YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan! =)

Alfanaaras, 41v, Uusimaa, 4 lasta 1-7v +

Aniliini, 40v, Vantaa

Anneli, 40v, 2 lasta

Ebony, 35v, 4 lasta

EMMA-64, 42V, lapset 20, 18 ja 9

Hedy, 41v, la 28.12.2006

Hämy71, 35v, 2 lasta

Mantana, 38v, tytär ~2v

Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +

Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96

Nannanella, 35v, 4 lasta

Nanni, 42v, lapset -92 ja -94

Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +

Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä ikäskaala 7-14v

Touhu tenava, 43v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 2-15v

umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3

äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99



<br><br>
 
Alfanaaras
Täydennän listaan omat tietoni. Täytyy tuo ikä muistaa laittaa oikein, kun tänään luku muuttuu :p.


Alfanaaras, 41v, Uusimaa, 4 lasta 1-7v

Aniliini, 39v, Vantaa

canim, 36v, 2 lasta

ebony, 35v, 4 lasta

hedy, 41v, la 28.12.2006

hämy71, 35v, 2 lasta

lauriinas, 35v, Varsinais-Suomi, pojat 6/96 ja 11/97, la 28.11.06

meea, 34v, Etelä-Suomi, 8/04 ja 2 murkkuikäistä "vierailevaa" lasta, +

mimsku, 39v, pojat 92 ja 96

mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97

mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96

nanni, 41v, lapset 92 ja 94

riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01

sinitär1, 40v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä ikäskaala 7-14v

touhu tenava, 43v, Espoo, 5 lasta ikäskaala 2-15v

 
Hei mis ootte, tahtoo juttukaverii.. :LOL:

Hei touhis, joko olette kertoneet muille sukulaisille kuin siskollesi tulevasta muutostanne?

Alfanaaras ja mimsku, missä mennään? Tätiä pelästytän teiltäpäin pois tässä: PÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!! \|O Toivottavasti ei tule teille kylään!!

Touhis vei sanat suusta, eli mimmimamma, sinä ET häivy mihinkään! Täällä on paljon meitä, jotka mielellämme lueskelemme kuulumisiasi ja jännityksellä seuraamme tilannettasi. Jokaisella on hyviä päiviä ja pahoja päiviä, tarkoituksella kukaan täällä ei saa loukata toista, mutta toki miettimisen aihetta saamme jakaa toisillemme ja mielipiteiden vaihto on tarpeellista. Suvaitsevaisuutta, suvaitsevaisuutta... ja kuten Touhendaali sanoi, samoja veneitä keikuttelemme kaikki..


:hug: :wave:
 
Alfanaaras
Kiitos Nanni, joo sitä samaa vuosimallia :D . Viimeiset synttärit mitä juhlin oli kyllä 11v. sitten...Mies teki sapuskat tänään ja oli jopa kutsunut anoppinsa syömään. Ihme sinänsä, kun heidän välinsä ei aina ole olleet ihan...hmmm...korrektit. Mutsi toi kakkua, joten mikäs tässä ollessa, kun saa navan täyteen sapuskaa eväänsä liikauttamatta. Tai joo, olihan tossa aamulla pakko pyöräyttää sämpylät, kun kerrankin oli sellaiselle aikaa.

Mulla siis menossa nyt kp 29/n.30. Pari viimeistä kiertoa on mennyt kyllä 29:llä päivällä. Eilen oli kyllä sellainen olo, että kohtaa täti koputtaa ovelle. Ja aamulla ei ollut mitään. Nyt taas mahanpohjassa puristaa. Tiedä tuota sitten. Yleensä maha- ja selkäsäryn alusta voi arvioida max. 12 tuntia menkkojen alkuun. Oireiden tai niiden puuttumisen perusteella en uskalla arvailla puoleen tai toiseen. Maanantaina meinasin sortua :D testin ostoon apteekissa käydessäni, mutta enpäs kuitenkaan. Kun asuu landella, on matkaa kauppoihin jne. sen verran ettei viitsi ihan yhden asian takia lähteä...Huomenna aamulla asioille, enköhän mä sillon myös poikkea apteekkiostoksilla, jos tarvetta vielä on.
 
