Aloitin aamulla Obsidan-raudan

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ja nyt maha niin ###### kipeä!!!! :'(
Ihan kamasti "kramppaa."
Otin ohjeen mukaan puoli tuntia ennen aamupalaa appelsiinimehun kanssa ja nyt tosiaan alkoi kivut.
Lopuukohan ajan kanssa, vai enkö huomenna enää ota tablettia... =O

viiras
oisko sun mahakipu jostain muusta johtuvaa? mä syön túota obsidania nyt toista kertaa eikä mitään vaivaa. Syötkö 1 vai 2 kerralla? sanoi mulle neukkulassa et jos syö 2 niin voi tulla mahakipuja mut yhdestä ei yleensä tule.

Vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
oisko sun mahakipu jostain muusta johtuvaa? mä syön túota obsidania nyt toista kertaa eikä mitään vaivaa. Syötkö 1 vai 2 kerralla? sanoi mulle neukkulassa et jos syö 2 niin voi tulla mahakipuja mut yhdestä ei yleensä tule.
No ihan yht' äkkiä tää alkoi ja kakalla olen nyt sitten käynyt kolme kertaa, mutta ripulia ei ole.
En ole nyt syönyt mitään erikoista, mutta itken kohta, kun sattuu niin.
Rv 23.

vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras ap:
No ihan yht' äkkiä tää alkoi ja kakalla olen nyt sitten käynyt kolme kertaa, mutta ripulia ei ole.
En ole nyt syönyt mitään erikoista, mutta itken kohta, kun sattuu niin.
Rv 23.
Niin ja yhden otan päivässä ja tänään siis vasta ekan otin aamulla.

vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Mee luontaistuotekauppaan ja osta suosilla kotimaista Ferroforte B:tä.Hemppa nousee ja masuvaivat historiaa=)
Joo mutta eikös luontaistuotteet ole kaikki vähän ?????? kun ei niitä ole tutkittu raskaana olevilla, tai jotain...
Ei uskaltais...

vieras
Jos maha on kovinkin kipeä niin ottaisin yhteyttä lääkäriin. Tai voisin käydä jopa päivystyksessä samantien. Olet kuitenkin raskaana niin ei voi tietää onko vauvalla kaikki kunnossa jos kovin olet kipeä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kokenut:
Mee luontaistuotekauppaan ja osta suosilla kotimaista Ferroforte B:tä.Hemppa nousee ja masuvaivat historiaa=)
Joo mutta eikös luontaistuotteet ole kaikki vähän ?????? kun ei niitä ole tutkittu raskaana olevilla, tai jotain...
Ei uskaltais...
Ihan neuvolassakin suosittelivat ja otin sitä viime raskuden aikana hyvin tuloksin, samoin kuin nyt.

Ihme kun kaikki vetää sitä Kräuterblausaftia hymyssäsuin, mut vastaava kotimainen ja vitosen halvemoi tuote ei sit kelpaa.

vieras

Niin. On se jännä miten ihmiset ajattelee, että jos mullekaan ei tule niin ei muillekaan voi tulla... Me ollaan kaikki erilaisia!

puuh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin. On se jännä miten ihmiset ajattelee, että jos mullekaan ei tule niin ei muillekaan voi tulla... Me ollaan kaikki erilaisia!
AIVAN.

Yhteistyössä