Hakutulokset

  1. C

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

    Parivuotta on siitä kun täällä pinoissa pyörin. reilun vuoden ikäinen nukkuu päikkäreitä tuolla ulkona :heart: Ja kun salama tuolta pilviseltä taivaalta tähän mammaan on iskenyt kauhea vauvakuume. Esteenä ei liene muuta kun tuo kirottu :kieh: raha ja kohta jo tietty ikäkin, miehelle en...
  2. C

    Olisitko tehnyt lapsia, jos...

    :heart: kyllä :heart: lapset on parasta mun elämässä mitä kuvitella saattaa kaikki muu on laimeeta ja vähemmän merkityksellistä. Pienet aamuriehunnat ja riidat unohtuu onneks melko nopeesti :kieh: Helppoohan tää ei tietty oo mutta ei kai elämä yleensäkkään :wave:
  3. C

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    :flower: ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE :flower: Täällä yhä odotellaan toivottavasti ei venähtäisi kovin paljon pitkäksi käynkin nyt muutaman kerran vyöhyketerapeutilla jos saataisiin ylimääräiset jännitykset lantion alueelta laukeamaaan ja vauva pääsis syntymään ilman "pakkokeinoja". Saa...
  4. C

    TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

    Onnea kaikille vauvansa saaneille :flower: Oikee vauvavyöry on alkanu ihanaa täällä odotellaan vuoroa canim ja höpötiitti 38+
  5. C

    Toukomasujen -07 huhtikuu

    ONNITTELUT KAIKILLE VAUVELINSA SAANEILLE :heart: En ole juurikaan jaksanut tänne kirjoitella mutta lukemassa olen aina piipahtanut. Onko muita joilla ei vielä ole lainkaan supistellut? Itselläni niin vähäpätöisiä supisteluja että pelkään pahoin että taas mennään yliajalle ja käynnistykseen...
  6. C

    YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

    Hei!:wave: Olen siirtynyt tuonne odottajien puolelle eli mut vois vaikka poistaa tosta listalta. Olen kyllä hengessä mukana ja käyn varmasti lukemassa kuulumisianne ja toivottelen tälle porukalle oikeen kunnon :heart: Plussamyrskyä+++++++++++++++++ :heart:
  7. C

    -70 äidit

    Täällä kanssa sitä kunnon vuosikertaa-70 Kaksi lasta on 6 ja 5 ja nyt olis armoton vauvakuume. Vieläköhän sitä iltatähden saisi?
  8. C

    sitterin värinä toiminto

    Mitä mieltä olette sitterin värinä toiminnosta onko siitä rauhoittajaksi vai??

Yhteistyössä