Hei!:wave:

Olen siirtynyt tuonne odottajien puolelle eli mut vois vaikka poistaa tosta listalta.

Olen kyllä hengessä mukana ja käyn varmasti lukemassa kuulumisianne ja toivottelen tälle porukalle oikeen kunnon
:heart: Plussamyrskyä+++++++++++++++++ :heart:


 
Huh huh! Piti välillä tulla tälle palstalle tunteitaan jäähdyttelemään. :eek: :eek: :( :x

Meinaan kun tuli tuossa kirjoitelleuksi s-postin puolella pidempääkin pidempi teksti. Jonka piti lähteä uusille vuokra-antajille.
Vaan eipäs lähtenytkään, :eek: \|O :headwall: kun katosi koko saakutin sepustus bittiavaruuden syövereihin. Siinä vaiheessa kun yritin sen tallentaa luonnoksiin. :$
Ja sattuipa sopivasti viel niin et oli ukko ruokatauolla kotona käymässä ja luki tekstin sitä korjaille. Plus sain sitten tietty ukon ja minun kesken riidankin aikaiseksi. :( :eek: Syynä tietty tähän minun kimpaantumiseeni on useampi huonosti nukuttu yö, jännitys n. vuoden ajalta->mistä löytyy koti uusi ja ne pettymykset kun on tullut takapakkia. Eikä siinä kaikki kun sattuu viel tämä; tätyli saapuu/ei saavu-jännittely just tälle viikolle. :headwall: :eek: Niin ja kaikkien käytönnön asioiden muistaminen->joko se ja se asia tuli hoidetuksi, entä pitikö vielä muistaa jotain. jne.jne.

KÄÄÄÄÄÄK!!!!!! Mun pää kiehuu ja aivot kohta räjähtää muistikapasiteetin ylikierroksilla käymisestä!!!! :eek: :$

No, mut eiköhän tämä vielä tästä tasaannu, kun saadan muutto suoritetuksi. Noin puolitoista kuukautta pitäisi vielä jaksaa muutto asioissa. :LOL: :eek:

++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:

Oh huomaamattani kirjoittelin jo täällä uuden ketjun puolella . :LOL: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 13:31 tuohu tenava kirjoitti:
KÄÄÄÄÄÄK!!!!!! Mun pää kiehuu ja aivot kohta räjähtää muistikapasiteetin ylikierroksilla käymisestä!!!! :eek: :$

Tsast iisi, touhis... :hug: Muista muistilaput!! ;) :whistle: Kyllä ne asiat siitä suttaantuvat, kun pahin jännitys ja rumba ohi, ihanan talon jo löysitte ja nyt vaan käytännön asiat alta pois, eiks juu? Ja kun vielä plussaa tulisi tikkuun nyt, kun et ole kerennyt miettimään vauveliasiaa talokiiruiden myötä! =)

Canim, onnellista odotusta sinulle!! :flower: :heart: Käyhän välillä kertoilemassa kuulumisiasi!

 
mimsku
Terve vaan... :)

Aatella, 900 jo. Aikamoinen saavutus. Eipä varmaan olisi onnistunut ilman Mimmimamman, Touhiksen, Lauriinasin ym. ahkeraa viestittelyä =)

Miulla tuli vähän taukoa sen km:n jälkeen, mutta nyt ovat taas toiveet korkealla..ainakin perjantaihin asti. nautitaan nyt viel pari päivää ;)

Eli on siis kp 29/28-31 menossa. Menkkajomotus alkoi tuolla äsken ulkona, kun olin lenkittämässä koiria. Olin jo iahn varma, että nyt tuli se hiiskatin täti tupaan, mutta ei. Ei tullut.

:heart: Hiljaa kuiskaan toiveen..jos sittenkin..!

Mutta tottahan on tuokin, että oli varmaan merkki tädistä, tuosta pirun MUMMOSTA!!!!

Oireita en jaksa hirveesti enää tarkkailla. Tissit on kipeet. Siinä se. Mistä näitä tietää? Sehän on täällä palstallakin jo nähty, että niin on monenmoista oiretta, eikä yhtä täysin samanlaista raskauden alkua.

