18.9 alkas viiden kilon urakka kuka tulis mukaan

Minä täällä taas haluaisin päästä viidestä viimeisestä kilosta eroon
ja toivoisin kaveria talkoisiin

pituutta mulla 163 lähtö olis 61kg
en oo ylipainoinen mutta pikkasen liian pyöreä
haluais takas mittoihin ennen lapsia tai etes lähelle. =)
 
Heippa!

Minäkin jo aiemminkin olen näitä sitkeitä 5kg yrittänyt pudottaa.. Eilen juuri ajattelin tehdä sen viimeisen yrityksen joka ei jää pelkäksi yritykseksi :D Eli tämä tuli kuin tilauksesta, olen ehdottomasti mukana!

Muuten on tilanne hallinnassa, mutta ne herkut.. ovat varsinainen kompastuskivi. Eikä kotona ole ongelmaa,kun ei herkkuja kaappeihin haali, mutta töissä.. Vanhat kaupan pullat eksyvät kahvihuoneen pöydälle ja siitä suuhun. Ei auta vaikka kotoa otan mukaan aina eväät (salaattia, leipää yms.) eli nälkä ei ole mutta se pulla pöydällä houkuttelee liikaa, eikä itsehillintää ole nimeksikään niin siinäpä se..

Tavoite olisi siis 55kg,(tai edes lähelle..) minkä olen jo melkein kerran muutama vuosi sitten saavuttanutkin, mutta paino nousi siitä hyvin äkkiä takaisin 61-62 hujakoille, minkä taas olen painanut jo ehkä yläasteella. Eli varsinaisia raskauskiloja ei ole, mutta tuo 55kg olisi sellainen sopiva paino, näin olen päättänyt :kieh:

 
heh heh tuo on kyllä niinku mun suusta minäkin oon kaupassa töissä =)
tänään jätin viisaasti ruoat pois aamulla actimel ja ja banaania ja pitkin päivää sitten melkein pussillinen vanhoja pikku pullia :kieh:
 
Nyt oon alkanu taas käveleen työ matkat että sais vähän liikuntaa.
herkkuja oon minimoinu mutta ilman en osaa olla tarttis ottaa niskasta kiinni.
mutta katotaan taas tiistaiina mitä puntari sanoo.
mihin häkkyrä katos?
 
Heissan Snappis!

En ole mihinkään kadonnut. Netti oli poissa toiminnasta muutaman päivän.. Nyt taas yhteys toimii ja mukana olen siis ehdottomasti edelleen.

Sain lähtöpainon mitattua vasta nyt tiistaina kun sain uuden vaakan vihdoinkin hankittua. Vanha söi pattereita ihan urakalla ja muka aina oli patterit loppu, vaikka vaaka olisi ollut käyttämättömänäkin. Pitkästä aikaa kävin siis tiistaina vaakassa ja lukema näytti tasan 61kg. Siinä se on pyörinyt jo pidemmän aikaa, eli aika sama tulos tuli kun vanhallakin vaakalla.

Paino vaihtelee muutenkin päivästä riippuen (vaikka aamulla punnitsen) jopa 1-2kiloa. Siksi huono tapani on sitten hyppiä vaakalla melkein joka päivä..

Mutta lähtö siis 61 kg ja tavoite 55-56kg suurinpiirtein
=)

Liikkumisia voi katsella http://treenit.net/q.php?q=OTYzN0AyMDA4LTk=
Kohta vuoden verran olen pitänyt tuolla "liikuntapäiväkirjaa". Ja noin 25-30km näyttää tulevan viikkoa kohti Käveltyjä/hölkättyjä kilometrejä.

Ongelma on tällä hetkellä se että tuon hiukan alle 3v. tahtiin mennään suurin osa lenkeistä. Siinä kun oma liikkuminen jää sitten aika tehottomaksi vaikka aikaa meneekin n.3km lenkkiin noin 45min-1h. Pitäisi itse varmaan tehdä siinä kävellessä jotain askelkyykkyjä vaunujen kanssa tms niin saisi nuo lenkitkin hiukan tehokkaamaksi :D

Sullahan on jo tulostakin tullut tosi hyvin. Ei muutakun samaan tahtiin vaan =) Mä yritän sitten pysyä edes perässä..
 
ahkerasti oot liikkunu
minä en kerkee paljon liikkimaan oon nyt taas ottanu työ matkat kävellen ja aamusella jopa joku juoksuaskelkin . pari kerttaa on ollu sauvat mukana.
semmonen 3kilsaaa kertyy matkaa päivän aikana sitten jos koukkaan esikoisen koulusta tulee 2kilsaa lisää.
nyt on töistä ollu niin väsy ettei oo etes jaksanu aatella jumppaa kotona vähän venyttelyjä vaan.

