täällä myös. Nimike työssä tuotekehitysinsinööri.Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Meillon sama, tosin taitaa olla projektipäällikkö se ammattinimike töissä.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja venera:diplomi-insinööri
Mitähän järkeä tässäkin on??? Kuka teidän lapset hoitaa sillä aikaa, kun te kyselette typeriä täällä??? mitä äitejä.. huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja naksu:tukkimiehen päiväkirjan tapaan näkis vähän paljonko on saman ammattikunnan edutajia paikalla ilman että tarvii pitkiä listoja selata. Ne on aika hauskoja kattoa.
mulla lapset on koulussa ja eskarissa, joten aikaa on.Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Mitähän järkeä tässäkin on??? Kuka teidän lapset hoitaa sillä aikaa, kun te kyselette typeriä täällä??? mitä äitejä.. huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja naksu:tukkimiehen päiväkirjan tapaan näkis vähän paljonko on saman ammattikunnan edutajia paikalla ilman että tarvii pitkiä listoja selata. Ne on aika hauskoja kattoa.
IIIAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:IIAlkuperäinen kirjoittaja Black Queen:hitsaaja
Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla lapset on koulussa ja eskarissa, joten aikaa on.Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Mitähän järkeä tässäkin on??? Kuka teidän lapset hoitaa sillä aikaa, kun te kyselette typeriä täällä??? mitä äitejä.. huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja naksu:tukkimiehen päiväkirjan tapaan näkis vähän paljonko on saman ammattikunnan edutajia paikalla ilman että tarvii pitkiä listoja selata. Ne on aika hauskoja kattoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nocturne:IIAlkuperäinen kirjoittaja Hennuska04:poliisi
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla lapset on koulussa ja eskarissa, joten aikaa on.Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Mitähän järkeä tässäkin on??? Kuka teidän lapset hoitaa sillä aikaa, kun te kyselette typeriä täällä??? mitä äitejä.. huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja naksu:tukkimiehen päiväkirjan tapaan näkis vähän paljonko on saman ammattikunnan edutajia paikalla ilman että tarvii pitkiä listoja selata. Ne on aika hauskoja kattoa.
Eli makaat työttömänä kotona???
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla lapset on koulussa ja eskarissa, joten aikaa on.Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Mitähän järkeä tässäkin on??? Kuka teidän lapset hoitaa sillä aikaa, kun te kyselette typeriä täällä??? mitä äitejä.. huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja naksu:tukkimiehen päiväkirjan tapaan näkis vähän paljonko on saman ammattikunnan edutajia paikalla ilman että tarvii pitkiä listoja selata. Ne on aika hauskoja kattoa.
Ja kuka sun lapsia hoitaa kun kyselet tyhmiä täällä? :xmas:
TuotannonsuunnittelupällikköAlkuperäinen kirjoittaja Sexmachine:Tuotantopäällikkö
Niin, joten kumma oletus että muut makaa joko työttöminä kotona tai lapset jossain huitelee ilman valvontaa kun täällä palstailevat!Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:mulla lapset on koulussa ja eskarissa, joten aikaa on.Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta..:Mitähän järkeä tässäkin on??? Kuka teidän lapset hoitaa sillä aikaa, kun te kyselette typeriä täällä??? mitä äitejä.. huhhuh..Alkuperäinen kirjoittaja naksu:tukkimiehen päiväkirjan tapaan näkis vähän paljonko on saman ammattikunnan edutajia paikalla ilman että tarvii pitkiä listoja selata. Ne on aika hauskoja kattoa.
Ja kuka sun lapsia hoitaa kun kyselet tyhmiä täällä? :xmas:
Isänsä kanssa ulkona. Meillä kummallakin 1,5h päiväs "vapaata" silloin toinen on lapsen kanssa.