Alfanaaraalle onnea synttäreiden johdosta!!!!!
:flower: :flower: :flower:

Nannille tiedoksi, että kyllä täällä ollaan..yleensä kyllä iltamyöhäsellä, kun ei töissä pääse koneelle.. :(

Ja Touhis, joko on kiukku laantunu.. :\| Semmosta se on.. Muuttaminen on muutes ihan p:stä!!! Asia kerrallaan vaan. nannin ehdottama muistilista on loistojuttu, mutta en suosittele irtolappuja, koska ainakin meillä nekin katoavat :LOL:

Rauhaisaa yötä. Pysyköön täti poissa ja plussa kanssamme B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 22:21 mimsku kirjoitti:
Terve vaan... :)

Ja Touhis, joko on kiukku laantunu.. :\| Semmosta se on.. Muuttaminen on muutes ihan p:stä!!! Asia kerrallaan vaan. nannin ehdottama muistilista on loistojuttu, mutta en suosittele irtolappuja, koska ainakin meillä nekin katoavat :LOL:

Rauhaisaa yötä. Pysyköön täti poissa ja plussa kanssamme B)
Kyl kyl kuikku alkaa jo laantua, kun täs päivän mittaan on lähes kaikki ne asiat selvinneet, jotka oli siinä kadonneessa s-postissa ILMAN minun ja vuokran antajan välisiä s-posteja. :eek: :headwall:
Joten kyllä täytyy tässä nyt antaa melkoinen kiitos välittäjälle joka on kanssamme töitä tehnyt. :flower: Hän nimittäin oli jo ennättänyt samoja kysellä omistajalta, kuin minäkin olisin kysellyt. :LOL:

Jeps! Nyt voin jo ehkä vähän höllätä tuot äärirajoilleen kiristettyä muistiakin, kun vuokrasopimus lähti tänään kahtena kappaleena meidän allekirjoituksineen kohti Kymeenlaaksoa ja sieltä sitten eteenpäin ulkoisillemaille. Palautuakseen sitten yhtenä kappaleena meille myös vuokranantajan allekirjoituksella.
Niin et nyt jätetään pk-seutu ja lähdetään kohti uutta-seutua.

Mut yksi mutka pitäs vielä käydä kiertämässä ja se on ehkä se vaikein. Eli muuto olis kerrottava mun ex:sälle. :eek: Huikka hirvittää sillä teidän mitä sieltä voi lentää. Se haisee ihan sille ihtelleen!!!! :eek: :headwall:

Ai niin ja onhan ne sukulaisetkin ajantasalle saatetava meidän olin paikastamme.
Siis tässä tulikin Nannin kysymykseen vastaus; En ole vielä äidilleni kertonut. Mutta se taitaa sittenkin olla helppo tehtävä, kun vertaa tuohon ex:lle kertomiseen. :whistle: ;)

Nanni ja minsku Kyl on muistilista ja viel muistilaputkin käytössä olleet ahkerasti, mut silti tuntuu tuo oma aivokapasiteette olevan riitämätön. :eek: :( Etenkin kun nuo listat ja laput ovat vähän väliä hukassa + sotkuisia kuin mitkäkin, kun lisään ja poistan niistä asioita jatkuvasti. :ashamed:
Juu ja ukko on viel mestari sotkemaan mun ajatuksen juoksua ohjaamalla miten tulisi pakata ja mitä voisi jo nyt pakata jne. + ihmettelee jatkuvasti sitä miks en ole hänen kommenteilleen vastaan ottavainen, enkä toimi kun ehdotetaan/suorastaan käsketään.\|O aghrrrr!!!
EN JAKSA EN!!!!!! Vaik haluaisinkin, jokin sisälläni pistää kapuloita eteen. Stressi?????

