Ei toimi enään

  • Viestiketjun aloittaja Rene
  • Ensimmäinen viesti
Rene
Hei,olen 24v mies ja avovaimo 23v lapsi on 4v toinen lapsi 5kk.Ja tuntuu sellaiselta että enään ei toimi mikään parisuhteessa,riidellään päivästä toiseen aivan uskomattomista asioista,seksistä ei juurikaan puhutakkaan enään saatikka sitten että sitä saisi.Kaikki ongelmat alkoi kun toinen lapsi syntyi tai oli jo vähän kun ensimmäinenkin,totta kai kaikki tasaantuu kun lapsi tulee perheeseen mutta ihan kaikki? teen kummiskin kotihommia aika paljon ja leikin lasten kanssa mutta vaimo ei tunnu hirveesti joustavan missään asiassa jos joskus kysyy seksistä niin aina ehkä ja sitten ei sitä saakkaan.Tosin ei tuo seksi ole pää aihe vaan sen parisuhteen toimivuus eli hyvänä pitämistä yms,ja joskus tietysti muutakin.Ei juurikaan puhuta yhtään mistää joko vaipan vaihosta tai muusta sellaisesta ei mistään muusta.Osaisiko joku neuvoa miten tässä kantsis tehdä? olisin kiitollinen.
 
voi kun mullakin olis tuollainen mies :)
meillä mies ei tee yhtään mitään,minä saan tehdä kaiken ja mies pelaa tietokoneella tai on kuskina kavereilleen yms..nytkin juuri lähti vaikka aamulla ollaan lähdössä lasten kanssa reissuun ja tavaratkin on vielä pakkaamatta :(
neuvokaas joku muakin...eroo oon suunnitellut jo pidemmän aikaa mut sekin on aikas vaikeeta kun on kolme lasta ja naimisissa ollaan oltu 4vuotta..
eli laittaakaapa vinkkiä miten toimia...
 
Yritä olla kärsivällinen. Muistan omalta kohdalta sen, kun toinen lapsonen syntyi. Silloin oli tosi väsy ja kaikki milteinpä ärsytti. Kun lasten unirytmit ja yösyönnit tasaantuvat, pitäisi alkaa helpottaa. Ja jätä vaikka kuukaudeksi seksistä kyselyt.
Kirjoituksesi perusteella olet huomioon ottava mies ja hyvä isä lapsille. Ehkä puolisosi ei vaan väsymykseltään osaa arvostaa sitä. Oletko ehdottanut puolisollesi harrastusta vaikka kerta viikkoon tai yksin tehtyjä shoppailureissuja? Se voi auttaa jo asiaa, jos hetkeksi pääsee irtautumaan pois kotoa, näkee, että muuallakin on elämää....

Jaksamista!
 
hei! Meillä oli samanlaista, tunnustan... Meillä kaksi lasta 5v. ja 1v. kaikki toimi hyvin ennen tämän toisen lapsen syntymää. Kakkonen oli meillä 24h/vrk. itkevä nyytti joka itkikin meillä allrgiaansa yms. juttuja 7kk putkeen... Eli meillä alkoi tästä vaikeudet :'( Olimme kummatlin väsyneitä minä varsinkin kun valvoin AINA. Ei paljon seksi tai miehen helliminen tullut ees mieleen, olin NIIN puhki. ESikoinen alkoi oirehtia samaan aikaan kamalilla kohtauksilla(uhmis ja mustasuk.) Meillä siis lapset veivät ainakin minusta ne viimeisetkin rippeet.
Mutta, nyt kun kuopus siis 1v. ja kaikki alkaa jo pikkuhiljaa tasaantumaan olen minäkin alkanut taas kiinnostua miehestäni ja seksihommista :p Toki ei se vieläkään ole samalla tasolla kuin ennen lapsia, mutta paranemaan päin!
kyllä meillkin mies muutaman kerran asioista mökötti, mutta oli sen suhteen ihana mies ettei asiasta riidelty eikä hän sillä minua painostanut.

Eli anna vaimollesi aikaa!! Huomio hänet muuten yhtä nätisti kuin ennenkin. Hoitakaa lapsianne yhdessä. Ja helli häntä muuten(ja sen ei ole tarkoitus johtaa seksii saakka)

kyllä se aika teilläkin vielä koittaa jolloin löydätte toisenne uudestaan!!
 
kaksista
Onko teillä yhteistä kahdenkeskeistä aikaa, kotoa pois, irti arjesta? Lapset hoitoon ja kaksistaan jonnekin ja jotain kivaa? Elokuviin, syömään, tanssimaan, konserttiin. Ja sitten yöksi hotelliin.
Ilman taka-ajatuksia, ihan vaan että saatte olla kaksistaan eik tarvi ajatella arkea tai kotihommia.

Meillä toimii tämä
:heart:
 

Yhteistyössä