Hakutulokset

  1. A

    Missä leikkauttaa lapsi yksityisesti?

    En olisi muuten ajatellut tätä kirurgiasiaa, mutta juuri tuolla ODL:ssa sanottiin että heillä ei ole lastenkirurgeja, joten leikkaus ei siellä onnistunut.
  2. A

    Kukaan aikuisiällä tutustunut isäänsä?

    Hienoa kuulla. Oliko ensimmäiset tapaamiskerrat "jäykkiä" vai alkoiko juttu heti sujua? Olen tavannut isääni pikaisesti ja silloin ainakin tuntui, kuin olisin tuntenut hänet jo pidemmän aikaa. Erityisesti tarkkailin häntä ja vertasin hänen olemusta omaani. Jännä tunne :)
  3. A

    Kukaan aikuisiällä tutustunut isäänsä?

    Kiitos äityliinyli. Oma isäni on asunut samalla paikkakunnalla monia vuosia,mutta on vaan ollu tilanne sellainen ettei kumpikaan ole ollut valmis tutustumaan. Nyt kun on omia lapsia niin ymmärtää sen biologisen isän merkityksen. Toivotaan, että tämä tästä iloksi muuttuisi.
  4. A

    ketkä selvinpäin?

    :wave:
  5. A

    Kukaan aikuisiällä tutustunut isäänsä?

    Niin, siinäpä se kysymys olikin? Mie olen luomassa suhdetta suurin odotuksin biologiseen isääni 25 vuoden jälkeen. Olen pienestä saakka tiennyt kuka hän on ja nyt tuntuu olevan aika ottaa ensimmäinen askel. Tiedän, että myös hän on kiinnostunut tutustumaan tyttäreensä =) Siksi siis tuo...
  6. A

    .

    Dna ei korvaa kasvatusta. Mutta se ihminen on paljon muutakin kuin mitä kasvatuksella ja esikuvilla saadaan aikaan. Ajattelisin, että on paljon asioita joita geeniperimä tuo tullessaan eikä ole siis kasvatuksesta riippuvaisia.
  7. A

    .

    Itsehän te asiasta päätätte, mutta mikäli ette aio kertoa lapselle kuka biologinen isä on niin miksi kertoa ettei isä olekaan bio-isä. Lapsi varmaan jossain vaiheessa haluaa (ehkä ) biologisen isänsä nimen tietää. Ehkä bio-isäkin "viisastuu" ja haluaisi myöhemmässä vaiheessa lapseen tutustua...
  8. A

    .

    Mutta se siemen tuo mukanaan myös sen "toisen puolikkaan" siitä lapsesta. Kyllähän se "kasvatti-isä" on myös isä (voi olla myös tärkeämpi kuin se bio-isä ) ja antaa niitä omia juttujaan elämää varten, mutta se siemen on puolet sitä lasta. Vaikea selittää.. Veri on vettä sakeampaa ;)
  9. A

    .

    Ok. Kiitos tiedosta. Haluaisiko bio-isä olla yhteydessä lapseen? (ja utelu jatkuu :ashamed: )
  10. A

    .

    Mutta mielestäni lapsen on kuitenkin oman itsensä kannalta ja oman minuutensa kannalta tärkeää saada tietää kuka hänen biologinen isänsä on. Ellei sitten "toinen mies" kasvata häntä kuin omanaan.
  11. A

    .

    Anteeksi jos utelen, mutta miten biologisella isällä ei voi olla oikeutta lapseensa? Eikö hän kuitenkin voi vaatia isyyden selvittämistä vaikka oletkin naimisissa toisen miehen kanssa (oikeusteitse esim.) ?
  12. A

    Jaksaisitteko kulkea päivittäin 80km yhteen suuntaan opiskelun takia?

    Opiskellessani neljä opiskelukaveriani kulkivat päivittäin n.100km yhteen suuntaan. Alkuun heilläkin kulkeminen tökki ja pahasti, mutta sitten kun se valmistuminen alkoi häämöttää niin kilometritkin alkoivat taittua mukavammin. Kyllä sen matkan taivaltaa, aikaahan se vie ja hermoja kysyy...
  13. A

    Lasten hautajaisvaatteet?

    Ei lasten tarvi mustaan pukeutua. Kunhan on siistit ja puhtaat vaatteet.
  14. A

    Runo tulevasta vauvasta kertomiseen?

    Jostain olen löytänyt tällaisen runon jota olen itse käyttänyt vauvasta kertomiseen.. En vaan muista menikö se näin: Näkyi ultrassa sormet ja varpaat, nyt varmaankin jo arvaat, on riemumme rajaton, meille tulossa vauva on... Muistaako kukaan menikö se näin? Jos on kuullut kyseisen "runon".
  15. A

    Haluatko kurkata meidän vessaremontin etenemistä??

    Wau!! Tosi hieno tulee!!
  16. A

    lihavuudesta puheen ollen mikä on lihava

    Vaikka tiedänkin että minulla on ylipainoa, niin en pidä itseäni lihavana. Ehkä vähän muodokas vaan, takapuolesta ainakin :whistle:
  17. A

    Tarviten apua:D!Jos joku tietä missä mä voin ostaa...

    ok. En kyllä tiedä missä niitä myydään. Jos laitat Googleen hakusanaksi kylpyamme niin katso löytyykö jotain.. :D
  18. A

    Tarviten apua:D!Jos joku tietä missä mä voin ostaa...

    Haluatko tuon ammeen vai paneskella ammeessa ? =) (toi kuva on aika kiva)
  19. A

    Apua! mikä pöppiäinen voi olla kyseessä???

    katso löytyykö tuosta linkistä apua: http://fi.wikipedia.org/wiki/Banaanik%C3%A4rp%C3%A4nen
  20. A

    Onko kellään madonna lävistystä?

    Nyt on siis mammojen aika laittaa semmonen, jonka teinit on hylänneet :D

Yhteistyössä