TOUKOKUISTEN 2007 toukokuu

Huomenta!

Onnea ihanaa 81 ja gismo vauvoista :flower: !!!

Rasse: Juu tulee se vauva joskus, jos ei ole maailman eka vauva joka jää masuasukiksi :LOL: . Minäkö kärsimätön....
Olen mä synnyttänyt jo viikon verran joka yö! Toivotaan et oiskin niin helppo synnytys kun noissa unissa =)

Masuun ei mitään uutta, nla huomenna.

Täällä sataa taas lunta!!!!! :kieh: himputti kun haravoinnit yms pihahommat vaan siirtyy....

Peppi ja masuasukki 39 tasan
 
täälläki ollaan viel kasassa.. :kieh:
maanataina päivällä alko supparit, tiuhaan ja säännöllisesti tuli ihan iltaan asti, sit alko laantuun.
sit taas alko (ma-ti) yöllä kunnon poltot!! alaselälle ja mahalle poltti ja painoi kunnolla peräsuolelle. olin ihan tohkeissani kun nuorimmainen lähti samalla tavalla et jos nytki tulis (kauhee paine peräsuolelle ja kunnon poltot. mie luulin sillon et hitsi ummetusta on ja et kakkelit tulee housuun mut kyl se oli ihan vauveli! :LOL: :LOL: )
koko se yö meni sit valvoessa ja suihkussa kävin hieman rentoutumassaki. sit ku rupesin miettiin et herättelen ukkoa siinä viiden mais yöllä niin poltot alko hellittää ja nukahdin tunniks et ei ainakaan meille vappuvauvaa saatu. :LOL: nyt on taas enää suppareita tullu vaan pari mut on hemmetti nahat ainaki kipeänä ton lihasjumpan jälkeen!!! \|O :kieh:
jätkä nyt sit eilisen jumppas kunnolla ku eihän sitä supistellessa paljoa voi raajoja levitellä niin olipa vain tuskaa. :ashamed:

tänään on neuvola nyt aamulla niin pitää kysyä suostuisko vilaseen millä mallilla paikat jo ois.. miehelle jo itkin eilen (kauheen väsymyksen ja lievän pettymyksen sekoittamas tunnekuohus :D ) et jos paikat on samat ku ennenki tai kanavakaan ei oo kadonnu yhtään niin mie luovutan, ei se sieltä koskaan tuu!!! oli sitä jo niin kipeänä et jos tuo ei aukonu paikkoja niin tuo jätkä saa jäädä tonne. :x
no ehkä se nyt ei jää sinne ja kyllä mie oon jo ihan valms synnyttään et tulkoon vaan.. :LOL: kyllä sitä osaa olla noita tunnekuohuja vieläki!! :D
tuosta tuliki mieleen et käytiin motoristien kokoontumisajoja kattomas eilen, niin ku joka vuosi ollaan aina käyty ja muuten ois osallistuttukkin tänä vuonna yhdes mut jäi sit väliin tän olotilan takia. ens vuonna sit taas jos pyörä viel on sillon, saa pojat sit mummun kaa taas mennä vilkutteleen tienvarteen. siinä letkaa kattoessa tuli ihan ikävä ajoa et pillahdin sit itkuun.. :LOL: mieskään ei oikeen ymmärtäny et mikä siinä nyt voi itkettää mut jotenki se oli vaan niin vaikuttava tilanne. en mää ymmärrä, on tää raskausaika niin ihmeellistä!! :LOL: :whistle:

hmm.. mitäs vielä..
ai niin mittasin sit mieki mahani ympäryksen, sain 106cm. mieki luulin et se ois isompi mut tosin ku on niin laskeutunu et oli jo aika vaikee löytää sitä korkeinta/leveintä kohtaa mut toi oli pisin mitä sain. :whistle: harmi ku ei aikasemmilla muksuilla oo älynny mitata tuota mahan ympärystä!!
isoimmat pojat oon synnyttäny nyt näillä viikoilla niin oispa ollu kiva hieman verrata onko kuin paljo eroja ja taas nuorimmainen joka tuli ajallaan et kuin paljo se sillä on silloin ollut. :/

jaahas, ei kai se auta ku lähteä aamupalan laittoon jos meinaa sinne neuvolaan ehtiä viel. :whistle:
käyn naputtelemas taas uudet neuvolakuulumiset ja pitäkää peukkuja et suostuu koklaan alapään tilanteen saati et siel sit olis mitään tapahtunu. :whistle: :D
 
Bruschetta harmailee
Heips!