Eikä siinä vielä kaikki. Me kun olimme saaneet ukon kanssa päivällisen riidan jotenkin selvitetyksi. Niin ukkopa otti ja suuttui lapsille namien syönnistä. Ja sainhan siinä sivussa minäkin oman osuuteni siitä kuin olen huonosti kasvattanut lapseni. :( Aghrrr!!!!! Syövät ukon mielestä namit salaa eikä tarjoile muille + vielä sairaanloisia määriä kerrallaan.
No, myönnän jotta määrät ovat turhan suuria, eikä meille aikuisille niitä tarjoilla-keskenään kuuluvat tarjoilevan. Vaan sen sata ja tuhat kertaa olen määristä huomauttanut ja vaahdonnut, mut ei tehoa. Isänsä kanssa kulkiessaan kun noit nameja ostelevat/isä ostelee. Isällekin huomautuksia olen jaellut.

Niin et eiköhän tässä muuton yhteydes koko perheen pinna ole kiristelty vinkumaan ja vonkumaan. :LOL: Mut kaikki ei sitä myönnä = ukko-kulta. :/

HUUUU HAAAA Tätyliä yritän viel pakoilla vaik uhkaavasti jo hänen vierailuaan enteilee merkit. :( :eek: :headwall:

Nyt yritän lähteä houkuttelemaan "uni-mattia" seurakseni jos vaik vihdoinkin saisin nukuttua hiukan paremmin.

+++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Alfanaaras
No niin, tein testin tuossa aamupäivällä ja kyllähän sieltä täysin selvä + pamahti alle minuutissa =) . Aamulla tätä jo hieman arvailinkin, kun sohvan alta löytyi 1,5 vuotiaan muutama päivä sitten hävinnyt maito pullo. Viitisen minuuttia nieleskelin sen mahdollista hajua, enkä pulloa kyennyt avaamaan...

Nöyrin mielin suhtaudun alkuraskauteen ja koko odotusaikaan. Ei mulla mitään superhirveitä kokemuksia ole takanani, mutta sen verran kuitenkin, että itsestäänselvyyksinä en pidä mitään odotukseen tai lapsiin liittyviä asioita. Näiden reilun kahdeksan vuoden aikana kaksi (vaan!) raskauksistani päättyi melko alussa keskenmenoon, esikoista odottaessani käväisin raskausviikolla 23 synnytyssalissa odottamassa vauvan oletettua syntymää (sitkeä sissi pysyi yksiössään kuitenkin rv 36) ja muutamaa viikkoa myöhemin kuulin, että odottamani vauvalla on kehitysvamma ja siihen liittyviä sairauksia. Täytyy nyt heti sanoa ennen kuin joku alkaa säälitellä :D , että tuo kyseinen vauva on nyt reipas ekaluokkalainen, jolla vauhtia piisaa.

Toivottavasti saan tartutettua muutamat plussabasillit hönkimällä +++++ :whistle: .

Touhis hei, uskotko luontaistuotteiden apuun? Mulla oli tuossa taanoin hieman hermotkireellä -ongelmaa ja sain neuvon kokeilla Stressgard -nimistä B-vitamiinivalmistetta. Pari viikkoa ehdin sitä käyttää, lopetin sitten oviksen aikoihin, kun ei suositella raskaana oleville. Ja mulle se kyllä auttoi, tuntui, että muksujenkin kanssa jaksoi paljon paremmin.

Sitten vielä kysymys: Mites tästä eteenpäin, onko raskautuneiden tapana siirtyä muihin maisemiin -tai ainakin toiselle palstalle?
 
Ihanaa, Alfanaaras, sä teit sen!!! *pomppii innoissaan* :D :D :D :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: Voi mikä maailman mainioin päivän-myöhästynyt-synttärilahja sulle!!! JEEEEEEEEEE!!!

Ai että tuntuu hyvältä lukea tämmöisiä uutisia ja ehei, elä hyvä immeinen minnekään täältä katoa =) Ainakin minusta olisi tosi mukava lueskella tältä palstalta myös sinun kuulumisiasi, kun tuolla odotuspalstoilla ei tule vielä pyörittyä.. :whistle: Mutta toivottavasti pian perässä tullaan :saint: Kyllä nuo keskenmenot nöyräksi vetävät, se on myönnettävä, mutta täällä ollaan jo pahimmasta selvitty ja huomenna meinasimme miehen kanssa viimein käydä siellä 'Tyhjän sylin kivellä' läheisellä hautausmaalla viemässä kynttilän omalle enkelirusinallemme.

