~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

*****LAUANTAI 9.8*****

josema....kp 34/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen

DeviLiah...kp 33/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen

Käärme......kp 26/27......yk.6.............haaveissa kolmas

MAM2.....kp 30/29-30...yk.10.....haaveissa pikkukakkonen

TESTAUSPÄIVÄT:

lauantai: DeviLiah
sunnuntai:

TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:

äiti 07
high5
Selis
Millukka
Kuumeilija

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET:

miracle

päivitin listan nyt jo kun me ollaan toisella paikkakunnalla huomenna lauantaina ja sunnuntaina. tai sunnuntai-iltana kotiudutaan vasta. toivottavasti täällä on paljon plussa uutisia päiviteltävänä :D mukavaa viikonloppua nyt kaikille ja kaikki loput saa sitten plussan tikkuun,eiks jeah :flower: B)

Testi negaa, eikä vieläkään tätiä, nyt kp 34/28-31?? ja viimeisestä petipäivästä on jo 17-18 päivää. Olo alkaa olla toivoton..tulis jo se täti!!! Ei kai enää plussaa voi näin myöhäänkään näkyä! Lämpökin on ollu koholla jo useamman päivän eli ovuloinut olen ja luulisin et pari viikkoa sitten ainakin.

Täällä tänään testattu puhdas nega :'( ...menkkoja ei vielä näy, mutta eiköhän ne viimestään huomenna ala. Huaah...oishan se pitänyt taas arvata...kohta jo vuosi yritetty...ei tästä tuu mitään...

:hug: tippuneilla ja SUUREN SUURET onnittelut miracle! :flower:
Testaan aamulla, jos täti ei sitä ennen ole tullut. Voih kun näyttäisi sen toivotun viivan jo viimeinkin. Jos ei, niin sit kyllä täti saa tulla ja pian.

Plussapuhureita meille viimäsille testaajille tähän kiertoon ja muille extra paljon seuraavaan kiertoon +++++ :whistle: Mä en tiedä tuliko viivan paikka vai haamu...musta se oli kyl viivanpaikka vaa..se oli kotitestin testi..ja ovulaatiotesteihin mulle on tullu sellasii ja ne on kyl ollu vaa viivan paikkoi..huih..maanantaina testaan uusiks :p en jaks ny lähtee apoteekkiin. Tultiin just häistä, kivaa oli ja ruoka oli niiin nams :p

Tulispas nyt niitä plussia jo tai alkais ees täti meillä viimeisillä..ettei vaan kierrot älyttömästi venyis!! Tahtois itekkin vaan jo uuteen kiertoon ku oon jo varma et tää johtuu siitä perkuleen vyöhyketerapiasta missä olin ennen ovista..en mee semmoseen enää ikinä!! Itellä ei mitään uutta..en oo testannu tänään ja tätiä ei näy. Kurjaa Käärme!

Tänään tullut jo tuhrua eli eiköhän ne sieltä ala...josema, vyöhyketerapiasta saattaa olla apua raskautumiseen,itse olen käynyt 2 kertaa ja terapeuttini sanoi, että jos en nyt kesän jälkeen ole tullut raskaaksi(kuten en ole) niin alamme kunnon "tehokuurin" vyöhyketerapiaa. Itse hieman epäilen auttaako tuo, mutta eipä siitä varmasti haittaakaan ole!

MAM2..oon kuullut samaa, et vyöhyketerapiasta vois olla hyötyä raskautumisen suhteen, koska siellä avataan kaikki "lukot" ja käydään kaikki elinten pisteet läpi. Mut sitä ei saa ottaa ovulaation jälkeen, koska kiinnittyminen voi häiriintyä. Luin vain ainakin parin ihmisen jutut, joiden kohdalla kuukautiskierto oli pidentynyt parina kuukautena..toisilla se on taas auttanut epäsäännölliseen kiertoon.

Olin hoidos ennen ovulaatiota, enkä maininnut lapsihaaveesta hoitajalle mitään. Ei mitään erityistä "lukkoa" minusta ainakaan löytänyt, kun kysyin. Sielähän käsitellään hormonipisteet ym. ja uskon et se on saanut kiertoni jotenkin vain venymään. Mulla olisi sinne toinenkin aika viel lahjakortilla, joten jos sen käytän niin aion mennä kyl nyt heti tädin jälkeen ennen ovista ku kierto on kerta jo valmiiksi sekaisin. Harmittaa vain et miten nyt oviksen bongaan..jos kierto menee miten sattuu.

*****MAANANTAI 11.8*****

DeviLiah...kp 35/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen

Käärme......kp 28/27......yk.6.............haaveissa kolmas

MAM2.....kp 32/29-30...yk.10.....haaveissa pikkukakkonen

TÄDIN YLLÄTTÄMÄT:

äiti 07
high5
Selis
Millukka
Kuumeilija
josema

HAAMUILIJAT:

PLUSSANNEET:

miracle

On tää kanssa!!Kerrankin kun menkat on NÄIN myöhässä niin sitten ei oo ees raskaana!!!Joo tätiä ei näy, tulee vaan ihan kirkasta limaa...tein (taas) ovistestinkin, mutta siitä ei kyllä saanut plussaa tekemälläkään! Ja raskaustesti oli siis nega lauantaina. Ne on tietty terolutit jotka kiertoa venyttää....aaaargh :headwall: !

Tiedän kyllä tunteen..MAM2, se on raivostuttavaa!! :headwall: Mullahan kävi just noin..ja monta testiä meni hukkaan, viimeisen tein lauantaina. Nyt viel se et tuhru alkas tänään, mut ei kunnon vuotoa vieläkään..mulla ei oo viel ikinä tuhruttanu vaan aika lailla suoraan alkanu kunnon vuoto!..nyt tympii tääkin.

Yhteistyössä