~~~~ hyvinkään & lähi alueen mammat ~~~~

:wave::wave: ajattelin perustaa hyvinkään ja lähialueiden odottavien mammojen pinon jos meitä löytyypi :xmas: onko meitä? jos löytyypi tarpeeksi ja innostusta löytyy niin perustetaampa meijän pikku pinonen :popcorn:
 
:cool: no onhan meitä :D tehräämpä kiva pino tästä ja voitas vähä laitella vaik ikää ja laskettuaikaa sekä mones kullannuppelo tuloillaan :heart:

itse olen 31v ja meille tulossa kuudes <3 synnytyspaikka hyvinkää ja laskettuaika 18.8
 



samara88....22v.......LA 9.3..........esikoinen..........Hvnk
kr1sse..................LA 26.3.....identtiset kaksoset...J: pää
Chelsea2011...29v...LA 5.5.......4.kullannuppu.......Rmk
pampula- ....20v.....LA 12.5....pikku kakkonen....mäntsälä
Nti A..........21v.......LA 9.8.......esikoinen............Hvnk
5.vauveli.....36v......LA 13.8......pikku viitonen.....Hjärvi
Millukka......31v........LA 23.8 ..... 6.kullannuppu ....Hvnk
Noopu........27v........LA 6.9...........esikoinen.........Hvnk
tipsukka-85....25v.....LA 16.9......3.kullannuppu......Rmk
 
Viimeksi muokattu:
tipsukalla muuten hieno laskettuaika ;) mun synttäripäivä :D meijän nuorimmaisella oli laskettu 090909 mutta neiti päätti tulla vasta 210909. mulla on kaikki menneet yli joten saas nähdä tuleeko tämäkin vasta syyskuun puolella :headwall:
 
tervetuloa uusille :wave: mihin suuntaan itse kukin on menossa synnyttämään? itse oon kaikki pyöräyttäny hyvinkäällä :D riihimäellä asuvat menee varmaankin hämeenlinnaan? vai saatteko tätä nykyy valita ite minne menette? hyvinkäällä saa valita, on kuulemma muuttunut tuokin. ajattelin nyt kuitenkin ihan täällä synnyttää kun olen muutkin täällä tehnyt :D mulla eka neuvola takana ja nyt oottelen ekaa ultraa helmikuun alkupuolella. onkin tammikuun puolella muuttunut että noista ultrista ei tartte maksaa hyvinkäällä tuota polikäyntimaksua ollenkaan niinkuin oli ennen :D
 
joo,ei tarvi maksaa polikäyntiä enää noista kahdesta ultrasta eli toi eka ja sit se toinen joka oli lähemmäs parikyt viikolla. muuttunut just tammikuun oliks se 18.pvä :D sanoivat puhelimessa ku varasin aikaa :D
 
tervetuloa 5.vauveli :wave: meillä onkin lasketut ajat aikast peräkkäin ja molemmat oikke suurperheellisiä :D sama synnytyspaikka joten ties vaikka oltais samaan aikaan siel sit :saint: mulla lapset: tytöt -99 ja -00 , pojat -05 ja -07 ja nuorin neiti -09 ..... kaikki kyl pyyhkässeet tyylikkäästi yliajalle joten saas nähä.....
 
Tervehdys :wave: Mulla kaksi ensimmäistä ovat tyttöjä ja kaksi jälkimmäistä ovat poikia. Joo, olen kuullut muutamalta kaverilta tuosta "suurperheestä" : / Mua vähän jännittää, kun tälle vitoselle ja neloselle ei tule kuin 1v2kk ikäeroa...voipi olla meillä syksyllä vauhtia ja vaarallisia tilanteita:D Mä kävin jo ekassa ultrassa Hyvinkäällä ja jouduin kyllä maksamaan polimaksun...mut onkohan se, kun en asu Hyvinkäällä vaan hausjärven puolella:confused:
 
mulle ainaski puhelimessa sanoivat että on muuttunut tammikuun 18.pvä tai jotain ett ei tartte enää maksaa..... no saas nähä kun mulla se eka uä on reilun viikon päästä vasta. ootko ihan hausjärveltä kotoisin vai muuttanu jostain muualta? itse en oo alk.per.hyvinkääläinen mut asunu täällä kohta 14v. mies kyl on paljasjalakanen
 
Mä olen Järvenpäästä.

Me odotetaan ensimmäisiä lapsia La 26.3, tänään siis 31+4. Identtiset pojat tulossa.

Eilen käytiin neuvolassa, 31+3. Poikien sydänääniä yritettiin kuunnella a-vauvalla 130 ja b-vauva alkoi taas protestoimaan joten syke nousi 150, siitä tulee sitten itsepäinen kaveri:)
verenpaine hiukan noussut 133/85. painonmuutos +350g/vko. tähän mennessä yhteensä painoa tullut 5kg. Sf-mitta otettiin ekaa kertaa ja se oli 40. Ensi viikolla sairaalakäynti taas niin mitataan poikien koot, jännittää..viime viikolla 1446g ja 1485g
Hyvinkäälle mennään synnyttämään jos päästään viikolle 35, muutoin naistenklinikalle
 
Täällä ikää itsellä 29v. Juuri juhlittiin synttäreitä :) Hämeenlinnaan menossa synnyttämään, muistaakseni tokan kohdalla kysyttiin haluanko mennä Hyvinkäälle vai Hämeenlinnaan.Sen jälkeen ei oo kyselty. Edelliset lapset on poika -04, poika -06 ja tyttö -08. Eli neljäs tulossa. Kaksi edellistä syntynyt Hämeenlinnassa ja esikko sitten kättärillä.

Mä melkein koko lapsuuteni Hausjärven puolella asunut. Vähän muuaallakin sen jälkeen ja nyt täällä Riihimäellä viitisen vuotta :)
 

Yhteistyössä