Onnea kaikille vauvansa saanneille :heart: :flower:

Mulla on ihan kaameat liitoskivut.
Sängyssä en pysty kääntymään kunnolla vasemmalta oikealle kyljelle.
Ja kävellessäkin sattuu niin pirusti liitoksiin.
Jokohan tämä on sitä, että vauva olisi kohta tuloillaan.
Ei mulla vielä näin kamalia liitoskipuja ole ollut.

No onneksi tänään on lääkärin tarkastus, niin pitää lääkäriltä kysellä asiasta.
Saa nähä miltä alhaalla tällä kertaa näyttää, kun rv34 äippäpolilla oli sormlle auki ja puolisenttiä jäljellä. :/

Mä olisin jo ihan valmis synnyttämään. :)

Bruschetta rv 36+6
 
mennis harmaana
Ihanaa-81 :flower: =)

Flunssaolotila pahentunut. :/
Uhmaanpa silti kohtaloani ja menen koululle pariksi tunniksi,
kun on pakolliset luennot. Jäis muuten se kurssi roikkumaan niinden kahden tunnin takia.

Muuten ei mitään uutta. Huomenna neuvola.

-mennis ja keke 39+3-
 
Heippa kaikki!
Ja Onnittelut jo synnyttäneille! :flower:
Mä oon lueskellu näitä teidän juttui, mut en aiemmin oo saanu kirjoteltua mitään, vieläkö näin myöhäses vaihees mahtuu mukaan?!
Täällä rv tänään tasan 38 ja la.aika 16.5, meille kolmas lapsi tulossa: tyttö on nyt 3.vuotta ja poika 1v8kk!
Mulla närästys ihan kauheaa...Yhden illan, yön ja päivän supisteli tosi paljon ja kipeesti, olivat jo ihan säännöllisiä parin tunnin ajan ja maha oli ihan sekasin, soitin synnärille, ni käskivät käydä näytillä, mut supparit loppu melkein heti kun päästiin perille!1 ja puol senttiä oli kohdunsuu auki, mut kanavaa jälellä viel 3cm, ettei juuri mitään ollu saanu aikasesk!
Tyttö meillä syntyi aikoinaan rv39 ja poika rv 38+6, jospa tämäkin vaavi vähän ennemmin syntyis, vaikka ite ruenu tuntuun että yli menee, kun muulloin on täs vaihees paikat kypsyneet ennemmin!
Mut täytyy lapset mennä ulos pukemaan... :)
 
Gismo onnea!! :heart:

Riiviöiden äiti ja Jabba, kyllä on niin erilaisia suhtautumisia tuohon yliaikaiseksi päästämiseen koon takia. Meillä kanssa ei pääse edes kokoarvioon synnytyssairaalaan, ihan on neuvolan käsikopelon varassa. Perinteiset syyt, vauva ei juuri kasva kokoa LA:n jälkeen, ja ratkaisevaa on päänympärys eikä kilot eikä päänympärykseen tule lisää kuin muutamia millejä enintään. Ehkä se on noin, ehkä minäkin olen vaan kärsimätön, mutta ihmekös tuo, kun ei oikein mitään enää pysty tekemään, päivät vaan menee tämä omaa könkköä oloa tarkkaillessa.

Meillä muuten neuvolassa suositeltiin sellaista synnytyssairaalasta eläkkeellejäänyttä kuulemma oikein ihanaa tätiä, jolla on oma vastaanotto kotona. Siellä on ultrat ja hän antaa olotilan parantamiseksi ja synnytyksen käynnistämiseksi sekä mamman hemmottelemiseksi vyöhyketerapiaa, akupunktiota ja hierontahoitoa. Ajattelin vähän, että jospa ihan itseni hemmottelemiseksi ja toivottavasti synnytyksen käynnistämisen edistämiseksi piipahtaisin hänen luonaan. Mulla meni edellinen raskaus 2 viikkoa yliaikaiseksi ja nyt se tuntuu aivan kaamealta ajatukselta!

Tsemppiä viimemetreille kaikille!!! Vanilja
 
Minäkin mattimyöhäinen kyselen että saiskos tulla joukkoon mukaan... :ashamed:

Kolmas lapsi tulollaan, tänään viikkoja tasan 36. Muut lapsoset tyttö -02 ja poika -05 (aivan kaaaaaameassa uhmassa...huoh).
OYSaan ois tarkotus mennä synnyttämään, saa nähä miten tämä syntyy..edelliset syntyny 40+3 ja 38+3.

