....perjantai ja mun puntari päivä.
No vaaka näytti aamusel 87,8kg eli pudotus -0,2kg. eipä ole kyl paljoo, mut alas päin kumminkin.
alkupaino 88kg
paino nyt 87.8kg
viikkopudotus -0,2kg
pudotus yhteensä -0,2kg
aika 1vko
Äh, en kyl ole itseeni nyt oikeen tyytyväinen, kun ei ole tullut kunnolla pisteiden läyttöä seuratuksi. Vaik olen kyl yrittänyt niit vähä kalorisempii vaihtoehtoja kaikes syömises valikoida. Mut mulle tuottaa ongelmia noiden vihannesten/kasvisten/hedelmien syöminen. Sillä en millään tahdo saada syödyks niit sitä määrää, kuin pitäs. :kieh:
Syynä tähän lienee se et en olikein ole tottunut niit ruokavaliossani kohtaamaan ja sekin et olen hyvin monelle niistä allerginen raakana. Esim. porkkanaa/omenaa en kärsi syödä käsittelemättömänä. Ja kaiken kukkuraks meil kasvaa pihas kymmenkunta omenapuuta + mä väliin oikeen himoitsen omenoitten rouskuttamista. |O
Käääk!!!!! Ne rippijuhlat lähestyy, miten mä osaan hillitä syömiseni et en kiireessä ahtaa suuhuni älyttömii määrii niit herkkuja???????????? :headwall: Ne karjalanpiirakat ja mokkapalat
:kieh:
No, kait mun pitää lipsutella hirmu määrät sitä Tomattikeittoo jota meinaan tarjolle tehdä. Siin kun ei taida kovin paljon pistetkään olla. :headwall: :snotty:
äitipeikko laskisitkos mulle keiton annoksen pisteet?
Siihen tulee seuraavaa?
1 sipuli, 1 vakosipulin kynsi, 7dl vettä, 150g tomattipyrettä, 400g, tomattimurskaa (laitan valmis purkin), kana- tai kasvisliemikuut., 1tl sokeria (en vaihda mak aineeseen, ku se antaa sen oman "jännän" maun), valkopippuria, 1tl suolaa, yrttejä, 1/2 dl kuohukermaa (tämän kyl vaihdan ruokakermaan ilm 5 tai 7% riipuen siit kumpaa on vähä laktoosisena), maitzena suurustetta jos tarvii (oletan et tarvii jonkun ruokalusikallisen)
Niin ohje on siis neljään annokseen, mut joudun kyl tekeen ainakin kolmin kertasen annoksen.
Hei ja
sit tässä olis viel nuo piirakan aineet:
kuori:
3 1/2dl ruisj. 1dl saatan korvata vehnäj. (leipoutuu helpommin), vettä, 1rkl öljyä
puuro:
1 l maitoa (laitan rasvatonta tai kevyttä), 2 1/2dl puuroriisiä, 1tl suolaa
voiteluun:
n. 5 dl maitoa ja 1 rkl voita (taidan kyl vaihtaa 60% margariiniin ellen jopa 40%. Hei oivariiniähän taitaa löytyä jopa 30%, mut mahtaakohan sulaa maitoon? epäilen et ei sula) piiraat kastellaan tähän "litkuun" ja valutetaan liiat pois.
Tästä määrästä pitäs tulla n. 25 kpl:tta
Kiiots jo valmiiks
äitipeikko, jos viitsit mulle pisteitä laskeskella. Mulla kun ei itselläni ole pv,n laskinta eikä rommppua->pitäs varmaan hankkia jompikumpi. Sillä teen oikeastaa kaikki ruuat itse, en siis käytä paljoakaan noit einesvalmisteita.
Mukavaa viikonvaihdetta kaikille!!!!!!!
:wave: :wave: :wave: