Hakutulokset

1. M

Synnytyssairaalanne?

PHKS 2004 ja 2007
  2. M

katotaanpa sattuuko yhtään saman nimistä mummoa ja pappaa

Kyllikki ja Toivo Helvi ja Väinö
  3. M

PÄIVÄN LIIKUNTAPINOTUS! =)

Kiitoksia, täytyy vissiin hommata se itselle
  4. M

Aloitin aamulla Obsidan-raudan

Mulle ei Obsidan sopinu alkuunkaan
  5. M

PÄIVÄN LIIKUNTAPINOTUS! =)

Mä kun olen miettiny tuota Core Rhythms-juttua, onko se tehokas ja hyvä, kuulostaa ainakin mukavalta.
  6. M

G : Mikä on

Selittavä Gaala-aivo =)
  7. M

luetteko iltasatua?

Melkein joka ilta pojan sängyssä
  8. M

Mielipiteitä odottavista, jotka polttaa??

Kun näen raskaana olevan äidin tupakka kädessä, niin ensimmäinen ajatus joka mulla tulee mieleen on, että sen naisen täytyy olla joko todella tyhmä, välinpitämätön, itsekäs tai jotain muuta vastaavaa. Eihän se tupakka 100 % aiheuta syntymättömälle lapselle vaurioita ja toki valinta on äidin...
  9. M

G: KAUPUNKI????

Lahti :)
  10. M

minkä kokonen on teidän mielestä iso vastasyntynyt?

Yli nelikiloinen, ainakin se synnytyksessä tuntui paljon isommalta kuin 3,5 kg esikko vaikka eroa ei ollut "kuin" se 600 g.
  11. M

elinluovutuskortti

Vuodesta 98 kulkenut lompakossa
  12. M

PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Tänään vaaka näytti tällaiset lukemat, ihan mukavalta tuntuu vaikka täytyy myöntää, etten ole 100 % seurannut pisteitä... lähtöpaino 68,0 kg paino nyt 65,0 kg viikkopudot. 1,5 kg pudotus yht. 3,0kg Sieltä se 60 kg lähestyy. Vielä kun sais itsensä kiinteytymään, minä aina aloitan...
  13. M

Mulla on sitten rintatulehdus ja poikakin on jo 5,5 kk vanha, et miten se nyt sen pukkas päälle. Se hyvä puoli tässä on et ruoka ei maistu, mutta toisaalta sitten kun on nälkä niin ei jaksa keskittyä siihen mitä syö. Meen nyt takas sängyn pohjalle, 39,5 astetta kuumetta ja odottelen et...
  14. M

Miten saada lapsi juomaan NUTRI-SOIJAA ????

Meillä poika oppi juomaan Nutri-soijaa kun sekoitin mangososetta siihen, sose oli pojan herkkua ja sitten vähensin määrää vähitellen niin et lopulta joi pelkkää Nutri-soijaa. Alussa siihen sai sekotella melko paljon sitä sosetta.
  15. M

kuivaksi opettelusta

Suosittelen niitä vaihtovaatteita, äkkiä lapset oppii siihen ettei ole kiva olla märissä vaatteissa. Meillä ei ollu noista kuivaksiopetteluvaipoista mitään apua, mut voihan ne toisia auttaa.
  16. M

Laitetaanko profiilikuvia pinkkaan :)

Isoveli ja pikkuveli :heart:
  17. M

Auto G:

2* VW Golf vm. -01
  18. M

Mä mielelläni punnitsen itseni alkuviikosta ma tai ti, on vaan sellanen tapa jostain syystä, vaan väliäkö tuolla milloin ilmotellaan. Tosin tällä viikolla on kaikki menny päin p..tä, kun mies ei oo koskaan kotona ja mä väsyn noiden lasten kiukutteluun ja syön sit illalla kun ne nukkuu...

Yhteistyössä