On tullu tosiaan mullakin taustailtua jo jonkin aikaa, ei vaan oo rohjennu kirjotella aiemmin...mutta jäin koukkuun tänne palstalle ja joka päivä on pitäny käydä kattoo onko syntyny vauvoja :LOL:

Onnittelut kaikille, joilla se nyytti on jo kainalossa :heart: Muille jakselemisia, eiköhän täältä perästä tulla...:)

Lisää kuulumisia taas joskus.. :)
 
Paljon onnea kaikille vauvan saaneille!!! :flower: :flower: :flower: teitä olikin paljon :D
Niin se toukokuukin vihdoin ja viimein koitti =)
täälä ollaan sairasteltu pojan kans viikko. iski se nuha,kuume ja lopuks vielä mahatautikin muhun :headwall: :kieh: kyllä on olo aivan p.aska!
Supisteleekin ja painaa vähän väliä...mikään ei oo enää hyvin :x
onneks mies tämän päivän vielä kotona...en jaksais olla ton reilun 1vuotiaan vauhtihirviön kans kahestaan. nytkun se alkaa olla parantunut niin tosiaankin vauhtia piisaa!!!

uudet toukokuiset tervetuloa vielä mukaan ja onnea loppuodotukseen! :D

tänään olis neuvolalääkäri. ihan kiva päästä kuulemaan onko mitään tapahtunut näiden outojen supistusten myötä. kauheeta painon tunnetta kyllä on ollu ja usein supistelee. mut eipä lohduta,jos muillakin (marjuskallakos?) oli kans viime synnytys alkanut kauheella paineen tunteella ja suppareilla...mulla kans poika alko niin tulemaan ja silläpä täs mietinki et mistäs tietää kauanko tässä nyt ootellaan ja mietitään. ja varsinki kun ei LA vielä ole....huoh kaippa sen sitte tuntee kun pitää lähteä. kassin oon pakannut melkein valmiiks viikonloppuna ku oli jo sellanen tunne et jospa tässä lähitulevvaisuudessa tuliskin lähtö.
No saa nähä mitä neuvolassa...meinaan kyllä valittaa tätä tukalaa oloa,tuntuu että räjähdän! vaikka tässä oon ollu nyt muutaman päivän syömättä ton oksentelun takia niin silti tää pallo painaa ja ahdistaa mun oloa! ei meinaa pystyä olemaan mitenkään päin!! :kieh:

valivali taas....poistunki tästä odottelemaan neuvolaan lähtöä,pääsee sinne valittamaan ;) kaikille jaksuja kovasti!!

mmamaa 36+4 (tai37+5 joka tuntuis paremmalta :whistle: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 09:35 Vaniljatäti kirjoitti:
Gismo onnea!! :heart:

Riiviöiden äiti ja Jabba, kyllä on niin erilaisia suhtautumisia tuohon yliaikaiseksi päästämiseen koon takia. Meillä kanssa ei pääse edes kokoarvioon synnytyssairaalaan, ihan on neuvolan käsikopelon varassa. Perinteiset syyt, vauva ei juuri kasva kokoa LA:n jälkeen, ja ratkaisevaa on päänympärys eikä kilot eikä päänympärykseen tule lisää kuin muutamia millejä enintään. Ehkä se on noin, ehkä minäkin olen vaan kärsimätön, mutta ihmekös tuo, kun ei oikein mitään enää pysty tekemään, päivät vaan menee tämä omaa könkköä oloa tarkkaillessa.

Meillä muuten neuvolassa suositeltiin sellaista synnytyssairaalasta eläkkeellejäänyttä kuulemma oikein ihanaa tätiä, jolla on oma vastaanotto kotona. Siellä on ultrat ja hän antaa olotilan parantamiseksi ja synnytyksen käynnistämiseksi sekä mamman hemmottelemiseksi vyöhyketerapiaa, akupunktiota ja hierontahoitoa. Ajattelin vähän, että jospa ihan itseni hemmottelemiseksi ja toivottavasti synnytyksen käynnistämisen edistämiseksi piipahtaisin hänen luonaan. Mulla meni edellinen raskaus 2 viikkoa yliaikaiseksi ja nyt se tuntuu aivan kaamealta ajatukselta!