Mukavaa päivän jatkoa kaikille, kylläpä teit hyvälle tuulelle, Alfanaaras! Tarrasukkia sata kiloa!!! =)
 
:flower: :flower: :flower: :flower: alfanaaraalle plussan johdosta. Sait sitten kivan synttärilahjan. Mun kuopuksella oli kanssa eilen synttärit, ja itse vanhenen sunnuntaina 41-vuotiaaksi, vaikka 25 olen viimeiset vuodet aina täyttänyt ;) . Aikoinaan tuon kuopuksen laskettu aika piti olla oma syntymäpäiväni, mutta päätti ottaa sitten varaslähdön. Saas nähä saako sitä itse synttärilahjaksi noin ihanaa yllätystä. Tosin kiertokin vasta siinä vaiheessa, ettei vielä oireilisi vaikkakin olisi flaksi käynyt.

Tässä nyt olen suunnitellut että tuon miehen patistan sinne simppatutkimuksiin, ja asian otan sitten sunnuntaina puheeksi, koska eihän synttärisankarin toiveita saa evätä.

Tuossa viikko sitten muista asioista nostettiin kissa pöydälle, ja puhdistettiin ilma oikein kunnolla. Tulihan siinä ne klassiset kyyneleet ja monet tunneskaalat käytyä läpi, mutta näitä syväpuhdistavia keskustelujakin tarvitaan. Nyt on ilma taas raikas hengittää kun saatiin nuo mieltä painavat asiat, lähinnä mua vaivaavat asiat puitua halki.

Toivon vain ettei sunnuntaina satu mitään mielipahaa, että hoituisi asiat fiksusti.

Mutta tietääkö kukaan mitä yksityisellä maksaa nuo simppatutkimukset, niin tiedän sitten faktoja heitellä sunnuntaina kehiin. Kun mietin onko vaikeaa saada tuolta terveyskeskuksesta aikoja, ja kuinka pitkään jonoon joutuu. Että tuo yksityispuoli tuntuis houkuttelevammalta. Johan sen rahan sitten jostain säästää, vaikka isossa perheessä niitä rahareikiä kyllä on.

Mutta liukenen paikalta ja toivotan vielä onnea ja lopuille puhkun keuhkojeni voimin plussia.

:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave: :wave: :wave:
 
Hei Sinitär,
tämmöisiä hintoja löysin 'oman' lääkärikeskuksen hinnastosta:

LAPSETTOMUUSHOIDOT
Hinta Omavastuu

Sperma-analyysi + MAR-testi
84,00 43,84

Sperma-analyysi + MAR-testi + bakteeriviljely
131,00 66,84

Sperma-analyysi + verikokeet
200,00 87,84

Kyllä tekee välillä kutaa itse kullekin puhdistaa ilmaa kotona ja puhua kaikki mieltä painavat asiat halki-poikki-pinoon, sen jälkeen on niin paljon helpompi hengittää. Ja nyt Nanni netti kiinni ja hommiin, mars mars.. :saint: :LOL:
 
Alfanaaras
Kiitosta vaan onnitteluista :) . Täytyy aina välillä käydä kurkkaamassa tuota testiä. Yritän nyt tallentaa mieleeni nämä tuntemukset, kaikella todennäköisyydellä viimeistä kertaa tällaista testiä tuijottelen (ja taas täytyy toistaa, JOS kaikki menee hyvin). Uskoisitteko muuten, jos sanon, että vielä 31 vuotiaana olin ehdottomasti sitä mieltä, että EI TODELLAKAAN lapsia mulle :p . Että niin se mieli muuttuu. Ja sama mieskin ollut viimeiset -voi kamalaa- 15 vuotta, ettei edes uudesta rakkaudesta ollut kyse (ai mistä rakkaudesta 15 v. jälkeen :D B) ).

