Hakutulokset

  1. A

    mä lähden just kauppaan. Tartteeko joku jotain sieltä?

    Tänne jotain joka lievittää tätä flunssaa :snotty:
  2. A

    Onko joku saanut ison asuntolainan ilman takaajia, pelkästään tuleva talo ja tontti vakuutena?

    Tuo lippusten ja lappusten lähettely on ihan normaalia. Monet pankit antavat rahaa sitä mukaa kun sitä kuluu.. Se lainaraha tulee tilille sitä mukaa kun talo etenee. Näin ainakin tiedän täällä meidän paikkakunnalla tapahtuvan, ja pankkeina osuuspankki ja nordea.
  3. A

    Mitähän lapselle kerrotaan, jos biologinen isä ei ole tiedossa?

    Ite olen juuri tälläinen "tapaus". Isä on ollut tiedossa alusta saakka (ja äitini on minulle sanonut kuka hän on), mutta isäni ei ole halunnut kuulua minun ja äitini elämään. Nyt kuitenkin yli 25v. jälkeen hänellä alkaa omatunto ilmeisesti soimata ja tahtoisikin tutustua minuun. Toisaalta olen...
  4. A

    Korvien putkitus??!!

    Meidän esikoisella korvatulehduksia 1v. iästä 1.5v. ikään ehti olla noin kymmenen. Sitten päästiin putkitukseen ja risojen poistoon. Putket pysyi korvissa noin vuoden. Tämän vuoden aikana oli muutama korvatulehdus, mutta niistä ei ollut mitään ongelmaa, koska märkä valui korvasta ulos. Ja niin...
  5. A

    muita ison perheen tahtojia??

    Täällä yksi joka haaveilee isosta perheestä. Itse olen kasvanut yksin äitini kanssa, ja olisin kaivannut sisaruksia... Niinpä ajattelin, että olisi ihana saada itse ainakin 4 lasta, jotta lapsilla olisi sisaruksia ympärillään :) Minulla on ikää 24 vuotta ja nyt siis kaksi lasta... Toivottavasti...
  6. A

    joululahjaideoita

    Itse tehty kalenteri. esim.wordin kalenterinteko -ohjelmalla. Laita kuviksi valokuvia lapsista. Tärkeille päiville valmiiksi lasten synttärit ja myös vaikka valokuvat. Itse lisäsin vielä nimipäivät ym. kivaa :D
  7. A

    Mitkä oli poika/tyttömerkit raskaana ollessa?

    Jos pystyviiva navasta alaspäin niin poika, jos ylöspäin niin tyttö ;)
  8. A

    ohjeita kuulien käyttöön

    Ihmeesti ne geisha-kuulat on vaan auttanut, vaikka en kummosempia ohjeita itsekkään ole saanut. ;) Laitan vaan sisään emättimeen ne aamuisin antaen olla siellä muutaman tunnin. Usein saman toisto vielä iltapäivällä. Joskus ne suorastaan ovat unohtuneet ottaa pois, koska en aina niitä tunne...
  9. A

    1977 syntyneitä? =)

    Ja täällä eka elokuussa syntynyt seiskaseiska!!! =) =) =)

Yhteistyössä