Tsemppiä viimemetreille kaikille!!! Vanilja
No itseasiassa meilläkään päin pelkkä iso koko ei riitä syyksi synnytystavan määritykseen ja kokoarvioon. Mutta mulla tuli automaattisesti se tarkastus ton imukuppihistorian takia, muuten olisin saanut olla myös neuvolan käsikopelon varassa. Ja niin myös se perätila kun oli viime metreille saakka niin siksi pääsin käymään arviossa. Eli tavallaan tälläkertaa oli onni se imukuppijuttu, muutenhan hautoisin tästä varsinaisen vonkaleen taas :)
 

ONNEA UUSILLE VAUVAUTUNEILLE :flower: :flower: :hug:

TERVETULOA UUDET :wave: !

Huomenna saa kuulla miten on asiat kun pääsee pitkästä aikaa käymään lääkärin luona. En kyllä ihmeitä odota kun viikkoja on vielä melkein neljä jäljellä ja olo yllättävän hyvä! Selkä on kyllä alkanut olemaan kipee kun ei meinaan pitkällä ollessa pystyä kylkeä kääntämään. Puutumista ja turvotustakin on vähän ollut... Helpompaa on kyllä ollut kuin noiden kahden edellisen kanssa.... Mut huomenna siis neuvola kuulumiset joten :wave: !

Hepotyty ja toko 36+2
 
Heippati!

Ja onnittelut taas kaikille jo synyttäneille! :flower:

Jabba kyselit käsien puutumisesta, mulla on KOKO PÄIVÄN oikean käden etusormi, keskisormi ja nimetön tunnotomia ja siks t ypotan ihan kamalasti.. hankala kirjottaa :/ Öisin särkee molempia käsiä olkapäästä sormenpäihin niin paljon ettei unesta tietoakaan n. 4h nukkumisen jälkeen. Mies parka, viimeyökin meni valvoessa :( Mulla puutuminen aiheutuu turvotuksesta, ja öiset säryt siitä että neste lähtee liikkeelle takas vartaloon tuolta käsistä. Eli on vaan kärsittävä vielä vähän aikaa.. särkylääkkeillä ei ole mitään vaikutusta.

Vyötärönympärys täällä 106 :D - just mittasin. Vauva ei näytä merkkiäkään laskeutumisesta, mikä on aikas huono juttu.. illalla on lääkäri ja selviää ne magneettikuvausten tulokset... pelottaa!! :ashamed:

Naapurinrouvalla on la tänään, mutta eipä vielä ainakaan eilen näyttänyt siltä että synnyttäisi kovinkaan pian.. Edellinen oli mennyt yli ja epäili tämänkin menevän.

Miehen 2kk vanha veljenpoika haluaa kuulemma kanin ja tulevat sitä tänään hakemaan :D Pitikin kysymäni, että oliko pojan ensimmäiset sanat "haluaa kanin" - ja jos oli, niin aika wonder child on kyseessä. Eikai lapset vielä 2kk iässä puhumaan opi??

Sellasta tänne. Tuun humenna kertomaan lääkärikuulumisia.. toivottavasti hyviä sellaisia :)

t. balou & dude 38+3
 
Yövalvomisiin muuten; mulla on helpottanut paljon, kun olen alkanut ihan rutiininomaisesti öisellä pissireissulla ottamaan yhden Panadolin. Muuten kolottaa lonkkia ja jalkoja ja valvomiseen voi mennä pari-kolme tuntiakin. Olen raskausajan vältellyt lääkkeitä, mutta ajattelin nyt tämän lopun ajan armahtaa itseäni ja ottaa sen Panadolin kun siitä näyttää apua olevan.
 
Neeastiina
Onnea vaan kaikille nyytin kainaloon saaneille ja tervetuloa mukaan kaikki uudet odottajat, kalkkiviivoilla tässä jo kaikki ollaan =)
Täällä alkoi sit viimeinen viikko niin sanotusti kun miehen kans kahden ollaan. Juuri tuossa eilisiltana sängyssä puhuttiin siitä kuinka ensi viikolla samaan aikaan meillä on jo se pieni nyytti. Siis mullahan on se suunniteltu sektio 8.5 perätilan vuoksi. Hiukka tässä alkaa olla jänskät hetket mut täytyy yrittää siirtää ajatukset vielä hetkeksi jonnekin muualle niin aika menee nopeampaa. Kaikki on jo valmiina tiistai aamua varten ja mieskin sai itselleen yövuorosta (ma-ti välinen) vapautusta niin pääsee mukaan. Täytyy vaan toivoo et toi sen flunssa hiukka helpottaa niin eivät ovella käännä sitä takas :(