Piti vielä näistä oireista sanoa yhdestä, jonka puutteesta arvelin ehkä raskaana olevani jo viikko sitten. Se vaan kuulostaa niin hölmöltä ja ehdottoman keski-ikäiseltä :D . Mulla on nimittäin ekan synnytyksen jälkeen vaihtelevasti ollut jonkinlaista iskiassärkyä, mutta ei koskaan raskausaikana. Nytkin viimeisen vuoden ihan jatkuvasti. Viikko sitten huomasin säryn hävinneen eikä ole takaisin tullut.

Ei vaan, täytyy lähteä ikkunaa maalailemaan ja odottamaan, että viikon kohokohta Lost alkaisi. Pääsee taas kuolaamaan Josh Hollowayta :p .
 
mimsku
Heipsis!

Alfanaaraalle onnittelut tältäkin palstalta, minulta.. Ollaan taidettu olla yhdessä jännäämässä tuolla viikon 38 jännääjissä =)
Millä testillä muuten testasit? Ja minä kiertopaivänä?

Mulla edessä huomenaamulla.. :\| :\| :\| :whistle: Voi prkl :x kun jännittää. Oon kyllä psyykannu itseäni, jotta pystyn ottamaan vastaan ikävät uutiset. Huomenna kp 30/28-31. Eli pitäisihän se Early Detectionilla haamu tulla, jos on tullakseen. Vai pitäisköhän pissiä purkkiin, ja odottaa vielä iltaan, ettei mee eurot hukkaan :LOL: !!!!!! Viimeksi kun kävi niin, että heti kun olin testannut, huusi täti: Täältä tullaan!

Voipi mies vähän ihmetellä, kun menee päivällä hampaita pesemään (on tullut yövuorosta) ja löytää pissipurkin vessan kaapista :kieh: :kieh: :kieh:

Lapset on huomenna lähdössä isälleen, ja tarkoitus ois yhteen konserttiin mennä. Jos (ja kun) testi näyttää kuitenkin negaa, voin sitten ottaa tuikun murheeseen :ashamed:

Hyvä Touhis, ettei oo tilanne enää niin päällä.. Juu kyl noi lapset voi olla uskomattomia karkkiahmatteja. Mulla kyllä tää isompi jo liikkuu porukoissa, joissa jotkut polttaa röökiäkin, joten murheet ne on kussakin ikäkaudessa. Ei oo kyllä poju vielä hinkunut kaupunkiin yhteenkään diskoon tms. On kahdeksannella jo. Onneks pojat kehittyy vähän hitaammin. kauhulla jo ootan, milloin saan juosta sen perässä vahtimassa, kulkeeko se jossain kaljakassien kanssa. Onneksi oon ite harrastanut nuorena yhtä sun toista, joten huomaan kyllä, jos jotain on tulollaan..
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Tämmöstä täällä.. Mites teillä muilla?
 
Alfanaaras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 20:05 mimsku kirjoitti:
Millä testillä muuten testasit? Ja minä kiertopaivänä?

