~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

***KESKIVIIKKO 16.7***

Millukka...kp 13/30-35...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides
miracle.....kp 12/27-32....yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen
josema....kp 10/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen
Selis........kp 8/32.........yk.3................haaveissa pikkukakkonen
DeviLiah...kp 9/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen
Kuumeilija..kp 7/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen
Käärme......kp 2/27......yk.6.............haaveissa kolmas

Toij, mietein et kuuluuko uus kiertopäivä alottaa sillon kun ensimmäisen kerran paperiin tarttuu jotain, vai vasta sitten kun oikein siteelle tarvetta. Kun rupesin miettimään tota mun viime kiertoo, kun siitä sitten tul 25, mutta oiskohan lähemmäs totuutta kuitenkin se, kun sidettä tarttein? varmaan tyhmää ees kysyy tällasta, kai joka naisen kuulus tietää :D Mut siis siksi mietein, et koska alan tikutteleen..

:wave: terppa Käärme!
Nyt taas niin tylsä vaihe kiertoa että voi prkl. Reilu viikko vielä ovikseen. Tosin yleensä munsta koko kierto menee loppujen lopuksi aika nopeesti. Vastahan alettiin yrittää ja nyt on jo kuitenkin yk 3 menossa. Esikoinen tais tärpätä kolmannesta kierrosta, silloin tjottailulla. Peukut pystyyn että nyt kaikki plussaa :D

18.7

Millukka...kp 15/30-35...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides
miracle.....kp 14/27-32....yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen
josema....kp 12/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen
Selis........kp 10/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen
DeviLiah...kp 11/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen
Kuumeilija..kp 9/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen
Käärme......kp 4/27......yk.6.............haaveissa kolmas

PLUSSANNEET:

Ny mie oon iha ulalla... On täs jo muutaman pvän ollu se lisääntyvän liman kausi, joka enteilee ovista.. Ny sit eilen enne rakastelua huomasin et limat ol loppu (en siis niit niin tarkastellu et oisko ovislimoja, koska puolet ois muuteskii miehestä peräsin ko koko ajan ollaa pupuiltu, mut muutoin oon kyl huomannu ain et tuleeks musta vai miehestä peräsin :p)... Kipuilua on ollu mut aika vähäisen laista. Ei kai se ovis oo voina olla jo :eek: Tosin sen ois pitänä jo tulla JOS kierrot ois viel sen noin 27, niinko viimeks.. Mut mul o nii kehnot kierrot eli epäsäännölliset ni en tiä...iha ulalla tääl oon |O

heippa! minäki oon yrittäny ovista tikuttaa mutta laihoin tuloksin vielä.... :( lisäksi mulla on alkanut tulemaan jo useamman päivän ruskeaa tuhrua :eek: :eek: :eek: vetistä ruskeaa tuhrua viel kaiken lisäksi :x :x ollu jo monta päivää.... ett mitä helskuttii tääki meinaa itellä :headwall:

*****LAUANTAI 19.7*****

Millukka...kp 16/30-35...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides
miracle.....kp 15/27-32....yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen
josema....kp 13/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen
Selis........kp 11/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen
DeviLiah...kp 12/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen
Kuumeilija..kp 10/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen
Käärme......kp 5/27......yk.6.............haaveissa kolmas

PLUSSANNEET:

).( EI OVISTA EI :snotty: ei kierto taija tästä kierrosta ihan vielä normalisoiotua normiksi. ennen km:ää oli siinä kolmenkympin hujakoilla ja nyt km jälkeen ekat menkat tuli 40 päivää keskenmenosta..... saas nähä miten nyt tää eka virallinen kierto sit menee. toivottavasti ei hirveesti ainakaan veny,sais lyhentyä tuosta :)

elähän heitä kirvestä kaivoon vielä miracle :saint: sillohan se plussa tuleeki kun tuntuu nega kierrolta :) kuhan nyt ite sen oviksen löytäisin niin pääsis jännäämään sit itekki :whistle: seksii ei ainakaan tänään tipu meikäläiselle ku ukko lähti kaverin polttareihin ja tulee varmaan joskus yöllä,jos tulee, ja varmaan taas niin kännissä ku käki :LOL: ainoat mitkä seisoo niin on varmaankin silmät päässä ;) :LOL: :LOL: :LOL: huoh :snotty:

Yhteistyössä