Hakutulokset

1. M

PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

Minäkin tulen mukaan, olen vasta aloitellut. En käy ryhmässä kun mulla on entuudestaan se materiaali niin yritän näin itsekseni. lähtöpaino 68,0 kg paino nyt 66,5 kg viikkopudot. 1,5 kg pudotus yht. 1,5 kg Tavoitteena olisi päästä entisiin mittoihin eli 60 kg
  2. M

Meikkasitko synnärillä?

Kyllä minä suihkun jälkeen laiton vähän ripsaria, puuteria ja huulikiiltoa, tämä vain siksi että itselle tuli huolitellumpi olo ja jaksoi paremmin.
  3. M

5kk ikäisen puurot

Eli miten paljon puuroa teidän 5 kk on syöneet esim. iltaisin. Kun en millään muista kuinka paljon puuroa annoin esikoiselle vai tarviiko sitä yleensäkään rajottaa, annanko niin paljon kuin syö? Lähinnä pelkään sitä että tulee maha kipeeksi tms. Ihan hävettää kysellä tätä kun on jo toinen...
  4. M

AVIOPARIT PINOON!

9 vuotta tuli täyteen 27.6
  5. M

.

:wave:
  6. M

Mitä ajatuksia tämä vartalo sinussa herättää?

Sehän on ihan niinku minusta olis kuva otettu, välillä tuntuu et kaikilla on vartalot timmissä lapsienkin jälkeen, joten oli lohdullista huomata, että on niitä muitakin joilla on jääny tuo löllömaha ( ja voi että sitä on hankala saada pois)
  7. M

,

8. M

Meille syntyi...

:hug:
  9. M

Lääkäri käski varautua pahimpaan...

"Et ollut lapsemme tänne luotu, maailman virtojen vietäviin. Vaan taivaan lainaksi meille suotu ja siksi muutitkin taivaisiin" Osanottoni :hug:

Yhteistyössä