Hakutulokset

1. M

Kysymys hyvätuloisille/varakkaille

Kai me ollaan ihan hyvätuloisia, lapsille ostan sekä uusia vaatteita että käytettyjä kirppikseltä tai kavereilta. Laadusta voi maksaa ( talvivaatteet, kengät jne.) mutta en koskaan osta esimerkiksi merkkifarkkuja lapsille, koska niitä pidetään niin vähän että siinä menee rahat ihan hukkaan.
  2. M

Kenen juuret on menetetyssä Karjalassa

Mummi Hiitolasta ja ukki Parikkalasta luovutetusta osasta.
  3. M

G:Missä sairaalassa itse synnyit?

Minä myös =)
  4. M

Kukaan joutunut lopettamaan koiransa?

Meillä oli 10-vuotias rottweileruros, joka jouduttiin lopettamaan siinä vaiheessa kun poika alkoi juosta. Koira murisi pojalle aina kun poika juoksi koiran läheltä, ja tulimme siihen tulokseen että riskejä ei oteta. Olihan se kova paikka viedä lopetattavaksi, etenkin kun koira oli ollut se...
  5. M

Mitä liikkeellä?

Käytiin lääkärissä pojan kuumeen, ihottuman ja kurkkukivun takia, diagnoosi tulirokko ja saatiin antibiootit.
  6. M

löysästä vatsanahasta...

Mulla palautu ensimmäisestä tosi nopeasti n. 1 kk ja kaikki kilotkin hävis. Mutta, mutta tän toisen kanssa ei olekaan niin helppoa, maha senkun roikuu ja läski tytisee vaikka painoa ei ollut raskaana yhtään enempää kuin ensimmäisessä raskaudessa. Kyllä ottaa päähän, kesä tulossa ja kaikki...
  7. M

"Kuppikunnat" leikkipuistoissa

Tulin sitten rekisteröityneenä jatkamaan eli olen ap. Kiva kuulla etten ole ainoa, missäs päin kaupunkia te käytte puistossa, jos minäkin tulen sinne :)
  8. M

onko teillä tuplat

Mulla on lapset 2 v 8 kk ja 2,5 kk eikä meillä ole mitään tuplia vaan isompi on seisomalaudalla silloin kun ei jaksa kävellä. Tuo lauta maksoi lastentarvikkeessa 49 e ja ainakin meillä se toimii. Olen käynyt muksujen kanssa kaupassa, lenkillä jne. noilla varusteilla ja on pärjätty. Kati
  9. M

1973 pino tähän!

B)
  10. M

Suht "tuoreita" synnytyskokemuksia PHKS:stä?

Synnytin toisen lapsemme Päksissä 13.2. Itse synnytys oli erittäin positiivinen kokemus edelliseen synnytykseen verrattuna ( synnytin esikoisemme syyskuussa 2004). Koin, että synnytyssalissa olleet kätilöt kuuntelivat minua, kaikki olivat ystävällisiä ja toiveeni otettiin huomioon. Kätilö myös...
  11. M

synnytyksen pahin vaihe?

Ehdottomasti ponnistusvaihe, kun tuntui että halkeaa kahtia eikä se kipu helpota millään ja kätilö kannustaa jaksamaan vaikka tekis mieli lopettaa koko homma just siihen. Mutta niin siitäkin selvittiin ja nyt viikko synnytyksen jälkeen tuntuu jo, et olen valmis kokemaan sen uudelleen.
  12. M

spinaalista kokemukset

Synnytin 13.2 ja jouduin synnytyksen jälkeen kohdun kaavintaan, jolloin sain spinaalipuudutuksen. Itse laitto ei sattunut ja muutenkin vei tunnon totaalisesti vyötäröstä alaspäin, mutta sain kamalan postspinaalipäänsäryn joka kesti viikon. Aina kun nousi sängystä ylös niin tuntui että pää halkeaa.

Yhteistyössä