Tosiaan, tässä viime viikon saldo:
lähtöpaino: 75,3
paino nyt: 73,6
viikkopudotus: 0,2
pudotus yhteensä: -1,7
Eli ylöspäin on tultu... Ollaan oltu hiukkasen flunssassa ja sit oli ne upeat häät, joissa (eikä seuraavanakaan päivänä) tullut mietittyä minkäännäköstä laihdutusjuttua... Ja kyllähän sen taas huomaa
Mutta nyt on otettava itseään niskasta kiinni ja tehtävä jotain OIKEESTI :xmas:
HYVÄ te muut, olette onnistuneet paremmin :hug: Voimia jatkaa samaa linjaa eli alaspäin!!! Mä ostin eilen käytetyn kuntopyörän (nyt kun sen sais vielä kotiin asti) niin sais noita liikuntajuttujakin harrasteltua. Mulla on liikkuminen ihan nollassa, mitä nyt kuopusta rattaissa työntelen nukkumaan |O Kun en muka pääse tarpeeksi lenkille ja muksujen kanssa se on niin hidasta ettei siitä tuu varmaan pisteen pistettä... Tai en oo ainakaan laskenu niitä... Nyt vähän masentaa noi vaakalukemat, mutta viikonloppujen juhlintaputki onneks loppui ja nyt pystyy keskittymään paremmin tähän itse asiaan???
Niin ja uusille tervetuloa
Laihdutellaan ittemme kuntoon :wave:
PS Tykkääkö muut maustetuista riisikakuista? Yhdestä tulee piste ja sit löysin jotain Alpen light myslipatukoita, niistäkin tulee piste/patukka... Ja maissinaksut on hyviä
mies kohta suuttuu kun meille ei osteta enää 'kunnon' herkkuja vaan tollasta, mitä ei kuulemma vois kuvitellakaan syövänsä