~~TÄTI LAKOSSA VKOLLA 32~~ TÄÄLLÄ PLUSSATAAN KAIKKI ;)

*****MAANANTAI 21.7*****

Millukka...kp 18/30-35...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides
miracle.....kp 17/27-32....yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen
josema....kp 15/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen
Selis........kp 13/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen
DeviLiah...kp 14/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen
Kuumeilija..kp 12/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen
Käärme......kp 7/27......yk.6.............haaveissa kolmas

PLUSSANNEET:

TIKUTUKSEN ALOITIN JO MUTTA EI OO VIEL OVISTA LÖYTYNY. tosin jos kierto on tosiaan noin pitkä niin ei viel sit tuukkaan. hiukan toivoin että olisi pysynyt vanhassa noin kolmenkympin kierrossa :/ noh...kattellaan.

mites muilla? onko ovikset plakkarissa ja peitot heiluneet vai vieläkö ovista ootellaan?

DeviLiah : eiköhän me tällä viikolla löyvetä se ovisplussa
;) samaan aikaan sit jänskäilemään päästäis. miracle puhuu asiaa,vaik ei löydykään tikuilla niin se ei välttis kerro totuutta,ovis voi silti olla. mullahan kävi näin...tosin huonoin tuloksin sitten loppujen lopuksi ku meni kesken viikolla 11. :'(
mut mä oon tolla digitaalisella löytänyt yleensä oviksen vaan joka toinen kierto. ja just tosta kierrosta en löytänyt ovista ollenkaan ja silti olin raskaana. oli yllätys plussa kyllä.... mutta kesken meni sit kuitenkin :snotty:
mutta ei heitetä kirvestä kaivoon vielä...
plussatuulia kaikille meijän pinoon :whistle: :whistle: :whistle:

ja sen verran viel ett mulla loppu nyt digitaalisesta noi testitikut joten oon nyt tikuttanut tavan liuskoilla....saanu vaan haalean haaleaa viivaa myös minä..... mut jospa se vahvistuisi. toi digitaalinen on siitä hyvä että se näyttää joko plussaa tai miinusta digitaalisesti,ei oo tulkitsemis ongelmia (kun taas liuskoissa saat kytätä viivan vahvuutta) mulla vielä 3 palkin mittari: jos yksi palkki niin perustaso -> ei ovista , jos kaksi palkkia niin hormonitaso hiukan noussut ->ovis lähestyy ja sit kolme palkki-> ovis

Niin, kyllähän sekin on totta, et eihän noin nyt mitään 100% testei oo.. Ja mullahan on niin vähän yrityskertoi, että aikaahan tässä on. Ihan mielenkiinnosta alottelin tikutuksen, et ois kiva tietää ovulaatiosta, että onkos sitä viel ollenkaan. Kun on 3kk ehkäsyn lopettamisesta. et kai tässä sit pitää enempi olla pää pystyssä =) ettei nyt olemattomista valittel =) ovistuulia ja plussatuulia ;) :whistle:

digitaalisia saa apteekista clearblue merkkisenä ja on ne aika tyyriitä. 7 testiä paketissa ja maksaa jonkin verran päälle 30egee. kertakäyttösii ovat mut siihen joko tulee ovisplussa tai sit ei...ei voi tulkita vääriin. ja aamu-pisusta tehään. mulla itselläni on sellanen clearbluen hedelmällisyysmonitori johon saa ostettua lisää tikkuja aina. olihan se tyyris ja tilasin ulkomailta mutta nyt sitä saa myös suomesta muistaakseni halpa-testi.fi kautta. maksoiko toi masiina siellä reiska 160egee + tikut erikseen n.30euroa laatikko (20kpl) toi näyttää kiertopäivät ja pyytää itse tikkuja kun pitää aloittaa tikutus ja kun kierto lähenee loppuaan tai ovis bongattu niin ei kysele enää. se muistaa sun viimisimmät kierrot aina joten vähän senkin mukaan kyselee tikkuja :)

