltä, että plussa pärähtäisi =)

ei vitsit :) oisitpa oikeessa :heart: tuu sit kertomaan heti miten kävi :) onnea testaukseen sitten kun sinne asti pääset. mä en pysyis enää nahoissani vaan oisin vaikka juosten menny ostamaan sen testin vaikka matkaa ois ollu mitä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Käärme:
tipuin, täti tuli 15pv :'( Sori näin myöhäinen kertominen, mutta en ole päässyt koneen ääreen. En ymmärrä miten tuli näin pitkä kierto ei ole vielä 20 vuoteen ollut
voi... :hug: miraclen plussa jäi pinon ainooksi sitten :saint: mutta nyt tonne uuteen pinoon ja siellä me sit plussataan kaikki

Yhteistyössä