Hakutulokset

  1. Zeenia

    Onko muita kenellä mies lähdössä armeijaan???

    Onhan me sitä sotilasavustusta ja muita haettu jo parisen viikkoa sitten, mutta eipä ole vastausta viellä kuulunut. Asumis tuki nousi aika rutkasti kyllä. Tänään meilläkin lähdettiin ja nyt on jo kova ikävä. Pitää vain koittaa skarppaa ettei lasten edessä ihan itkuun pillahda. Kyllä on...
  2. Zeenia

    vauvalle kiero pää?

    Meillä oli kanssa tuo sama "ongelma". Neuvolassa sitä katseltiin ja oikeastaan meitä hieman peloteltiinkin. Sanoivat, että nopeasti lääkärille kuvaamaan kallon kehitys. Lähettivät meidät Töölööseen asiaan erikoistuneelle lääkärille. Lääkäri sanoi heti, että ei mihinkään kuvauksiin tarvitse...
  3. Zeenia

    Onko muita kenellä mies lähdössä armeijaan???

    Miten olette kestäneet eron?? :'( :'( Meillä 13kk poika (yhteinen) ja 5v tyttö. Mietiskelen vaan että miten lapset reagoivat isän pitkiin poissaoloihin? :o Minä olen kotona nuorimman kanssa ja vanhempi lapsista on tarhassa. Eli ainoa tulo palvelus aikana on kotihoidontuki. Onkohan se...
  4. Zeenia

    Sektiosta...

    Mullakin oli pitkään arpikohta ja sen vierestä tunnoton... :) :) Tunto palasi kyllä takaisin, mutta aika kauan meni.... =) =)
  5. Zeenia

    tuntemuksia käynnistymisestä?

    Mulla oli sellanen erikoisen energinen olo... Päätimpä siinä lähteä viellä shoppailemaan kun voimiakin jostain kumman syystä oli lisää tullut... Siinä ostoksia tehdessä alkoi sitten vaan supistaa.. Ostoksien tekoa jatkoin ja muutaman tunnin päästä kodin kautta sairaalaan.... Tosin sairaalassa...
  6. Zeenia

    lasten suusta :)

    Se joka saa hyvän kasvatuksen, siitä tulee kiltti. Sellaisella, joka saa huonon kasvatuksen on kivaa. Timo 6v. Joskus juhlan jälkeen tulee toinen juhlapäivä. Ei kukaan oikeastaan tiedä miksi se tulee, mutta ollaan vain iloisia ja lomalla eikä turhaan kysellä. Anna 9v. Ristiin voi...
  7. Zeenia

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    Täällä kanssa vm. 84.. tyttö 04/02 ja poika 06/06.. Mies vm. 86... :heart: :heart: :heart:
  8. Zeenia

    Liian nuori äidiksi?

    Olin 17 kun raskaus alkoi ja esikoinen synty kun olin just täyttäny 18.. Sillonen mies lähti, ylläri sinänsä.. Hyvin pärjättiin.. Nyt kuitenkin ihana mies vierellä ja toinen lapsi... Koskaan ei katottu mitenkään alaspäin vaikka olinkin suht nuori.. Kaveriporukassa ensimmäinen joka sai lapsen...
  9. Zeenia

    Miten kahden vaippaikäsen kanssa..

    Meillä on viellä sellanen tilanne että isäntä lähtee armeijaan 07/07, eli vauva syntys kun mies olis intissä.. Ollaan jo lykätty armeijaa kerran kun poika synty.. Ajateltiin että se kävis sen ni se olis ohi.. Inttii kestää 9kk.. Haluttas kovasti, muttakun ei noista voimista tiedä kun yksin...
  10. Zeenia

    Miten kahden vaippaikäsen kanssa..

    Haluisin kuulla kokemuksia sellaisilta joiden lapsilla noin vuosi ikäeroa.. Meillä poika synty 06/06 ja taas testi plussalla.. Miten ootte pärjänny?? Meillä on nyt kaksi lasta esikoinen 04/02.. Elämääkin suurempi päätös edessä... Kiitos jo etukäteen kaikille jotka vastaavat....
  11. Zeenia

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    Täällä kanssa 84:nen tyttö 04/02 ja poka 06/06.. Isi on 86:nen....
  12. Zeenia

    G: Turhin/epäkäytännöllisin hankinta vauvalle?

    Hoitopöytä... Hoitoslusta pesukoneen päällä ollut paljon käytännöllisempi.. Vettä lähellä ja pyyhe on ihan vieressä kuivausta varten.. Hoitopöytä nykyään jonkin asteen pyykkikorina... :laugh: :laugh:
  13. Zeenia

    Valise näistä nimiyhdistelmistä mieleisin

    Rasmus Onni Rafael Kaikki tosin kauniita, mutta tykkäsin tosta... :) :)
  14. Zeenia

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    Täällä kanssa äiti vm. 84... Tyttö 04/02 ja poika 06/06 Helsingissä asustellaan...
  15. Zeenia

    kellään kokemuksia pilateksesta?

    Minulle ei sopinut. Tuli sellaset lihakset kipeeksi joita en uskonut treenaavani... Ja selkä meni todella kipeeks ja olkapäät... Hirveetä itsensä rääkkäämistä.. Varmaan toimii jos peruskunto jo tavallista parempi... :/
  16. Zeenia

    löllömasu

    joo... ohjeita kaivattas ton pallon käyttöön... kiitos... :D ;)
  17. Zeenia

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    ihania nimiä kaikki täällä.. Muutama kovin outo, mutta kaunis.. :heart: :heart: Meillä: Iina Silvia Markus Otto
  18. Zeenia

    miten asutte?

    asustellaan 80neliöises kolmiossa.. Minä, mies ja kaks lasta.. Tarkoitus olis muuttaa neliöön viimeistään 3 vuoden päästä..
  19. Zeenia

    Perhepäivähoitoon vai päiväkotiin?

    Meillä oltiin pph 4 vuotiaaseen, koska hoitajan helpompi keskittyä lapsien kehitykseen. nyt haetaan tarha paikkaa, että saadaan tulevat koulukaverit ja totutaan olemaan isommassa ryhmässä.. Pph on ollut posittiivinen homma.
  20. Zeenia

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Minkäikäinen olet ollut kun lapsi/lapsesi syntyivät??? Tyttö 19.04.2002 3040g 49cm Itse olin 18 vuotta =) =) =) =) =) Poika 15.06.06 3880g 53cm 22 vuotta

Yhteistyössä