PISTEPIRKOT pinoon äkkiä!!!

....pisteilyt kaikkea muuta kuin kohdillaan. :( :( :kieh: :kieh: :kieh:
En meinaa millään malttaa laskea sitä mitä suuhuni laitan. Jotenka sinne sitten uppoaa takuu varmasti kaikki se mitä ei sinne saisi mennä. :xmas:
Niin et ei taida paino tuolla keinolla ainakaan "alamäkeen" lähteä liikkumaan.

No, mut toivos on hyvä elää totes lapamato kun sapuskaa odotteli.

Meinaan kun tässä olis opiskelujen aloitus edessä parin viikon päästä niin ehkä sitten tulee muuta ajateltavaa/tekemistä kuin syöminen. Tosin opiskelen iltaisin niin et kok piiiiitkääää päivä on aikaa nposteluun lukujen lomassa. Vaan pitänee varautua siihenkin vaik ostamalla niit pv:n uusia snackseja joissa ei paljon pisteitä ole.
Vaan tietty voihan siin sitten käydä niinkin et talous ei anna napostelulle periksi jos oppimateriaalit vie eurot kukkarosta. :headwall: :kieh: :LOL:

 
Pakko se on tunnustaa että +/- 0 oli tän viikon tulos, olen niin vihainen itselleni |O Nyt sitten otin niskasta kiinni ja oikein tosissani kyttään ruokailut.

Eli lähtö 97,8
paino nyt 93,8
viikkopudotus 0
pudotus yht 4,0kg

Mie tein ihanaa pirtelöä piimästä, oikein makeannälkään sopivaa (eikä uskoisi että on piimästä tehty:

tehosekoittimeen pussillinen marjasekoitusta jäisenä (400g muistaakseni), makeutusainetta maun mukaan (mulla nestemäistä ) ja 1litra rasvatonta piimää. Sekaisin kunnolla, ja siitä mielen mukaan sitten juodaan, mie säilytin jääkaapissa ja join kahtena päivänä. Aivan ihanaa ja koko satsi 5 pinnaa!!!!!!!!
 
........mul on hirvee makean himo; Pakko olis saada jotain oikeeen äklön makeeta ja ahtaa sitä sitten suuhunsa mielin määrin. |O |O |O |O

Vaan arvtkaas kuin olen itselleni tiukkis ja annoin luvan syödä kAKSI Pv:n suklaapatukaa. Mut silti vaan himoittais syödä jotain hyvää vieläkin. :headwall:
No, ehkä kohta helpottaa, sillä kävin hakemassa tuolta keittiöstä iltapalaksi kuopukselle tekemäni vaalean leivän arlan 17% kermajuustolla (meinaan kuopus jätti sen koskemattomaksi) ja huuhtelin sen alas Fenix-juomalla jossa lukee painonhallintaan. annos tota juomaa on 2dl ja siinä 16kcal, mut arvatkaa vaan montako annosta kulautin ala. :snotty: :whistle: No, kaks ja puol annosta, kun meni koko 0,5litran pullollinen. :ashamed: Niin et taidampa saada wc:ssä jonkin kerran ensi yönä ramppasta. :LOL: :kieh:

:wave: :wave: :wave:
 
tuohu tenava, ootko maistanut niitä Valion sokerittomia mehukeittoja? mä taisin edelliselle sivulle laittaa ohjeen pirtelöön.

ihan pelkkä mehukeitto usein vie multa makeanhimon. tai sitten se pirtelö. oon meinaan sellanen sokerihiiri että oksat pois.
 
Juu kyl olen äitipeikko noit valion sokerittomii keittoja maistelut ja mun suosikiksi on nyt noussut se raparperi/herukka. :p Vaan aina kun niit ostan niin jotenkin kummasti ne katoavat tuolta jääkaapista. :kieh: Joten taitaa tuo meidän jääkaappi olla melkoisen janoinen. :LOL:
Ei vaan tuo minun toisiksi vanhin tytär on myös tykästynyt tuohon raprperi/herukka keittoon ja mansikkaan. Niin kuin itsekin olen. Meinaan siitä mustikasta en oikein välitä, sillä siinä tulee jotenkin läpi makeutusaineen maku, nois muissa sitä ei niin huomaa. ;)
Joo eikä nyt tietenkään sitten ollut noit keittoja kaapissa kuin tuota sokerillista mustikaa. Jota jäi viimeviikonlopusta kun siskoni sitä osti. Vaik minä kyl ostin niit sokerittomiakin, mut toi jääkaappi kun juo ne. :headwall:
Niin ja tekihän tuo keittoja juova tytär viikolla sitä lähes pisteetöntä marjarahkaa, mut senkin tuntui jääkaappi syövän. :eek: :/ Meinaan kun minä en saanut sitä kuin pikkuruisen kipollisen.
Joten taitaa meillä olla niin et kaikki nuo minun laihdutus-herkkuni ovat muillekin maistuvia. :LOL: :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
jaha, porukka on taas kadonnut jonnekin?

tänään oli punnituspäivä.

viikkopudotus 1,30kg
kokonaispudotus (4vkoa) 5,7kg
Vautsi noita sun pudotuksia, onnea vaan!!!!!!!