Mulla edessä huomenaamulla.. :\| :\| :\| :whistle: Voi prkl :x kun jännittää. Oon kyllä psyykannu itseäni, jotta pystyn ottamaan vastaan ikävät uutiset. Huomenna kp 30/28-31. Eli pitäisihän se Early Detectionilla haamu tulla, jos on tullakseen. Vai pitäisköhän pissiä purkkiin, ja odottaa vielä iltaan, ettei mee eurot hukkaan :LOL: !!!!!! Viimeksi kun kävi niin, että heti kun olin testannut, huusi täti: Täältä tullaan!
Ihan testasin sillä halvalla Apteekin raskaustestillä, kp 30/30. Kyllä mäkin vielä ennen testiä kuulostelin, että näinköhän tulee hukkatesti. Sama juttu, kun joskus harvoin joutuu lääkärissä käymään, niin ovesta astuessa kaikki oireet katoaa :eek: . ++++++++ huomiselle, nyt on menossa viralliset tädin karkoitusviikot B) .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 20:05 mimsku kirjoitti:
Hyvä Touhis, ettei oo tilanne enää niin päällä.. Juu kyl noi lapset voi olla uskomattomia karkkiahmatteja. Mulla kyllä tää isompi jo liikkuu porukoissa, joissa jotkut polttaa röökiäkin, joten murheet ne on kussakin ikäkaudessa. Ei oo kyllä poju vielä hinkunut kaupunkiin yhteenkään diskoon tms. On kahdeksannella jo. Onneks pojat kehittyy vähän hitaammin. kauhulla jo ootan, milloin saan juosta sen perässä vahtimassa, kulkeeko se jossain kaljakassien kanssa. Onneksi oon ite harrastanut nuorena yhtä sun toista, joten huomaan kyllä, jos jotain on tulollaan..
:ashamed: :ashamed: :ashamed:
Juu niin siis eilen täällä jo rauhallista oli ja viel tänäänkin. Kunnes sitten piti muuttoautoa alkaa metsästellä, niin johan taas oli räjähdysvaara näkyvillä. :eek: :x Minä kun olen meistä se osapuoli joka hoitelee nuo puhelin asiat. (syynä ukon huonokuuloisuus).
No, onneksi itse maltoin mieleni enkä ryhtynyt martyyriksi ja sanonut; "soita itse, jos ei kelpaa minun tapani hoitaa asioita." :LOL:
Huh. Mut nyt on sitten auto varattuna kokonaiseksi viikoksi, joten kyl siinä ajassa pitäisi kaikkien tavaroiden kulkeutua uuteen osoitteeseen. :p

Viel tuosta lapsosten yllättelystä. Mulla kun kans on noit teinejä niin kyllä on tullut jo hiukan esimakua siitä mitä voi viel etteen tulla. Vaan vanhinhan on isällään, joten tavallaan nyt tuo toisiks vanhin täällä sitten ensi kertaa minua "opettaa". Muuten tyttöjä ovat nuo kaksi vanhinta ja sitten tulee poika + kaksi tyttöä. Mut niin olen myös minä nuoruudessani kokeillut yhtä ja toista, niin että ehkä sitä jotain osaa aavistella vaistolla. ;) :LOL:

Hohoo täällä alkoi nyt sitten se kuuluisa laatikkoleikki, jota muuton yhteydessä leikitään. Nimittäin tuli tänään jo tyhjennetyksi olohuoneen kaapeista "kristallit" ja koriste-esineet. Juu ja jo vähenivät tavarat keittiönkin kaapeista. Osa kylläkin sai lähtöpassit ja päätyivät jätekatokseen. :LOL:

omaa (.)
Viel yritän tätyliä pakoilla. Näinä päivinä pitäis punaisen porchen olla nurkilla kaahailemassa, jos tätyli kylään aikoo. :eek: :\| :/ Vaan viel ei näy.
Joten voitte vaan kuvitella kuin polttelevat testit tuol kaapissa. Mut meinasin yrittää mieleni malttaa viel tuonne sunnuntaihin tai jopa maanantaihin. :whistle: :p Mut mut katsotaan: "sanoi lääkäri", kuin tän mamman käy.
Viime kp muuten oli vain 27pv, pisin on ollut km:n jälkeen 32pv, mut yleisin 28pv. Ja yllättäen kun tuossa kalenterin kaivelin esille tarkistaakseni kp:n, (syynä tarkistukseen väsymys joka oli kaataa sänkyyn jo alkuillasta. Niin yllätys-huomen on kp 29. :eek: \|O :p

Joten jännääääääää!!!!!! :whistle: :whistle: :whistle:

Vaan taas olis ehkä viisainta hiipiä tuonne ukon viereen köllöttelemään.

HYVÄÄ YÖTÄ!!!!!

+++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Vilmat
Minäkin pinoon mukaan lapsia on minulle siunaantunut jo 5 mutta yksi lisää ei ois pahaksi kuume on ollut jo jonnin aikaa ja aina vaan nousee =)

Lapseni ovat syntyneet -85, -90, -93, -97, -05 ja olen etelä-suomesta
 
vilmat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 08:32 Vilmat kirjoitti:
Minäkin pinoon mukaan lapsia on minulle siunaantunut jo 5 mutta yksi lisää ei ois pahaksi kuume on ollut jo jonnin aikaa ja aina vaan nousee =)

Lapseni ovat syntyneet -85, -90, -93, -97, -05 ja olen etelä-suomesta
niin ja syntynyt olen itse -67 marraskuussa
 
Huomenta mammat!

