Hakutulokset

  1. Angie

    oOoO-Huhtikuun Helmet 2012 * HELMIKUUSSA*-oOoO

    Pitkästä aikaa päivittelen omiakin kuulumisia. Olen lueskellut kyllä säännöllisesti teidän kuulumiset, mutta kun päivät menee töissä näyttöpäätteen äärellä, ei illalla jaksa ihmeitä. Olen huhtikuun viimeisiä synnyttäjiä lasketun ajan (30.4.) mukaan. Kun lähes kaikki muut ovat pidemmällä, omat...
  2. Angie

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpuli: Osanottoni surussanne ja lämmin halaus :hug:!
  3. Angie

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Minimami: Toivotaan parasta, ilmoittelehan mikä on tilanne! Lilie: Hurjasti onnea tyttölupauksesta! Pumpuli & Taavi: Hengessä mukana!! Aamuisen ultran jälkeinen euforinen onnentunne on kantanut koko päivän :D! Pojan painoarvio oli tänään 390g, maanantain päivystysultrassa lääkärin...
  4. Angie

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    II ultrakuulumisia Kättäriltä lyhyesti: Kaikki rakenteet näyttivät olevan kunnossa, vauva liikkui paljon (ja liikkuu edelleen, hurja vipellys käy =)). Ja saatiinpa sitten yksi poika lisää huhtikuulle, poika on kätilön mukaan meillekin tulossa! Minun ja miehen tyttöolot eivät pitäneet paikkaansa...
  5. Angie

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Hurjasti voimia Pumpuli-81:lle! Toivotaan kovasti, että Taavi pysyy mukana matkassa!!
  6. Angie

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Hei, ihanaa, puoliväli saavutettu 20+0 =)! Täällä mennään vähän samoilla kuvioilla la-kaksoseni viidan kanssa. Illalla alkoi supistelemaan enemmän ihan yllättäen ja selkäkipu yltyi kans kovaksi. Aiemmin supistuksia on tullut joitain yksittäisiä, eikä selkäkipuakaan ole ollut. Kävin...
  7. Angie

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Mahankasvattelua kotona perjantai-iltana. Jätin firman pikkujoulut väliin, kun ei yhtään tehnyt mieli lähteä tuonne tuuleen ja tuiskuun. Huomenna on kuitenkin ohjelmassa toiset, oman ystäväpiirin pikkujoulut, jonne meinaan suunnata. Ostin ihan uuden mekonkin :). Mulla on ultraan vielä viikko...
  8. Angie

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Uusille lämpimästi tervetuloa mukaan :flower:! Ihana neljän päivän vapaa ois puolivälissä. Eilen ja perjantaina tuntui supistuksia (niitä ne varmasti olivat) saunassa ja sen jälkeen. Kai sitä silti uskaltaa saunoa? Wendy79: Oi ihanuutta ja onnea! Angie ja kuutti 18+6
  9. Angie

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    fanttomi: Olen todella suuresti pahoillani menetyksenne vuoksi. Teki todella pahaa lukea tuo, mitä olet joutunut kokemaan. Voimia suruunne! Angie 18+2 & kuutti
  10. Angie

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Heipä hei pitkästä aikaa! Toinen neuvolakäynti on viimein takana. Kylläpä on odotuttanutkin tätä neuvolaa... Ensimmäinen neuvolakäynti oli 27.9. ja np-ultra 13.10., ja sen jälkeen päivät ja viikot ovat kuluneet hurjan hitaasti odotellen seuraavaa käyntiä. Itse ainakin ensimmäistä raskautta...
  11. Angie

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Vappuvaavi: Tervetuloa joukkoon! Meillä on oikeastaan täsmälleen sama laskettu aika toi 27.4., sillä koon mukaan meidän pieni on muutamaa päivää vanhempi kuin virallinen la (30.4.). Ja samassa paikassa sit synnytelläänkin =)! olki: Mies on jotenkin hurjan ylpeä minun kasvavasta masustani...
  12. Angie

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Avantasia: Sanopa muuta :D! Kun nyt rupesin ihan laskemaan, niin 9 ystävää ja 2 kaveria saivat lapsen tuolla ajalla. Tarkalleen ottaen viimeisimmät kolme syntyivät heinäkuussa, mutta sen jälkeen onkin ollut aivan hiljaista raskausuutisrintamalla. Minä ainoana :heart:! Osaltaan "tämä ikä" tekee...
  13. Angie

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    nyyttinen: Olen myös lyhyt, 155 cm, ja onkin jännä nähdä miten vauva asettuu. bluebaby: Linea Negraa ei ole vielä ainakaan täällä vielä näkynyt, toivotaan, että se ilmestyy vielä! Eikä kyllä vielä liikkeitäkään ole tuntunut, vaikka kuinka olen kuulostellut, että voisiko tuo hipsaus olla...
  14. Angie

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Tervehdys! Uusi huhtikuun 2012 odottaja ilmoittautuu mukaan! Olen 33-vuotias, odotan ensimmäistä, la on 30.4., rakenneultra 16.12., synnytyssairaalana Kättäri. Takana on yksi keskeytynyt keskenmeno kesäkuulta 2011 (n. rv 8), johon sain ensin lääkkeet, mutta jouduin kuitenkin kaavintaan. Kesä...

Yhteistyössä