Neeastiina RV 38+3
 
Heippa :wave: Tähän asti olen taustalla pysytellyt ja lueskellut vain teidän juttuja, mutta jospa sitä nyt jo joutaisi itsekin kirjoittamaan kun ahistaa :kieh: Neuvolassa kävin juuri ja mukaan sain pissatikkuja proteiinien seuraamiseen. Oli kahdella plussalla ja painoa tullut 1400g vajaassa viikossa! :eek: Terkka sano että naamastakin näkee miten oot turvonnut, verenpaineet noususuuntaiset ja muutaman viikon on välillä vilissyt silmissä kimaltava parvi palloja. Että tällasta, lepo on hoito, mut vielä pitäs jaksaa muutamalla luennolla käydä. Ja eihän tuo nyt vielä mikään varma raskausmyrkytys ole, vointi on muuten ihan hyvä, mutta tarkkaillaan nyt kumminkin.

Paljon onnea kaikille vauvan saaneille, sais jo itseltäkin tämä odotus päättyä (hättäinen... :whistle: ). Suunnittelen vadelmanlehtiteekuuria ja tehokkaaksi väitettyä rintojen hierontaa iltaisin, jospa se jotain auttas, ettei ainakaan kovasti yli menisi... ;)

Stiina & toukka, 37+0

Se piti vielä lisätä, että oli vauva laskeutunut ja kiinnittynyt, hyvä hyvä!<br><br>
 
Vilmis82
Toukokuuta toukokuiset :flower:

Ja taas onnittelut vauvan saaneille :flower: En enää pysy perässä, ketä olen jo onnitellut, joten :hug: tasapuolisesti kaikille!

VIIVI: Aika hurjat jalat sulla, varmasti tukala olo. Mutta ei tarvitse onneksi kärsiä enää kauaa!

BALOU: Onnea läkärireissulle, toivotaan parasta!

Täällä neuvola taas takana, kaikki ok. Vauvan sydäänäänet sai terkalta kehuja, hienosti pompottaa :heart: SYNNYTYSTAPA-ARVIOSTA on ollut puhetta.. Täälläkään ei saa kuin käsikopelolla arvion, joka kuulemma on myös suhteellisen luotettava. Tietysti muakin näin ensikertalaisena jännittää, että mitenköhän mahtuu tulemaan ja muutenkin olisi vielä kiva päästä ultraan katsomaan, että kaikki on kunnossa. Otinkin asian puheeksi, katsotaan mihin päätyvät.. Kun kaikki kuitenkin näyttäisi olevan hyvin ja normaalisti, niin tuskin mitään ekstraa on tiedossa.. mutta ainahan voi yrittää :)

Mutta päivänjatkoja ja tsemppiä synnyttämään lähtijöille (eiköhän niitä tässä pinossa joka päivälle melkein riitä ;) )

Vilmis 36+6 (ja maha 110cm :whistle: )
 
Vauvoja tulee niin hurjaa vauhtia ettei ehi kuin onnitteluja kirjottamaan :D :heart: :hug: :flower: ONNEA taas uusimmille vauvalaisille :flower: :wave:

Tulin juuri neuvolasta. Kyl menee nyt niin jännäksi että huh :D
Vauva on jo kiinnittynyt ja laskeutunut kuulemma tosi alas. Sanoi et jo päällepäin näki heti kun tulin huoneeseen et ylämahassa kuoppa :LOL: .
Kerroin että takana jo toinen yö (viikon välein) että on tullut sellasia polttosupistuksia millä esikoinen syntyi. Hoitsu sanoi että niiden takia ja tällä laskeutumis- kiinnitysvauhdilla, vauva saattaa todella jo syntyä seuraavista poltoista mitä tulee sitten :)
Kaikki hyvin ja painokin pudonnut 300g :eek: . Hassua. Se kysyi et enkö syöny yhtään vappumunkkia. Sanoin että oon porsastellu ihan tavalliseen tapaan enkä ymmärrä moista pudotusta.
Ultrattiinkin ja istukka tosi siisti, vettä normaalisti ja kaikki hyvin. Sukupuoli edelleen arvoitus :whistle: . Perjantain kokoarviossa kysyn taas et näkiskö sukupuolen :D , eipä ois kun noin 5. tai 6. kerta kun kysyn ja vauva ei näytä!
Eilen kauheen energinen ja iloinen olo. Nyt myös. Kävelykin oli yllättävän helppoa ja jaksoin hyvin. Johtuukohan kiinnittymisestä? En tiijä.

fangis 36+2 :)
 
Neuvolaterkkuja myös minulta!

