Hakutulokset

  1. N

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Heippa taas! Hirrveesti tsemppiä teille jotka joudutte valvoskelemaan öisin! Mulla on väsyneenä pinna niin kireellä kokoajan että tulisin hulluks jos en sais yöllä nukutua. :D Oon kyl toosi kiitollinen että toi vauva nukkuu yöt. Nyt on vakiintunut sellanen rytmi että klo11 illalla nukkumaan...
  2. N

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Heippa taas pitkästä aikaa! :) Ihania nimiä ootte pojille antaneet! :) Meilläkin oli ristiäiset sunnuntaina. Ihanaa että ne on ohi, hirvee stressi oli viimiset kaks viikkoo niitten takia.. Vähän tuli kiire ku 11.50 piti olla kirkossa, ja sitä ennen piti kotona laittaa kattaukset valmiiksi...
  3. N

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Inieh 9.11 HEHE!! :D Juu, pakko oli päästä viilaa pilkkuu. ;)
  4. N

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Onnea onnea Kertomus ja Inieh pojista! <3 Vihdoin! Taika78 taitaa myös olla jo synnyttänyt? Olikos nää nyt viimiset elokuiset? Nepo ja poju viikon päästä 2kk (herranjumala!)
  5. N

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Kiva kuulla sustakin Surusilmät. :) Mä vähän ihmettelen kun mulla on painoa tällä hetkellä 1,5 kiloa vähemmän ku ennen raskautta, vaikka siis mitään en oo asian eteen tehnyt. No eipä haittaa yhtään. :D Meidän vauva viihtyy tissillä enää vain n. 10min kerrallaan. Maitoa tulee täälläkin...
  6. N

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Noniin, ihanaa! Kiitokset samunäitille! :) Elikkäs niitä tietoja: Nepo, Poika rv37+6, 19.7, 2880g ja 48cm, py34 Uusiäippä meillä vauva nukahtaa yleensä syliin ja herää kun lasken sen sänkyyn. Laitan tutin suuhun ja sellasen pimpelipom-musiikin soimaan niin nukahtaa yleensä nopeasti...
  7. N

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Hirrveästi onnea uusille vauvoille ja vanhemmille! <3 Luckygirl olipas teillä arvioitu alakanttiin vauvan paino. Onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin, onnea tytöstä. :) Inieh tsemppiä noitten kutinoitten kanssa! Kuullostaa aika järkyltä. Toivottavasti teijän vauva syntyy ihan näillä...
  8. N

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Heipparallaa taas pitkästä aikaa! Tuhannesti onnea kaikille vauvansaaneille ja ihananihanaa vauva-arkea!!! :heart: Ihanaa, kohta meillä kaikilla on pienen pienet ihanuudet sylissä! Emilien hurja toi sun synnytyskertomus! Hui ite olisin varmaan ollut tossa tilanteessa ihan...
  9. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Tää on niiin jännää tulla tänne joka kerta kun alkaa monella olla jo jännät paikat! Tsemppiä hirveesti Mammako!!! :) Ihanaa! Luckygirl onpas sulla ollu paljon kaikenlaisia kipuja, voihan se olla että vauva kohta syntyy, jännää! :) Onneks sä oot päässy jo noin hyville viikoille kaikesta...
  10. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Iltaa mammat! Ui ihanaa Mirkkukin saanut jo vauvan syliin! Onnea koko perheelle! <3 Kotona ollaan ja kaikki on hienosti! Poika syö todella hyvin ja nukkuu useita tunteja putkeen. Aivan ihana pikku tuhisija. <3 Pelkällä rintamaidolla mennään ja sitähän riittää! Alle kaksi vuorokautta...
  11. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Maailman ihanin ja suloisin pieni mies tuli ja sulatti äitin ja isin sydämet tänään 19.7 klo 14.40. <3 2880g ja 48cm. Osastolle päästiin tunti sitten ja ylpeä isosisko pääsi jo pitämään pikkuveikkaa sylissä. Kiitos kaikille tsempeistä! Synnytys oli järkyttävän kivulias ja kamala, mutta...
  12. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    anteeks etukäteen, nyt tulee valitusta. Vauva ei oo vieläkään syntynyt ja tää mamma on jo ihan loppu ja rikki ja yliväsynyt. Säännölliset (ja helvetin kipeet) supistukset alkoi eilen klo 14.45. Kohdunduu tarkistettu yhden ainoan kerran ja siitäkin yli12 tuntia aikaa. Ja mä oon vieläkin täällä...
  13. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    pikaiset kuulumiset synnäriltä. Elikkä eilen supistukset alko hiipumaan ja tultiin sitten vasta aamulla tänne. Labrakokeitten, käyrien ja lääkärintarkastuksen jälkeen annettiin eka murunen sitä käynnistyslääkettä, sytotec vai mikälie... Ja nyt vaan odotellaan. Äsken alko tulemaan tosi kipeitä...
  14. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Kiitos hirveästi kaikille tsempityksistä! Vielä ollaan kasassa. Pistivät kotiin odottelemaan kun oli synnärillä niin hirvee ruuhka ettei sinne mahtunut enempää synnyttäjiä. Kaikki just tänään synnyttämässä. :D Supistukset ei oo vielä säännöllisiä eikä edes niitä järisytävän kipeitä. Aamulla...
  15. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Huomentaaa! Surusilmät pikaista paranemista sinne! Anteeks tästä tulee nyt tällänen omanapailu viesti mut APUAAA!!! Täällä on nyt lapsivedet menossa! Heräsin äsken siihen kun reittä/pakaraa pitkin valui jotain märkää. Lakanaa oli tullu sellanen 20x20cm lätäkkö ja kun lähin kävelemään...
  16. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Voi Emilien. :hug: Tosi inhottava tilanne sulla! Paljon tsemppiä ja jaksamista sulle! Ja kyllä sä varmasti pärjäät hienosti kahden pikkuisen kanssa. Mutta ois kyllä hienoa jos saisitte vielä suhteenne toimimaan, mies kuitenkin sanoo rakastavansa sua.. miten olis se parisuhdeterapia? Tsemppiä...
  17. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Onnea Pansku rouvautumisesta!!! :)
  18. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Täällä kanssa neuvola takana. Kaikki muut oli ok paitsi toi sf-mitta. Siitä oltiin jo viime kerralla huolissaa ja muistaakseni sitä edelliselläkin. Tänään sitten laitettiin lähete äippäpolille, jonne toivottavasti pääsen ultraan heti alkuviikosta. Elikkä mulla viikkoja jo tasan 37 ja sf mitta...
  19. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Ihanaa miten aktiivinen tästä meijän pinosta on tullu! :) Ei vaan meinaa pysyä perässä, pitääkin nyt aktivoitua kunnolla. ;) Onnea ihan hirveesti Maygory pienestä pojasta! :heart: Mäkin lukisin mielellään synnytyskertomusta, sitten kun vaan jaksat/ehdit kirjoitella. :) Mulla on nyt tällä...
  20. N

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Oioi! Ihanaa Sinful! Hurrrjan paljon onnea koko perheelle! Äää mä en kestä, ollaa jo niin loppusuoralla että kohta meillä kaikilla on pienen pienet muruset sylissä! :heart:

Yhteistyössä