Meillä viikonloppuisin on tietokone aika vähällä käytöllä kun lennetään paikasta toiseen. Näin arkisin sitten kirjoittelen ahkerammin.

Nyt on torstaista asti viikko mennyt tosi hyvin, olen ollut tarkka pisteissä ja syönyt tosi terveellisesti muutenkin. Se piimäpirtelö jonka ohjeen laitoin, on mahtavaa, sitä tein taas eilen satsin (marjoja muuten tuli vaan 250g, en muistanut pussin kokoa), siitä tuli 1,5litraa. Sitä sitten juon välimpalana ja makeannälkään, kun koko menee 5 pistettä. Merkkasin pisteetkin jo valmiiksi niin voin hörppiä sitä milloin haluan. Ja porkkanoita tulee mussutettua myös. Pudotus varmaan taas yli 1kg, eli lupaavalta näyttää. Tulispa jo torstai.

Pelottaa miten saan pidettyä itseni kurissa kun pe-su on muutto, ei ehdi kunnolla katsoa mitä suuhunsa tunkee... pitää vaan varata kevyttä naposteltavaa molempiin päihin.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, nyt tuo 2v3kk kärttää pihalle... ikävää vaan kun on paahtavan kuumaa, toi vajaa 3kk ei oikein tykkää.
 
...........tota noin siis äitipeikko, se marjarahka on lähes pisteetöntä eli kyl siis niit pisteit on mut ei mitään mahdottomii määriä.
Mä nimittäin laitan siihen 2-4dl maitorahkaa jossa rasvaa vain 0.2% ja n. 500g puoliks sulaneita marjoja (ilman sokeria pakastettuja) + hitusen sokeria tai makeutusainetta maun mukaan. En siis laita mitään kermoja makua pehmentämään tai vaniljiakastekkeita. ;) ;) ;)
Tuo rahka on muuten hyvää ja raikasta vaik välipalana ja sitten kun siihen lisää vähän kaurahiutaleita niin se soveltuu vaik aamupuuron tilalla nautitavaksi. Tosin tuo kaurahiutale sitten lisää pisteitä, mut tulee täyttävämpää ja pitää jonkin aikaa jopa nälän loitolla. :whistle:
En kyl ole noit annoksen pistet laskenut, mut muistelen lähes tuollaisen ohjeen olleen joskus jossain PV:n materiaaleissakin. ;)

:wave: :wave: :wave:
 
alkupaino 88kg
paino nyt 88kg
viikkopudotus +/- 0kg
pudotus yhteensä +/- 0kg
aika 2vko

Siis ei tule kerrassaan mitään......|O |O |O . Paino pomppii miten tykkää ja nää naisten hormoonitoiminnot ovat totaalisen sekaisin. Menkat jatkuu nyt jo kahdeksatta päivää, kun tähän asti ollut vain n. 5-6pv. Jotenka nyt olenkin kertakaikkiaan kummissani, sillä koskaan en muista näin tapahtuneen. :eek:
Ajatuksissa käväisi jotta keskenmenoko, kun vaavia on jo toista vuotta yritelty, tuloksella yksi km.

Ja sit viel lisäks meni mönkään tuon kuopuksen päiväkodin aloitus tänään, kun hän itselleen flussan hankki->pientä lämpöä oli aamulla ja nokka tukossa niin et yöllä hänen kanssaan valvoskelin. :( Joten nyt on hiukan niin kuin höhlä-olo huonosti nukutun yön jäljiltä. Höööööö, ja tietty sitten tekee mieli lohduttautua herkuila. :kieh: :headwall:
 
Tänään vaaka näytti tällaiset lukemat, ihan mukavalta tuntuu vaikka
täytyy myöntää, etten ole 100 % seurannut pisteitä...

lähtöpaino 68,0 kg
paino nyt 65,0 kg
viikkopudot. 1,5 kg
pudotus yht. 3,0kg

Sieltä se 60 kg lähestyy. Vielä kun sais itsensä kiinteytymään, minä aina aloitan kaiken maailman lihaskuntoliikkeet jne., mutta sitten ne vaan jostain syystä jää.

Pari vuotta sitten kävin aerobicissa säännöllisesti 3 kertaa viikossa, kun mulla oli yks kaveri joka aina raahasi mukanaan ja "pakotti" lähtemään, mutta nyt en saa itseäni mihinkään. Vesijuoksu kiinnostaisi kun on kuulemma niin tehokasta.
 