Turvotus on niin massiivista että kuten epäilin, painoa oli tullut melkein 2kg/viikko. Ihan kamalaa. kengät ei mahdu jalkaan ja nilkat ei enää taivu. Ja sormet sekä ranteet on turvonneet lähes käyttökelvottomiksi, etenkin aamuisin on ihan turhaa yrittää ees kampaa pitää :(

Verenpaine oli noususuunnassa mutta edelleen ihan kohtuullinen, taisi olla 121/89, syke hipoo jo sataa. Pissakin oli puhdas eli toksemiaa ei siis turvotuksesta huolimatta ole. hyvä juttu. Mutta kurjaa oli että Hb oli laskenut taas ryminällä, 2 viikkoa sitten oli 115 ja nyt 96. Terkkari sanoi että nyt pitää saada nousemaan tai joutuvat synnytyksen jälkeen tiputtamaan pussin pari verta :x Nyt sitten vedän obsidania 2 kertaa päivässä, toivotaan että nousis yli sadan nyt viikossa.

Muuten ei oikein ollut mitään ihmeellistä, vauva edelleen siis pysynyt rt ja se on hyvä se. Odotan synnytystä kuin kuuta nousevaa, oikein iltaisin kuulostelen että josko NYT sattuisi supistus ;) Vaikka viikkoja vasta sen 38+0, en siis oikeasti usko että syntyy ennen käynnistystä 16.5.

Täällä on sadepäivän kunniaksi iso pullataikina nousemassa, kohta kun 2v uhmiksen kanssa sitä aletaan työstämään niin kyllähän ne verenpaineetkin saadaan nousemaan varmasti ;)

Mukavaa sadepäivää :flower:

Jabba 38+0
 
:wave:

Täällä olo hyvä ja vauva viihtyy mahassa. Iltapäivällä lähden tyttöä käyttämään ratsastamassa tallilla, toinen jo nyt ihan täpinöissään odottaa.

anrri82, lobelia80 ja StiinaS tervetuloa mukaan. Lisään teidät tuonne listalle. =)

Nyt jotain touhuileen!

Tiitteräinen 39+1 (tyttö oli jo näillä viikoilla syntynyt)
 
Moi kaikki toukokuiset!

Täällä on ollut ihan hurja meininki =) Vauvoja on syntynyt todella paljon.

Suunnattoman suuret onnittelut kaikille vauvansa saaneille :hug: :flower:

Ja tervetuloa uudet toukomasut :wave:

Oma olo on niiiiiin äärettömän kärsimätön :headwall:
Millään en jaksaisi enää tätä odotusta, kipua, särkyä ja mielialanvaihteluita.

Maanantaina oli neuvola:
Pissa puhdas
painoa oli tullut reilussa viikossa 500g
sf-mitta 35
RR 96/46...ilmankos välillä heikottaa :/
hb 106
rt

Vauva ei ole vieläkään pahemmin laskeutunut, joten ei näytä olevan synnytys kovinkaan lähellä.

Nyt tuli taas huono olo, pakko mennä lepäämään :wave:

Räppänä rv 36+6
 
Heippa pitkästä aikaa!

olipas tullut jo hurjan monta vauvaa, vaikka toukokuu on vasta alkanut :) Tästä se kuulkaa hurja jakaantuminen lähtee! Jaksamista kaikille masuvauvaa vielä mukanaan pitäville ja tuhat halia vauvansa jo saaneille!!

Meillä arki on alkanut hienosti, tosin koko ajan on ollut mummoja apuna, kun en voi vielä esikoista nostaa. Mutta tänä iltana palaamme mummolasta kotiin ja aloitamme "tavallisen" perhe-elämän, pakko on päästä edes vähän jo omiin oloihin. Vauva on edelleen erittäin tyytyväinen tapaus - syö, nukkuu, seurustelee, syö jne. Viime yönäkin nukkui 00.30-06.00 yhteen putkeen, sai äitikin oikein hyvät unet. Esikoinen rakastaa ja paijaa siskoa, ja jos vauva vähänkin ähisee, tulee heti sanomaan: vauva äitin syliin - tissimaitoa antaa äiti. Suloista :saint:

Nyt molemmat nukkuu yhtäaikaa, joten kerkesin tännekin pöyrähtämään. Lähden tuonne vauvapuolelle katsomaan, ehtikö joku aloittaa toukovauvojen ketjun.

Vauvapuolelle teitä odotellen,

Commander

 

Yhteistyössä