ens viikko menee varmaan tätä rataa mutta sitten vaihtuu taas työ vuorot ilta painotteiseksi saas nähä kuinka sitten käy.

kääk ja tänään on vielä lauantai ja karkkipäivä mun suurin paheeni. :p
 
Mulla ei tuo liikunta oikeastaan ole ongelma. Liikkuisin paljon enemmänkin ja varsinkin tehokaammin jos pääsisin säännöllisesti yksin liikkumaan. Kummatkin vanhemmat ollaan vuorotyössä, itselläni vielä vuorot menee miten sattuu. Voi siis olla samalla viikolla aamua ja iltaa.. Mutta kohta alkaa lyhyt loma ja sitten vaihtuukin työpaikka. Edelleen kyllä vuorotyötä, mutta pitää toivoa ettei uudessa paikassa jätetä pullia pöydälle, jos pystyisi tekemään totaalisen herkkulakon joksikin aikaa ;)

Tänä aamuna kävin pitkästä aikaa juoksu/kävelyllä. Matkaa kertyi n.7,5km josta juoksua n. 4,5km. Yksin kun pääsi menemään, niin pystyi juostakin välillä :) Tuo olisikin hyödyllistä jos pystyisi kulkemaan työmatkat kävellen/pyörällä. Tulisi ikäänkuin vahingossa liikuttua. Muutaman kerran olen pyörällä mennyt töihin, matkaa tulee 15km per suunta joka on hiukan liikaa. Varsinkin jos pitäää tyttö viedä/hakea hoidosta aamulla tai illalla. Silloin olen polkenut kun menen la iltaan. Sopivasti saa lähteä 10 aikaan aamulla ja polkea takaisin puoli 7 aikaan. Eikä tarvitse tytöä raahata mukana. Jotenkin ei innosta esim. aamuvuoroon polkea kun joutuisi lähtemään puoli 6 aikaan.. sen verran aamu-uninen olen.. :|

Kohta joutuu lähteä muutamaksi tunniksi töihin, kova tavoite tälle päivälle on etten syö yhtään pullaa..Kadonneen itsekurin metsästystä siis :D
 
mulla kans yleensa aamua iltaa ja viikonloppuja
joskus iltavuoro paivinä jumppaan päivällä. mutta nyt tuo esikoisen koulu on sekottanu systeemejä ei jää enää niin paljon joutoaikaa.
nyt viime viikolla aamuvuorossa oli hyvä aamupala elovena puuropusseja ennen ällötti mutta nyt älysin tehdä sen maitoon enkä veteen niin monta kertaa parempaa. eikä kaloreitakaan kun 200
 
Tervetuloa Krysanteemi! Kiva kun saadaan lisää porukkaa!

Tänään vaaka näytti 60,9kg eli huimat 100gr pudotusta viime viikkoon.Tuohan voi johtua ihan mistä tahansa..esim eri sukista.. Mutta oli sentään alaspäin ;)

Eilen 4,5km lenkki syke 66% maksimista ja tunti ratsastusta syke 75% max.

Tälle aamulle 6km lenkki kohtuu rauhallisesti 61%max. Iltavuoroon pitää mennä,siksi olen kerrankin ajoissa jo tehnyt lenkin..

Mäkin olen aamuvuoron ammupalana syönyt noita elovenapuuroja.Mulla uppoaa kyllä ihan vedenkin kanssa ja siihen joku hedelmä esim. banaani päälle, niin jaksaa hyvin. Nopeaa ja helppoa. Meillä kun nuo ruokatauot on vain 15min,niin siinä saa kyllä aika ripeästi syödä esim. salaatin tai muuta "pureskeltavaa" että ehtii. Pullallehan aina tietysti silti on aikaa :kieh:

Mutta tästä se lähtee, uusi viikko. Tsemppiä! =)
 
tervetuloa vaan mukaan.
tänään on menny ihan hyvin
kävelyä noin 3kilsaa työ matka.
weikä vielä yhtään herkkuja
enkä etes ottanu lisää ruokaa :LOL:
nytkin on jälkkäriksi purkka suussa. ;)
meillä ei oo ruoka taukoja vaan keittiö on ohikulku matjkalla saa aina ohimennen heittää jotain suuhun :kieh:
 
tervetuloa vaan porukkaan

18.9 61kg
23.9 60kg
30,9 59,6

tähän asti mulla tippuu ihan moitteettomasti musta sitten tulee tökki
nytkin on tänään ollu koko ajan nälkä :kieh:

ilman herkkuja oon pystyny olemaan mutta nyt ajattelin leipasta älkää antako mun syödä kun kaks pulllaa.
tänään liikuntaa 3kilsaa sauvakävelyä (työmatka)

jos joku viittii värkätä jonku listan niin ollos hyvä vaan nythän meitä on jo neljä =)
 
Nyt se on loma =) Ajattelin ottaa tälläisen parin viikon tehokuurin.. Enemmän liikuntaa, olemattomasti herkkuja (tänään tein kyllä suklaakiisseliä tytölle, tuli ehkä hiukan itsekin maisteltua..)

