Hakutulokset

  1. ragdoll

    verenpainetta mikä ehkäsy silloin käytössa

    Mun siskolla minipillerit, merkkiä en tiedä. Saa niistä kela-korvauksenkin. Sairastaa verenpainetautia.
  2. ragdoll

    millä piristäisi

    rupee vaan ehdottelee vaivihkaa, että kiva olis kokeilla muutakin paikkaa. telkkaria katsellessa ala sivellä hellästi reittä, rintaa jne...
  3. ragdoll

    millä piristäisi

    Onko teillä sohvaa? Kylppäriä? Keittiötä? Meillä ei ole ollut aviollista toimintaa makkarissa neljään vuoteen, lapset nukkuvat samassa huoneessa. Kuitenkin aviolliset "velvoitteet" hoidetaan pari kertaa viikkoon fiilisten mukaan paikkaa vaihtaen... :whistle:
  4. ragdoll

    "Laastarirakkautta", neuvokaa...

    En tiedä minne palstalle tämä kuuluisi... mutta kirjoitan tähän ja toivoisin teiltä auttavia neuvoja/vinkkejä... Isäni paras ystävä, mies, koki avioeron nyt joulukuun aikana. Vaimo oli sitä hakenut. Joulukuun alussa olin vanhempieni ja tämän miehen kanssa ravintolassa. Kotimatkalla "yllätin"...
  5. ragdoll

    Sterilisaation hyvät ja huonot puolet?

    Elämä on paljon tasaisempaa kuin hormonihirviöiden aikaan. Ei tarvitse muistaa muuta kuin menkkojen alkamisajankohdan. Menkkojakin voi tarvittaessa siirtää reseptilääkkeellä. Mulla ei vuoto lisääntynyt (niin kuin jotkut väittävät vuodon lisääntyvän) yhtään siitä, mitä se oli aikaa ennen...
  6. ragdoll

    mirena ja halut?

    Otatin pois 5kk jälkeen. Halut menivät täysin (oli isäntäkin sitä mieltä, että pois vaan). Niin, ja vuotoa oli sen 5kk.
  7. ragdoll

    Ei toimi enään

    Yritä olla kärsivällinen. Muistan omalta kohdalta sen, kun toinen lapsonen syntyi. Silloin oli tosi väsy ja kaikki milteinpä ärsytti. Kun lasten unirytmit ja yösyönnit tasaantuvat, pitäisi alkaa helpottaa. Ja jätä vaikka kuukaudeksi seksistä kyselyt. Kirjoituksesi perusteella olet huomioon...
  8. ragdoll

    kuinka nopeasti....

    Kihloihin menimme 4v seurustelun jälkeen, muutto yhteen sen jälkeen. Naimisiin menimme reilun 7v jälkeen seurustelun aloittamisesta. Kohta tuleekin 17v yhteistä taivalta (seurustelun aloittamisesta). Lapset 11/04 ja 12/02. Hitaasti hyvä tulee... ;)
  9. ragdoll

    HIIVATULEHDUS

    Mulla joskus ollu luokka II, ja olen saanu suorilta Flagyl -emätinpuikkokuurin (resepti). Se on auttanu, kurjaa vaan jos sille kuurille joutuu. Sottaista puuhaa!
  10. ragdoll

    Miehen kiukuttelu

    Miehesi on mustasukkainen lapsen takia. Hän ei saa enää jakamatonta huomiotasi, ja kiukkuilun yms sellaisen kautta sitten hakee sitä. Appiukko on sellainen, kun lapsemme ovat heillä hoidossa. Heittäytyy kuulema kanssa pikkulapseksi (anoppi on puhellut tällaista). Kertonee eräänlaisesta huomion...
  11. ragdoll

    Tiputteluvuodosta

    Mulle tehtiin sterilisaatio tammikuussa, jonka jälkeen alkoi ovulaatiovuodot. Koskaan aikaisemmin niitä ei ole ollut. Johtuivat synnytysten myötä tulleista hormonimuutoksista (saikulla gyne sano). No, sain keltarauhashormonikuurin (3kk), jonka aikana ei moisia ole tullut. Saa nähdä miten käy...
  12. ragdoll

    aikuisviihteestä

    No suorituspaineita ei tule kummallekaan! Se on vain elokuvaa. Itse asiassa katselemme niitä välillä huvittuneena. Ei ne näyttelijät sieltä hyppää ruudun toiselle puolelle, ja se jyystämiskesto... Voi olla monen otoksen tulos tai voi olla lääkeaineilla osuutta asiaan. Missään nimessä ei omaa...
  13. ragdoll

    hormonikierukka ja jälkivuoto?

    kaikki 5 kk, sitten otatin pois. Välissä oli 4kk kohdilla yksi 1½ viikon aika, jolloin ei vuotanut. Se justka ei sopinut mulle kylläkään millään lailla.
  14. ragdoll

    Kumpi ensiksi?

    \ [i]
  15. ragdoll

    mercilon

    Mä söin niitä ennen raskauksia ongelmitta. Raskauksien jälkeen oli hormonikierukka 5kk, ei sopinut. Sen jälkeen aloitin taas Mercilonit eivätkä enää sopineet. Mainittuja asioita alkoi ilmetä... Gynellä sanoivat, että synnytysten myötä naisen hormonitasapaino muuttuu (joillakin huomattavasti)...
  16. ragdoll

    Yhteinen vai omahuone

    Meillä lapset (1v 9kk ja 3v 8kk) nukkuvat samassa makkarissa meidän kanssa. Toinen makkari on leikkihuoneena. Teemme oma huone -järjestelyt sitten, kun lapset itse sitä alkavat pyytää.
  17. ragdoll

    Alle kaksivuotiaalla valkovuotoa?!

    Meillä kävi heinäkuussa, tyttö 3,5v. Tuli kellertävää vuotoa. Tk kautta sain lähetteen lasten polille. Labroissa ei näkynyt mitään. Epäiltiin vierasta esinettä emättimessä. Lasten polilta meni konsultaatiopyyntö gynelle. Gynetutkimus tehtiin nukutuksessa, eikä sieltä mitään löytynyt. Tutkimuksen...
  18. ragdoll

    vaikuttaako muilla mieli-ala kykyyn saada orgasmi???

    Eipä juuri. O:t voi tulla eri "voimakkuudella", johtuu enemmäkin varmaan kierron ajankohdasta.
  19. ragdoll

    seksi ei enää kiinnosta, apua.

    \ Puhut asiaa. Ne naiset elokuvissa tekevät sitä "työkseen" eli tuskinpa nauttivat. Kaikki eivät osaa näytelläkään, tekevät sitä kuin liukuhihnahommaa. Kyllä se niillä miehelläkin on aikas jyystämisen näköistä. Mullakin menee yli toi itsensä vertaaminen tuhman elokuvan naisiin naisilla...
  20. ragdoll

    klipsit vai pätkäisy?

    Klipsit, enkä ole niitä tuntenut enkä huomannut mitään "oireilua".

Yhteistyössä