rättifirma meni konkkaan ja laitan lapun luukulle ja hipsin rätit kainalossa tonne 40&41vkolle

elikkäs kuten huomaatte uuteen kiertoon taas lähti meikäläinen :headwall:
nyt kyl sapettaa mutta eiköhän tää taas tästä kunhan päivät menee eteenpäin. mun seuraava testaaminen menisi vkon 41 loppupuolelle (mutta itseni tuntien testailen taas aikaisemmin ;) )


********SUNNUNTAI 7.9********


Millukka...kp 2/29-30...yk.13 (km 5/08)...haaveissa viides



 
voi ei.... olikin näköjään perustettu jo vkoille 40 ja 41 yhteinen viikko pino... :snotty:
nooh.... jospa kuitenkin tänne minunkin seuraksi tulee jokunen jännääjä. itse kun tykkään näistä yksittäisistä viikkopinoista :D
 
Oli pakko tulla kommentoimaan...
:LOL: hyvän otsikon olet ainakin keksinyt, luulisi väen tulevan :D Ja toivottavasti tästä kierrosta sinulle jo tärppi suotaisiin :hug: :heart:

Plussapuhureita puhaltelen sinulle ja koko pinolle ++++++++++++++++ :whistle:

Jouskis ja Nöppönen 8 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pisita:
Tuu vaan Millukka tonne meitin seuraan toiseen pinoon :wave: muutama meitä siellä jo onkin kuumeilemassa ja loppukuussa jännäilemässä.. :D
kylhän mä voisin sinnekki tulla mutta minusta on vaan niin kiva päivittää aina listaa :D tästä on tullut jo tämmönen "aamurutiini" :LOL:

 
voi kuule Millukka.... musta voit ihan rauhassa päivitellä sitten tuota meitin listaa...tai enhän mäkään sitä tehnyt vaan Kuumeilija :D jospa saisit siitä hienomman näköisenkin vielä :flower: tuu vaan sinne!!!!!!!!
 

Yhteistyössä