:'( :'( :'( Ei alkanut sitten viikonloppu täällä kovinkaan iloisissa tunnelmissa. :'( :'(

:( :( Nimittäin tuo tuhma tätyli parkkeeras sen kaahailu porchensa tuohon talon nurkalle ja teki rynnäkön lupia kyselemättä. :eek: AHGRRRRRR!!!!!!!
Niin et ei auttanut muutto touhutkaan hänt osoitteessa sekoamaan.

Eikä kyl ole muutenkaan kovin lupaavaa tiedos vaavi-asian suhteen, kun seuraava ovis kalenterin mukaan sattuu just muutto viikolle. Niin et taitaa jäädä puuhastelut kovin vähiin tuolloin. :/ Eli synkältä näyttää loppuvuosi kuumeilun suhteen. Sillä nyt näyttää siltä, et ukko tulee olemaan viikot ja todennäköisesti viikonloppujakin täällä pk-seudulla (käy ehkä kerran kas/kk kotona) töissä ja minä + lapset ollaan siel uudel kotipakkakunnalla.
Niin et nyt mennään sitten täysin arpapelin voimin eteenpäin. On turha edes laskeskella mahdollista ovista kun ei välttämättä osu just niihin viikonloppuihin jolloin ukko olis kotosalla. :( :'(

Hih! Mitenkähän muuten kävis jos tuo ukko lähettäs simppa-saaliit pikakirjeenä ja minä toimittasin ne sitten valmiusasemiin tärppi päivillä???? :LOL: :LOL: :LOL:

:headwall: :headwall: Hmmm... Pitäisiköhän silti viel yrittää ennättää käväistä täällä gynelle näyttäytymässä ennen kuin muutetaan. Jos vaik sieltä sais jotain kannustusta. Niin no tai voihan sieltä tietty tulla täys tyrmäyskin vaavikuumeilulle. :( :whistle:

vilmat B) Tervetuloa joukkoon. Mukavaa kun saadaan uusia jännääjiä joukkoomme.
Täällä kans muuten kuudetta haaveillaan niin kuin sielläkin ja sattuupa olemaan aika saman ikäisiä lapsosiakin meillä molemmilla, paitsi et vanhimmil on ikä eroa n. 6 vuotta.

Nyt on alettava etsiskelemään netti-yhteyksien tuottajia ja etenkin vertailla hintoja. Jotta ei jäätäis kovin pitkäksi aikaa sitten netti-pimentoon. :headwall: :LOL: Nykyisessä asunnossa kun on taloyhtiön yhteys käytössä, niin ei ole kustannuksista tarvinnut välittää=kuuluu vuokraan. Vaan uudessa kodissa sitten yhteys itse maksettava. :\|

Mä meen nyt, mut yritän ennättää viel käväistä palstalla tän päivän aikana. :wave: :wave: :wave:

++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
touhis puhkuu-viskoo-huitoo plussa tuulia mennessään.
<br><br>
 
Touhikselle :hug: :( :hug: - mokoma inhottava täti!! Mutta hei, jospa muuttohässäkässä kuitenkin kerkeisitte oviksen aikaan vaikka muuttolaatikoiden takana..? :/ :p

Tervetuloa, Vilmat! :hug: Mukavaa kun porukkaa tulee lisää! =)

Ja taas hommiin.. kiirusta pukkaa perjantain kunniaksi..

Ja hei, mimsku, tulethan heti kertomaan meille........!!! ;)
 
mimsku
...Juu..kertomaan teille, että aamusella testasin negan. Että sillee. Ehdin just äsken kiroilla oikeeen kovaa tuolla 38 viikon kuumeilijoissa, joten nyt sanon vaan, että SHIT HAPPENS... :( :( :(
Puolukkapäiviä odotellen, kp 30/28-31,
Mimsku B)
 

Yhteistyössä