Jabba, kuinkahan mä en löydä sitä piimäpirtelön ohjetta vaikka yritin selata ketjun läpi. hieman univelkaa taas... :kieh:

tuohu tenava, miten tarkkaan sä lasket pisteitä kun paino junnaa paikallaan? mulla on kyllä niin että menkat tuo turvotusta tietenkin ja se turhauttaa ihan sairaasti.
täytyy kokeilla tuota marjarahkaa, kun makeanhammasta kolottaa aivan älyttömästi. ja pitäis pisteitä säästellä lauantain häihin...

hyvä on pudotus möhkömuumillakin :flower: kiva kun paino tippuu reippaasti vaikka aloituspainoa sulla ei olekaan lähemmäs sataa kiloa, kuten mulla :D
 
Äitipeikko, laitan uusiksi sen ohjeen vaikka on se tuolla! Toimii makeannälkään tosi hyvin, on ihanaa:

marjasekoitusta jäisenä (250-400g, maun mukaan)
makeutusainetta, esim canderell jauhetta
litra rasvatonta piimää

tehosekoittimessa vaan kuohkeaksi ja nautiskelua, mie säilytän jääkaapissa ja hörpin pitkin päivää. 5 pistettä tuo koko satsi, tulee n 1,5litraa valmista!!!
 
Moi kaikki pistepirkot!!!

Mahtuisinko mukaan, kun yksin ei tunnu onnistuvan tämä painonpudotus :( Alotin tänä aamuna pisteiden laskemisen, alkupaino on 75,3 kg. Tavote olis -10 kg (tai 15, mutta ainaskin toi 10), pituutta on 170 cm eli lievästi on ylipainoa :'(

En käy PV:n ryhmässä vaan yritän ihan itekseni ja toivon saavani teistä kaveria ja tukea (=persuksille potkijoita) urakkaan, ja tietysti jos osaisin tukea muitakin :hug:

Pudotin 10 kg reilu 6 vuotta sitten meidän häihin ja nyt kolmen lapsen jälkeen siitä on noustu 15 kg ylöspäin... Kumma kun kolmannen jälkeen kiloja ei jäänyt laitokselle yhtään!? Eli nyt olis tsempattava tosissaan, alkaa ahdistaa nämä makkarat!!!

Kotona olen lasten kanssa, ja mies käy töissä ja rakentaa joten kotona ollaan ja arvatkaa tuleeko syötyä muksujen kanssa vähän väliä :ashamed: Ja lisäksi olen vielä herkkupeppu ja suruunsyöjä, joten aina on 'aihetta' ottaa jotain hyvää suuhun...

PV:n matskuja on jotain tallessa, mutta herkkuni, pikapullan, ohje on hukassa :/ Siispä jos jollakulla se olisi, niin voisiko sitä saada? :p Se on niin mahottoman hyvää :p
 
eli painonvartioiden pisteillä kans aloitettu laihis eilen. motivaatio on kova tällä hetkellä kun ällöttää ku katselee itsestä otettuja kuvia. -15 olis tarkoitus mut -10 kin on jo hyvä tulos!

eli alkupaino: 80kg
pituus 166cm. ajattelin kans punnita itseni aina alku viikosta ja ensviikon alussa sitten tulen kertomaan viikko pudotuksen kun nyt sitä ei vielä ole
 
Mäkin kokeilin tota rahkaherkkua, olipa hyvää =) :heart: Huomenna ostamaan piimää! Kyllä tämä tästä, tekis mieli syödä koko ajan jotain herkkuja... Oon kyllä semmonen sokerirotta että eläsin varmaan makeella :ashamed:
 
:wave:

Mulla on huomenna punnitus ja ryhmä, olo on luottavainen sillä kotivaaka näyttää vajaa 2kg pudotusta jo nyt! Olen kyllä ollutkin tosi tarkka. Nollanpisteen mehusoppaa ja porkkanaa menee aina kun haluan nautiskella. Eilen tein itselleni lämpimän kirjolohisalaatin, ai namia!! Koko annos oli tosin 16,5pinnaa (eli 300g fajitasmarinoitua lohta), kun en tajunnut ottaa marinoimatonta kalaa. Mutta siinä tuli sitten kastikekin samalla, ja kyllä oli hyvää ja sitä oli PALJON!!!!!!!

Tosiaan vähän jännittää miten tuon muuton aikana tulee syötyä... ja miten selviän perjantaista muutenkin, kun koko päivä ravataan pankissa ja talokaupoilla (myydään oma ja tehdään uudesta kaupat). Missähän välissä mie aina imetän? No, ei auta kuin mennä tilanteen mukaan, syötyä ei sinä päivänä varmaan kauheesti tule, kunhan saan juotua ees.

Mitenkäs muilla sujuu?
 
mulla on ollut ihan sairas nälkä tänään |O :eek: ihan sama mitä syön, koko ajan nälättää. ja pitäis säästää pisteitä sinne häihin, huoh.

menkka/raskausoireet pukkaa päälle ja se kiristää entisestään hermoja.

huomenna siskon kanssa shoppailemaan Painonvartijoille herkkuja :whistle:
 

Yhteistyössä