Sektiosta...

Onko normaalia, että sektion jälkeen mahaan jää tunnoton kohta?
Entä kuinka pitkään jälkivuoto kestää? Esim. voiko loppua ja alkaa taas parin päivän päästä uudelleen ja taas loppua ja taas alkaa uudelleen...!? Onko se siis normaalia? :/
 
Tyffe
Mulla ainakin se arpi ja ympäristö oli kauan tunnoton. Ja ihan normaalia että jälkivuodon määrä vaihtelee. Sitä monta kertaa luuli että hyvä nyt se loppu mutta taas tuli kumminkin.
 
mulla nyt 4kk sektiosta ja nyt ei ole kuin pari "tunnotonta" kohtaa...tai ei kokonaan tunnoton,mutta tuntuu erilaiselle kosketus.

ja jälkivuoto kesti 5viikkoa varmaan... ja loppui välillä ja taas tuli...

hyvää vuodenvaihdetta =)
 
November Rain
Minulle tehtiin sektio 2004. Arven kohdalta on tunnoton vieläkin, tai siis ei ainakaan tunnut samalta kuin ennen. Jälkivuoto kesti 3 viikkoa, ja oli todella runsasta ja välillä loppui ja alkoi taas. Synnytin parikuukautta sitten alateitse, ja siitä jälkivuoto oli niukempaa mutta kesti kauemmin.
 
Mulla 3 kuukautta sektiosta ja on kyllä tunnottomia kohtia vielä arven seudulla, joskin muuttunut selkeästi paremmaksi. Arpihan saattaa olla tunnoton lopun ikää. Vuotoa kesti 4 viikkoa. Oli melko niukkaa ja saattoi välillä loppua pariksi päiväksi ja alkaa taas. Eli on ihan normaalia.
 

Yhteistyössä