Hakutulokset

  1. S

    haetaanko vatsalihaksia! lähtistö joku mukaan

    http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122# 1 viikko snappis 74cm Tirsku Ek Rokkivosu Lania Sitruunapippuri 75cm Välikausihaalari Akkanen 81cm Lilly Psychokiller 71cm Rosalie Hale Turkilimas HeviäPRKLE Moi tulihan meitä ja mukaan mahtuu...
  2. S

    lähtiskö joku mukaan

    http://www.kuntoplus.fi/polopoly.jsp?d=1360&a=8122#
  3. S

    18.9 alkas viiden kilon urakka kuka tulis mukaan

    Minä täällä taas haluaisin päästä viidestä viimeisestä kilosta eroon ja toivoisin kaveria talkoisiin pituutta mulla 163 lähtö olis 61kg en oo ylipainoinen mutta pikkasen liian pyöreä haluais takas mittoihin ennen lapsia tai etes lähelle. =)
  4. S

    viimeiset viis onko mukaan lähtijöitä

    pitäs saada nuo viimeiset viisi kiloa karistettua tai ainakin neljä. aikaisemmis pudotin 10kg mutta jo vuoden ollut paino samassa ja nuo kohtalokkaat viimeiset kilot on jääny. Tänään ajatteli aloittaa kaloreiden laskemisen. oon ollu karkki lakossa kaks viikkoa ja paino tuntuu vaan nousevan kun...
  5. S

    paras dödö

    mikä olis paras dödö ei oo kiva haista liekkö ikä vai mikä kun ei entiset toimi. antakaa parhaat ödö vinkit.
  6. S

    suositelkaa kirjoja miehelle joka tykkää juha vuorisen kirj

    ei mitään sota juttuja jotain mukavaa luettavaa.
  7. S

    ikkunanpesu

    miten pesette ikkunat. mikä olis helppo ja hyväkonsti
  8. S

    kysykää miehiltä pyörän renkaasta

    pitääkö vaihtaa koko rengas vai pelkkä laakeri pyörän takarenkaasta ja vaihteitakin on vissiin 18
  9. S

    avioehto vai ei

    onko teillä naimisissa olevilla avioehtoa jos on niin miksi minäkö utelias :/
  10. S

    villasukka gallup

    pidättekö villasukkia paljaalla jalalla. oon selannu noita ihania neulonta blogeja ja siellä on mitä ihanimpia sukkia. mulla aina tavalliset sukat ja villasukat =)
  11. S

    Toimiiko muilla sonera sähköposti

    siinä se kysymys jo oliki
  12. S

    urheilukanava

    urheilukanavalta tulee jumppaa Ti 13.30-14 Svoli Perheliikunta lapsi-vanhempi jumppaa Ke 18.-18.30 Svoli Kuntojumppa, kiinteyttä keholle To 12.30-13 Svoli kuntojumppa, hyvinvointia niskalle ja selälle (tämähän mahtava myös neuloja- ja ristipistoilijasiskoille!) Su 9.30-10 Svoli kuntojumppa...
  13. S

    steppaajat

    Mullakin on tuo stepperi mutta eioikeen saa itestä irti että alkas steppaamaan pistettäskö päivän steppaukset pinoon,jos se innostas enempi mulla tänään 16min 100kaloria viittisköhän illalla lisää?
  14. S

    mittoja

    olis kiva tietää teijän mittoja kun laihutatte ja tavoitemittoja eihän ne kilot anna aina todellista kuvaa mulla nyt rinta 93 vyötärö 76 lantio 100 reidet 56 ja 58 tavoite olis nipistää pari kiloo ja saada jalat ja lantio kaposemmaksi
  15. S

    rinnasta vieroitus

    miten ootta saaneet vieroitettua. meillä ainakin haluaa vielä maitoa monta kertaa päivässä. kannattaakoullolle enää opettaa ku ikää jo vuosi nokkamukista ei kyllä paljo maiyoa mrr
  16. S

    stepperi

    ostin itselle stepperin semmosen pienen oisko kellään ideaa minkälaista ohjelmaa sillä vois vetää ettei kävis tysäksi? niin ja mitä käsillävois tehdä samalla?
  17. S

    kierukasta

    onko muilla kuinka piean hormonikierukan laitosta jääny kuukautiset pois mulle laitettiin kolme kuukautta sitten ja viimeksi vuoti vielä 1.5 viikkoa mutta nyt ei mitään.
  18. S

    hormonikierukka

    Onko kellään kokemusta. mulle laitettiin pari viikkoa sitten ja tiputtelee vieläkin. jatkuukohan tätä pitkään . ärsyttää :/
  19. S

    Tiistai tiimi

    minäkin rekisteröidyin ex-hömötiainen.käviskö tommonen otsake.mulla tänään siis vaaka näytti 71,3 ja tavoite olis ainakin -10 . imetän 2kk ikäistä poikaani joten vaihti ei saa olla kova, mutta herkut pitäs karsia. suklaa on mun pahe se taitaa olla ihan jokapäivästä.
  20. S

    Laihdutus tiimi

Yhteistyössä