mercilon

Onko kellään ollut ongelmia kyseisten pillereiden kanssa? Oon nyt yhden laatan syönyt ja aivan hirveitä raivareita saan ja mielialat todellakin vaihtelee. Eilen tapeltiin miehen kans ja itkin koko päivän et silmät vieläkin turvoksissa.. Taidan lopettaa pilsujen syönnin vallan kun oon muitakin merkkejä kokeillu eikä oo hyvää löytyny. Kierukasta en oo niin varma kun toinen lapsi vielä haaveissa vuoden sisään. Josko sit sen jälkeen...
 
Minä söin Mercilonia aikaisemmin, mutta maksa-arvot nousi pilviin ja maksa oli ihan kuin pahalla alkoholistilla.Nyt voin syödä vain mini-pillereitä, paluuta merciloniin ei ole enää ikinä.
 
täällä
Mä söin 10 vuotta putkeen, menkat tuli kellon tarkkaan, ei välivuotoja, kun lopetin lapsen tehdäksemme, ei kerinnyt edes yksiä menkkoja tulla kun jo olin raskaana. Nyt taas syön niitä ilomielin synnytyksen jälkeen. Että kyllä ne joillekin sopiikin
 
Mä söin niitä ennen raskauksia ongelmitta. Raskauksien jälkeen oli hormonikierukka 5kk, ei sopinut. Sen jälkeen aloitin taas Mercilonit eivätkä enää sopineet. Mainittuja asioita alkoi ilmetä... Gynellä sanoivat, että synnytysten myötä naisen hormonitasapaino muuttuu (joillakin huomattavasti) eikä vanhat e-pillerit enää käykään. Lopetin ne ja mulle tehtiin sterilisaatio. Nyt syön keltarauhashormonia, että kropan hormonit saadaan taas toimimaan "oikealla" rytmillä.
 
No minulle ne kävi niin kauan ku tuli veritulppa... Ja veritulppa johtui nuista pillereistä. (en polta tupakkia) Sen jälkeen en ole voinut käyttää mitään hormoonijuttuja. Lääkäriltä jos kysyy mitä ehkäisyä voi käyttää niin aina vastaus että kondomi paras vaihtoehto. Joo-o, sitähän tuleeki käytettyä joka kerta. :D Onko kellään samanlaisia kokemuksia???
 

Yhteistyössä