Ulkona on liian kylmä 🥶

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen yrittänyt häntä kannustaa päihteettömään elämään kun tuntuu hänellä katoavan myyjät myymälästä kun nauttii päihteitä. Valitettavasti vain hän itse voi tehdä sen päätöksen ellei joudu tahdonvastaisesta hoitoon.
Jumalan rakkautta kaikille 😇
Hienoa, että palstalla on myös kaltaisiasi hyviä lähimmäisiä. Jumalan avulla on moni päässyt viinapirun otteesta. Toivokaamme kollektiivisesti Alepalle Jumalan johdatusta kaidalle tielle.
Virsi 613

❤️🙏

Korjauksen korjaus
Hienoa, että MAGA-Rummo löysi itselleen uuden harrastuksen. Kiljun keitto kotona on työelämään orientoitumista.
MAGA-Rummo ei millään ilveellä myönnä päihderiippuvuuttaan. Se on hyvin yleinen ongelma. Apua hän haluaa vasta sitten, kun on juonut viimeiset pohjat.
Voit tehdä niin monta herjaketjua ja väärennettyjä viestejä kuin haluat. Kaikki juoppojen metkut ovat tuttuakin tutumpaa touhua.
Minua sielunrauhaa ei yksi palstahäirikkö horjuta.

Hienoa, että Rummo löysi itselleen uuden harrastuksen. Kiljun keitto kotona on lataamoon orientoitumista. Rummo ei millään ilveellä myönnä päihderiippuvuuttaan. Se on hyvin yleinen ongelma. Apua hän haluaa vasta sitten, kun on juonut viimeiset pohjat.
Voit tehdä niin monta herjaketjua ja väärennettyjä viestejä kuin haluat. Kaikki juoppojen metkut ovat tuttuakin tutumpaa touhua.
Minun sielunrauhaa ei yksi palstahäirikkö mummo horjuta.
Korjaus

Yhteistyössä