Hakutulokset

1. M

G: Itsenäisyyspäivän muona??

Paahtopaisti ja kermajuustoperunat. Kahvin kanssa vuohenjuusto-pesto pasteijoita.
  2. M

Te joiden vauvat ei syö tuttia

Meillä ei ole koskaan syöty tuttia, mutta ei ole myöskään ollut suurta imemisen tarvetta. Kokeile erilaisia tutteja, luonnonkumi, silikoni, eri kokosia ja mallisia. Toisilla on auttanut se, että antaa lapsen imeä tuttipullon tuttiosaa. Minä yritin opettaa tutille pari viikkoa, mutta...
  3. M

Spinaalipäänsäryn kokeneita?

Minulle tuli aivan tajuton päänsärky, kesti muutaman päivän. Neuvoivat laitoksella juomaan Cokista, se sitten auttoi kun join sitä useamman litran. Minullakin puhuttiin sen veripaikan laittamisesta, mutta onneksi ei tarvinnut.
  4. M

G: mihin liittoon kuulut?

TEK:iin joka kuuluu Akavaan
  5. M

tomi traktorin peräkärry!!!

Matti ja Riffi on muuten ollu myynnissä Citymarketissa sellasessa pakkauksessa missä on vaan ne hahmot eikä muuta.
  6. M

Millä aloilla/ millä perusteella äitiyslomalla saa 3 ekalta kuukaidelta normaalipalkan?

Ainakin elintarviketeollisuuden toimihenkilöt saa 3 kk palkan työehtosopimuksen perusteella.
  7. M

kuinka monella on joku kanavapaketti?

Viasat Kulta, jonka irtisanon heti kun vuosi on kulunut, oli silloin sellanen tarjous et pitää ottaa vuodeksi vähintään. Ja sit meillä on MTV3-kanavapaketti.
  8. M

Syöttekö kaurapuuroa?

Joka aamu puuroa, ei välttämättä just kaurapuuroa voi olla myös neljän viljan tms. ja lapset syö kans.
  9. M

ärsyttää,taas täträ paskaa

Minä olen ottanut sen kannan, että jos ei syö niin olkoon syömättä, mutta mitään ylimääräistä välipalaa ei tule. Meilläkin temppuillaan ruuan kanssa joka päivä ja mulla on hermot kireellä kun mikään ei kelpaa. Kai se nälkä joskus tulee...
  10. M

kirjatentti

Minä suosittelen myös tuota muistiinpanojen tekemistä. Itse luen kirjan vain kerran läpi ja samalla teen kunnolliset muistiinpanot. Vie hieman aikaa mutta kannattaa.
  11. M

Äitiyslomalaiset pinoon

äippäloma loppuu 27.11
  12. M

(G) Minkäs merkkisiä digibokseja teillä on?

Topfield tallentava
  13. M

Lapsiperhepaikkojen väärinkäyttö

Tää on kyllä sellanen juttu joka ärsyttää minuakin aivan suunnattomasti ja toinen on se, että ainakin täällä Lahden automarketeissa nämä kansallispukuiset seurueet vievät usein ne markettien sisällä olevat kärryt joissa on kaukalo. En ymmärrä että mikä siinäkin on niin hankalaa ottaa se kärry...
  14. M

nimi kalluppi

Annukka Marjatta ja Tapio Anssi
  15. M

Huuuuh huh mitä porukkaa oli taas eilen illalla liikenteessä..

No joo olihan taas, eipä täällä armaassa kotikaupungissamme kohta enää uskalla liikkua ettei tule syödyksi...
  16. M

Mikäköhän lastenvaatemerkki mahtaa olla kyseessä?

Ainaskin Jesper Juniorilla myynnissä olevassa vauvojen Nalle-vaatesarjassa on tuo logo lapussa.
  17. M

noloin lahja minkä joku sukulainen tms on antanut vauvalle?

Mummi osti meidän 2 v pojalle lilan tyttöjen fleeceasun, jossa oli rinnassa kaksi koiranpentua vaalenpunaisella kirjottuna ja sellaista kimallelankaa ja housuissa oli sellaiset levenevät lahkeet. Ei tod. laitettu pojalle käyttöön, mies vaan sanoi ettei taida äitillä ollu silmälasit mukana...
  18. M

jos olisit mun kello, missä olisit?

Silitettävien vaatteiden pinossa :whistle:
  19. M

Minkä alan ammattilaisia olette?

Henkilöstöhallinto

Yhteistyössä