Mie oon huomannu et ovistestit on turhaa rahanmenoa ja sen vuoks en niit hanki ennee.. Ainaskii kovasti yritän olla hankkimatta :D Ne ku ei ees oviksesta kerro tapahtuuko se vai ei. Ja etenki noi digitaaliset on erittäin tyyriitä, ni miu kukkarolle ei semmone käy :p mut onneks mie oon nii hyvi huomannu aina noi kehon ovismerkit et suht oikeessa aina oon ollu ilma tikkujakin =)

mulla taas ei noita limoja ym. oireita hirveesti erota joten epätoivoisena olen tonki koneen hommannu :snotty: mulla kyllä kahden nuorimmaisen aikana myös tuo raskautuminen kestänyt, toiseksi nuorimmaisen aikana meni 3,5vuotta ja nuorimmaistakin sai odottaa yli vuoden :| ja taas on yli vuosi vierähtänyt |O

*****TIISTAI 22.7*****

Millukka...kp 19/30-35...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides
miracle.....kp 18/27-32....yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen
josema....kp 16/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen
Selis........kp 14/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen
DeviLiah...kp 15/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen
Kuumeilija..kp 13/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen
Käärme......kp 8/27......yk.6.............haaveissa kolmas

PLUSSANNEET:

Mie en siis tikutellu oo mut uskosin sen oviksen olleen jo sillo torstaina :) dpo 5 ois ny ja eilen ol kipua tuol allaalla mut muutoin ei mittään. Sit vaa ootellaan :heart: Tosin varmaa uuteen kiertoon meen, ainaskii siltä musta tuntuu :D

Hei taas kaikille pitkästä aikaa! :wave: Oon yrittäny lomailla oikein urakalla, et ei koko loma menis oviksen ootteluun. Aika nopeesti se aika taas lopulta meni..ja viimeksi ovis oli juuri nyt kp16/30, sillon oli selkeet kivut, limat ja tikutinkin.

Nyt ostin Donnan viikko sitten ja ekat viis päivää syljin väärään linssiin.. :LOL: tosin samalta se on nytkin näyttänyt ku oon oikeeseen linssiin sylkenyt. Ei ainakaan selkeetä oviksen kuviota oo näkynyt, eikä oikein tuntemuksiakaan..vähän lisääntynyttä limailua ja lievää menkkamaista jomotusta. Voi olla et ovis tulee vasta myöhemmin tai sit en ovuloi ollenkaan täs kierros..tai sit ovuloin mut oireet on lievemmät enkä osaa Donnaa tulkita..oli miten oli niin oon jo tottunut odotteluun ja siihen et tärppää koska tärppää, ei sitä liiaksi voi suunnitella.

:LOL: :LOL: väärään linssiin... :LOL: :LOL: joo,mul oli myös se donna-puikko joskus ja enhän mä mitään osannu tulkita sitä. minusta kyl kans niin vaikee lukunen että.. |O kyllä mä vannon noitten kusasu-tikkujen nimiin :kieh:
mut miten mä muistelen ett siihen puikkoon vois myös käyttää pimpurasta otettua limaakin :x :x kaivelet vähä limaa linssiin ja eiku tulkkaamaan :kieh:

*****KESKIVIIKKO 23.7*****

Millukka...kp 20/30-35...yk.11 (km 5/08)...haaveissa viides
miracle.....kp 19/27-32....yk.7 (km 4/08)...haaveissa esikoinen
josema....kp 17/28-31...yk.4..............haaveissa pikkukakkonen
Selis........kp 15/32.........yk.3..............haaveissa pikkukakkonen
DeviLiah...kp 16/25...... yk.2.................haaveissa esikoinen
Kuumeilija..kp 14/26-41(30-33)........haaveissa esikoinen
Käärme......kp 9/27......yk.6.............haaveissa kolmas

PLUSSANNEET:

Mä en kanssa oo vielä koskaan kokeillu ovistestejä. Kai mä aattelen et tulee sit kun on tullakseen, siis raskaus. Mä oon kans sen verran pihi etten oo raaskinutkaan!
Nyt on ollu kauhee hulina päällä ja ei oo kerenny miettimään koko vauvakuumetta! Viikonloppuna vielä lähetään reissuun ja jo unohtuu vauvakuume. Ehkä se täppäis kun ei asiaa liikaa kerkee murehtia. =)

Yhteistyössä