Tervetuloa porukkaan. Lista olisi hyvä idea.. Kuka sen tekee? :D

Tälle päivälle käytiin tytön kanssa vajaan tunnin lenkki vesisateessa. Kilsoja tuli 3 ja ehkä noin 20min kävelin reipaasti tyttö rattaissa istuen. Loput mentiin tytön tahtiin.. Mutta illalla tarkoitus crosstreenata salkkareitten ajan vähän kovemmalla teholla. Ja loman alkamisen kunniaksi siivosin koko talon, lämminhän siinäkin tuli.

Liityin muuten tuohon Kiloklubiin, nyt kun se on ilmainen. Yli viikkoon ei toiminut, eilen pääsin kirjautumaan sisälle ja merkkailemaan tietojani. Ihan selkeä systeemi,mutta olen vasta kahden päivän tiedot syöttänyt että eipä tuosta mitään yhteenvetoa ruokatottumuksista yms. vielä oikein saa.. Ihan kokeilumielessä pari viikkoa katson miten oikeasti syön.
 
hauskaa ja tervellistä lomaa =)

tänään selvisin pullista oli berliininmunkkeja pöydällä enkä koskenu jess =)

minäkin otin tuon treeni päiväkirjan ja kokeilen jaksasko tuota täyttää.
surkealta vaan näyttää nuo liikkumiset työ matkoja kävellen.
mut jospa se tästä.


häkkyrä hokasin että mulla näky oma nimi tossa miten sait lukemaan vaan oman nimimerkin
tuohon treeni kirjaan jonka meille näytät
 
Hyvä Snappis kun jätit berliininmunkit rauhaan. Tiedän juuri kuinka vaikea on vastustaa pöydällä lojuvia pullia. Paljon, paljon helpompi on käydä kaupassa ja olla ostamatta niitä herkkuja kun se että pullat lojuu edessä ja niihin ei saisi koskea. Hyvä sinä!Siitä se lähtee päivä kerrallaan... =)

Mulla on pari päivää mennyt ilman herkkuja. Kun ei niitä ole,niin ei voi syödäkään. Kaupastakin selvisin ulos tänään ilman mitään keksejä ym. "vierasvaraa". Purkkaa on kyllä joutunut pureskella makeanhimoon sitten senkin edestä..

Aamulla kävin juoksemassa, kun muut vielä nukkuivat. Olen tuhottoman aamu-uninen, niinpä tuo oli saavutus, kun kello soi niin nousin ylös, nappasin koirat mukaan ja lähdin lenkille. Kroppa oli kyllä muutaman ekan kilometrin ihan unessa. Mutta sitten hiukan helpotti. Syke oli ihan pilvissä, mutta onneksi tuolla metsissä ei muita vastaantulijoita ole,niin kehtaa tälläkin tyylillä eteenpäin puuskuttaa. 6km lenkkiä tuli kaikkiaan ja ehdin jopa takaisin kotiin ennen kun muu talo heräsi.

Illalla vuorossa venyttelyä. Se kun tuppaa unohtumaan helposti..

http://treenit.net/q.php?q=OTYzN0AyMDA4LTEw

Tuonne päivittetty liikkumiset

Kertokaas "uudetkin" miten menee!
:)
 
http://treenit.net/q.php?q=MTIwMTNAMjAwOC0xMA==

onnistuskohan nyt

tänään meniki sitte plörinäks pieni suklaa patukka ja pieni munkki :kieh:

koko aajan teki mieli makeaa piti juoda pepsi maxiakin tuskaan :/
 
Heippa!
Lauantaina oli kaverin synttärit, joten tuli juotua "muutama" siideri ja syötyä muutenkin mitä sattuu.Sunnuntaina kävin sentään ratsastamassa, siihen se liikunta jäikin (oli hiukan heikohko olo...)

Tänään käytiin tytön kanssa 6km lenkki josta noin puolet mentiin tytön tahtiin ja toinen puoli niin että tyttö istui rattaissa, ja sain kävellä reippasti.

Tiukka linja auttoi syömisten kanssa...hetkellisesti.. Perjantaina vaaka näytti jo 59,9, mutta tänä aamuna taas 60,8 eli eipä paljon pudotusta viime viikkoon.. Tänään illalla menen pitkästä aikaa jumppaan, nyt kun ei työt sotke harrastamista ;) Kyllä se tästä vielä lähtee!
 

Yhteistyössä